| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
mayake84

Del.icio.us
|
Geplaatst: Vr Okt 05, 2007 1:03 pm Onderwerp: suikerbonen gekte!!!! |
|
|
ik ben zoals denk ik nu iedereen wel al weet 24 weken. we hebben gewacht tot 20 weken toen we onze eerste echo lieten maken om te zien of het een jongen of een meisje zou zijn, wat we zouden doen, dan werd het elimineren makkeliker=-) Dan krijg je te horen dat het een tweeling wordt van elk 1, en nu ben ik denk ik al 4 weken op zoek, dan denk ik iets te vinden, dan wordt ik opgebeld vant school omdat deoudste gevallen was, dus in alle haast weg. Dan zie ik iets in een foldertje van de carrefour, rijdt er naartoe, is er niet genoeg en slaat het eigenijk te groot uit(knuffeltje) dan ga ik naar een plaatselijke shop hier waar ik zo van die kleie vierkantige suikerpotjes gezien had, kleintjes met deksel om dicht te klikken, er waren er nog superveel toen ik de eerste keer was gaan kijken, toen ik detweede keer reed, alles uitverkocht. Nu zouden ze tegen eind deze maand binnen zijn maar hoop er niet te hard op. Dan zou ik noh iets van sleutelhangertje of popje moeten voorzien. jongens toch. en hoeveel suikerbonen in het potje doen, ik wilde er 15 in doen, maar ben bang dat er zoeel niet ingeraken. maar tss 8 en 12 is dit niet te weinig omdat het een tweeling is? Ik wil niet voor elke beebje een dingetje maken. PFF snap je men gekte??!!!! gelukkig is ons kaartje zo goed als af, dan kan ik da al beginnne knippen en plakken, want ja moet ook ee beetje op kraamgeld wachten voor ik alles van de suikerbonen kan voorzien.
dus zal er niet eerder dan 29 à 30 weken aan kunnen starten vrees ik, en dan komt de vraag? is dit te laat???
greets
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
gyt

Geregistreerd op: 06 Feb 2006 Berichten: 3901 Woonplaats: vlaams brabant
Del.icio.us
|
Geplaatst: Vr Okt 05, 2007 1:13 pm Onderwerp: |
|
|
je kraamgeld kan je aanvragen vanaf 6 maanden meen ik, dus dat kan al opgelost. En wat mij betreft is het niet het aantal suikerbonen die tellen, maar het idee! Uiteindelijk zaten er in Line haar geboortezakjes 4 koekjes (2 knapkoekjes en 2 antwerpse handjes), en bij de jongens (we hadden dezelfde zakjes in een andere kleur gekocht, zo leuk vonden we het principe) zaten er drie chocoladeschijfjes met nootjes en smarties in (één zwart, één melk en één wit: eentje per kind). Dus eigenlijk minder in aantal, maar voor ons klopte de logica.
_________________ (meestal) trotse mama van Line (30 aug 2003), Pieter en Lennart (10 okt 2005) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Bibi'ke

Del.icio.us
|
Geplaatst: Vr Okt 05, 2007 2:00 pm Onderwerp: |
|
|
Voor het bezoek laten we maken bij Leonidas, maar voor op ons werk hebben we zelf gemaakt en daar steken 10 suikerbonen in.
Dus is 8 à 12 niet te weinig vind ik. En ik ben ook pas begonnen op 30weken...Niet teveel zorgen maken, niet goed voor u en ook niet voor de beebs.
En op het kraamgeld zijn wij nog steeds aan't wachten...15aug. was ik 6 maand, de papieren heeft mijn vriend eind aug. afgegeven op z'n werk...we hebben het toch nog niet ontvangen en met een tweeling kan je het goed gebruiken. Ben ondertussen 34weken.
_________________ mama van Axel & Axana 27/10/'07 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Kristel

Del.icio.us
|
Geplaatst: Za Okt 06, 2007 6:46 pm Onderwerp: |
|
|
ik ben er goed op tijd aan begonnen, tis te zeggen met bestellen met mijn probleem zwangerschap wou ik zeker zijn dat ik alles zelf onder controle had en dat alles klaar was, sommige moesten er wel om lachen met mijn georganiseer maar je ziet, op 30 weken moest ik ineens onverwacht plat liggen en zat ik onder de prepar en dan heb je precies de ziekte van parkinson de eerste 2 weken, nadien is het beter.
Wij hadden puzzeltjes met namen op en de papa heeft die er nog moeten opschrijven want dat kon ik zelfs niet meer door de medicatie, zo bibberen je moest mij toen eens soep zien eten gelukkig had ik zo'n mega buik dat ik een extra tafeltje had om te eten
_________________ mama van Dagmar & Greg
19 maart 2003 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
sundance

Geregistreerd op: 31 Jul 2005 Berichten: 2830 Woonplaats: Deurne bij Antwerpen
Del.icio.us
|
Geplaatst: Za Okt 06, 2007 7:35 pm Onderwerp: |
|
|
Bij joey hadden we sneeuwmannetjes, grote en kleine, hij was voorzien voor 29 december maar is pas 6 januari gekomen. Maar ja dat was wel allemaal al besteld.
Bij sarah waren het kadertjes heel mooi met hondjes enzo op maar echt dat zat echt op die kader en daarin haar mooiste echo in.
Bij ons twee jongens waren het handschoentjes met apennootjes in en die stonden dan zo opgesteld op twee van die grote slaapzakken met apenkopjes. Moeilijk om uit te leggen maar zeer mooi.
Ik vind ook dat de hoeveelheid suikerbonen niet telt maar het idee.
_________________ Sunny, mama van:
Joey(06/01/2000) en Sarah (23/04/2002)- Axel en Maxim(03/01/2004)
url=http://www.imageposter.com/uploads/get/483524] [/url]
bestellen bij muzemans |
|
| Terug naar boven |
|
 |
isarubine

Del.icio.us
|
Geplaatst: Ma Okt 08, 2007 2:45 pm Onderwerp: |
|
|
even ter zijde : het kraamgeld kan je aanvragen vanaf 6 maanden zwangerschap maar dit is niet 24 weken hé maar 26 weken bij een zwngerschap . Het wordt echter pas uitbetaald vanaf 7 maanden zwangerschap dus je moet nog een 4 tot 6 weken wachten vooraleer ze uitbetalen , komt er nog bij dat ze enkel in het begin van de maand meestal storten en dus afwachten tot de volgende maand begonnen is meestal. Ik heb nu ook mijn aanvraag ingediend op 26 weken en ben nu 32 weken en nu is het geld samen met mijn kindergeld gestort.
_________________ groetjes,
Isabel;mama van Isaline en Ruben 05-01-2005 en Nicolas 21-11-2007
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Bibi'ke

Del.icio.us
|
Geplaatst: Ma Okt 08, 2007 2:56 pm Onderwerp: |
|
|
| isarubine schreef: | | even ter zijde : het kraamgeld kan je aanvragen vanaf 6 maanden zwangerschap maar dit is niet 24 weken hé maar 26 weken bij een zwngerschap . Het wordt echter pas uitbetaald vanaf 7 maanden zwangerschap dus je moet nog een 4 tot 6 weken wachten vooraleer ze uitbetalen , komt er nog bij dat ze enkel in het begin van de maand meestal storten en dus afwachten tot de volgende maand begonnen is meestal. Ik heb nu ook mijn aanvraag ingediend op 26 weken en ben nu 32 weken en nu is het geld samen met mijn kindergeld gestort. |
Mijn vriend heeft deze voormiddag eens navraag gedaan op z'n werk.
Die van de personeelsdienst zou in de namiddag eens bellen, dus...straks zal ik meer weten want hier begint het te korten... (34weken & 4dagen)
_________________ mama van Axel & Axana 27/10/'07 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|