| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
p&m

Del.icio.us
|
Geplaatst: Za Jul 05, 2008 10:01 am Onderwerp: |
|
|
Hoi,
Ik smeerde een deel van mijn buik bijna iedere dag in maar dan vooral omdat ik tijdens de zwangerschap daar een erge droge huid had die veel jeukte. Peroonlijk geloof ik niet zo veel in al die anti striemen cremes.
Billen deed ik nooit, borsten af en toe (daar staan al wat kleinere striemetjes op van de puberteit , maar dat is al heel heel lang geleden..) Na de eerste dure creme die ik bij de apotheker kocht ben ik overgeschakeld naar de goedkope versie van kruidvat en ik heb geen enkele striem tot voor de bevalling :lol: ! Nu mijn buik gekrompen is zie ik toch een paar kleine frommeltjes die wat blauwig zijn :oops: , mmm wellicht vallen die ook onder de noemer "striemen" en ben ik dus toch niet volledig ontsnapt .
groetjes
_________________ mama van Pavel en Manoe (25/04/2008) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
natty

Del.icio.us
|
Geplaatst: Za Jul 05, 2008 11:26 am Onderwerp: |
|
|
|
Pff... Dat belooft niet veel goeds! K ben al vanaf week 5 naarstig aan het smeren, ook met mustella en amandelolie. Nu op 23 weken nog niets te zien. mijn moeder heeft nooit gesmeerd en heeft geen last van striemen. ze is ook maar één maal zwanger geweest... Is inderdaad beetje erfelijk volgens mij. We zien wel, er is toch niet veel aan te doen volgens mij.
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
Vlinderelf

Del.icio.us
|
Geplaatst: Za Jul 05, 2008 12:25 pm Onderwerp: |
|
|
Ik had ook niks van striemen op mijn buik. We op borsten en op mijn poep... Maar die beginnen al te vervagen.
Ik heb ook regelmatig gesmeerd met zwangerschapsolie van Weleda (das op basis van amandelolie).
Heb es gelezen dat vrouwen na hun 30ste bijna geen striemen meer hebben van zwangerschappen omdat de huis dan al wat losser begint te hangen van de ouderdom alstublieft:roll: ! Hoe jonger zwanger, hoe meer striemen... Maar ik heb er geen idee van of dit echt klopt...
_________________ Mama van Ella (23/01/08 - ...) & Yane (23/01/08 - 09/02/08 ) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
p&m

Del.icio.us
|
Geplaatst: Za Jul 05, 2008 12:37 pm Onderwerp: |
|
|
aha vlinderelf, nu begrijp ik waarom ik ben ontsnapt aan de striemen. Zo zie je maar dat ouder worden zo ook zijn voordelen heeft .
_________________ mama van Pavel en Manoe (25/04/2008) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
San

Geregistreerd op: 24 Aug 2007 Berichten: 888 Woonplaats: Sint-Amands (aan de Schelde)
Del.icio.us
|
Geplaatst: Za Jul 05, 2008 3:13 pm Onderwerp: |
|
|
yep, ook hier niks striemen, ben ik supercontent over! Die supergrote overschot buik daarentegen ... ik word er af en toe moedeloos van
|
 |
Double Trouble

Del.icio.us
|
Geplaatst: Za Jul 05, 2008 7:40 pm Onderwerp: |
|
|
Ik heb "mama" van Zwitsal gebruikt en amandelolie en heb ze zo tot ongeveer 30 weken kunnen tegenhouden maar dan helaas...Waren ze daar. Gelukkig geen rode en paarse maar wel witte streepjes
Ach ja je krijgt er iets voor in de plaats he.
Ja lap ik was maar 23 wanneer ik zwanger was
_________________ Tessa,mama van Cara en Nomi (15/03/07) en een buikbaby (wordt verwacht rond 20/11/08 )
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
jakke

Del.icio.us
|
Geplaatst: Za Jul 05, 2008 8:17 pm Onderwerp: |
|
|
ik heb nooit iets op mijn buik,billen of borsten gesmeerd bij geen enkele zwangerschap van mij en ik heb een kleine stiem op mijn onderbuik en twee kleine op mijn poep,je krijgt het of je krijgt het ni en denk dat insmeren er ni veel aan helpt,misschien wel een beetje maar weghouden zeker ni
_________________ mama van rani (3-10-96 ) robby (30-4-98 ) en roy (30-4-98 ) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|