Citytrip? Weekendje weg? Google Trouwen? Bruiloft organiseren?

Meerlingen & Tweelingen Blogs
sundance's blog
Isarubines blog
San's blog
L's blog
gyt's blog
muze's blog
twinneke's blog
katreseke's blog
Kristel's blog
pedro's blog

Het forum voor en door meerlingenouders! Meerlingen.org
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken 
 InloggenInloggen 
BlogsBlogs     ProfielProfiel 

suikerbonen gekte!!!!

Ga naar pagina Vorige  1, 2

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Meerlingen.org Forumindex -> Geboortekaartjes en doopsuiker
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
L

verslaafde

Del.icio.us
BerichtGeplaatst: Di Okt 09, 2007 7:39 am    Onderwerp: Reageren met citaat

HIer hadden we voor beide bevallingen eenvoudige dingen
voor Yerko glazen papflesjes met suikerboontjes erin
voor de twins een houten doosje met daarin ingedrukt hun namen (geboorte kaartjes waren toen ook houten puzzel met twee stukjes - voor elks ene)
in beide gevallen zater er 7 bonen in (er konden er niet meer in)

Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Blog Website bekijken
N@tje123

nieuwkomer

Del.icio.us
BerichtGeplaatst: Vr Okt 12, 2007 9:29 am    Onderwerp: hoeveel? Reageren met citaat

Ja de hoeveelheden ,

ik ben gisteren even gaan kijken voor doopsuiker.Heb onmiddelijk gevraagd als het nu twee kindjes waren ,of het dan alles in het dubbel was ...(maar neen blijkbaar)het is nog maar mijnen eerste tweeling ,wist ik veel Smile wij hadden al eens van die kleine zwarte omrand met houten schoolbordjes gezien met een bakje er voor waar er verpakte doopsuikertjes in zaten(konden er best veel in ) heel mooi en kunnen ook alle twee de namen er op,maar er is zo veel keuze ... ik neem maar vlug een beslissing ,want door de duur weet je het niet meer .Alleen mijn ventje nog eens meekrijgen naar daar omte beslissen hihi
gr

Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht Website bekijken
katreseke

verslaafde

Del.icio.us
BerichtGeplaatst: Vr Okt 12, 2007 11:38 am    Onderwerp: Reageren met citaat

N@tja, je mag zelf beslissen hoe je het doet hoor. Wij hadden wel degelijk alles dubbel. Iedereen kreeg 2 X doopsuiker, 1 doosje met "Hanne" erop en 1 doosje met "Klara" erop.
Ik moet wel zeggen dat mijn mama de doosjes redelijk goedkoop in de AVA gekocht had en de suikerbonen in de Colruyt. Mijn ouders hebben dat dan van België meegebracht naar Zwitserland toen ik in het moederhuis lag en 's avonds hebben ze alle namen nog op de doosjes geschreven. Ik had er zelf dus geen werk aan.
mayake84

nieuwkomer

Del.icio.us
BerichtGeplaatst: Vr Okt 12, 2007 9:00 pm    Onderwerp: EINDELIJK! Reageren met citaat

jaja, we hebben vandaag alels bijna aangekocht en de knoop dorgehakt. het worden zo kleine glaze potjes met dekseltje (6hoekige buik) daar doen we dan suikerbonen in en hebben bij de ava grijs en witte muizen popjes gekocht om eraan te doen. En aan elk potje een d paars en bordeaux pluimpje. De potjes hebben we nog niet maar zijn bestekd en zouden er eind volgende wee zijn. van suikerbonen hebben we fuchsia roos en turquoise blauw genomen (kwestie van niet cliché zacht blauw en roos te nemen omdat het een jongen en een meisje is) voor de kindjes een voile zakje (vierkant) met een potloodje aan met gommetje (weet alleen niet goed of ik er nog een bellenblaas zou bijdoen of niet) en dit alles gepresenteerd op een rotan zeteltje voor 2. Indien de potjes toch tegenslagen dan zullen het dezelfde voile zakjes als die van de kindjes worden Smile
Jongesn wa ben ik blij dat dit nu ook chter de rug is, en wat betreft de hoeveelheid denk dak het gewoon zoals bij de voirge keren doe, 10 à 12 want aj een potje en een muisje erbij dan is het sowieso al meer dan bij ons meisjes. als er gemaakt zijn laat ik het heir wel eens zien.

bedankt voor de reacties eh!!!

groetjes
mayake84

nieuwkomer

Del.icio.us
BerichtGeplaatst: Vr Okt 19, 2007 10:06 am    Onderwerp: Reageren met citaat

om dit ook ff af te sluiten en jullie op de hoogte te houden! We hebben ALLES voor aan de suikerbonen te beginnen!!!! JIPPIE!!!! dan kan ik nu rustig stillekes aan beginnen denken aan koffers pakken om binnen een weekje op vakantie te gaan!!!!

Dikke knuffels
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Meerlingen.org Forumindex -> Geboortekaartjes en doopsuiker Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Pagina 2 van 2

Ga naar: