| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
wim&sarah

Del.icio.us
|
Geplaatst: Za Jul 05, 2008 8:48 pm Onderwerp: |
|
|
ik heb gediurende mijn ganse zwangerschap gesmeerd alsof mijn leven ervan af hing en heb ze een eindje kunnen weg houden maar opeens zijn ze begonnen en gans mijn buik staat vol ervan
is wel enkel mijn buik, heb er nergens anders last van..
ben er wel van geschrokken da da zo een ambetant gevoel gaf, was net alsof mijn buik verbrand was toen ze opkwamen...
_________________ trotse mama van Winter en Niene 18/03/08 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
muis

Del.icio.us
|
Geplaatst: Zo Jul 06, 2008 7:02 pm Onderwerp: |
|
|
ik heb er geen enkele aan overgehouden,wat ik wel heb gedaan is gesmeerd onder het moto baadt het niet,het schaadt niet,wat ik wel veel heb gegeten tijdens en ook voor,trouwens nu nog steeds is vettige,heerlijk zalm,kan ik echt van genieten,tijdens mijn zwangerschap at ik het zo een 3 keer in de week ik ben nog steeds een viseter,ik was ook een viseter voor mijn zwangerschap maar tijdens mijn zwangerschap was mijn gekke goesting,zalm...
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
Dubbel

Del.icio.us
|
Geplaatst: Ma Jul 07, 2008 9:57 am Onderwerp: |
|
|
Hoi dames,
Bedankt voor alle reacties. Tja, dat wordt dus afwachten of die striemen er al dan niet gaan komen. Ondertussen blijf ook ik lustig insmeren (1 maal per dag) Vind het trouwens leuk want dat is mijn moment met de meisjes. Kei schattig want ze beginnen echt te reageren op die massagebeurten. Krijg dan echt grote bulten op mijn buik, vermoed dat dat hun hoofdjes zijn
'k Heb in ieder geval één voordeel : ben ouder dan 30 oef!
En daarbij : mijn tijd om in bikini op het strand te paraderen is voorbij haha. Nu wordt ik mama! Een hele nieuwe wereld (mama zal ook nog wel bikini's dragen hoor )
_________________ Trotse mama van Alix en Mila, geboren op 7 augustus 2008 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Fran

Del.icio.us
|
Geplaatst: Ma Jul 07, 2008 10:41 am Onderwerp: |
|
|
Ik smeer ook vanaf het begin 's morgens en 's avonds een dikke laag amandelolie die goed mijn buik, billen, rug en borsten bedekt. Mijn man vindt dit niet echt leuk dat gladde gedoe, maar hij zal extra content zijn als ik geen striemen heb daardoor, zeg ik hem dan. Tot nu toe dus geen striemen, maar als ik hoor dat het bij sommigen nog na de 30 weken opkwam (en daar ben ik nu), dan vrees ik... Ik blijf ook veel drinken en ik eet ook veel zalm! Gekookte zalm met een slaatje : heerlijk! Ook eet ik heel wat verse maatjes (mocht van mn gyn zolang ze super vers zijn en van de visboer komen), dus wij gaan voor slimme kindjes!
_________________ Zwanger van ééneiige tweeling uitgerekend op 17 september 08 (40 weken) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Jipenjanneke

Del.icio.us
|
Geplaatst: Ma Jul 07, 2008 11:47 am Onderwerp: |
|
|
Hier werd er dagelijks gesmeerd en tot met de bevalling geen enkele striem. Maar ja... tevroeg victorie gekraaid Wouter is eruit 'geduwd' door grote sterke vroedman, en jawel, die kerel heeft me enkele flinke paarse striemen bezorgd...
Gelukkig ben ik sowieso geen bikini-mens - in een surfpak is dat toch niet handig
De borst(jes ondertussen) zijn door de hevige borstvoeding wel 'ontploft' - en nu met striemen ingezakt
Gewoon positief blijven denken en smeren, 't is gewoon ook een genietmomentje hé
_________________ Ann, Mama van Tinne en Wouter °09-08-07
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Dubbel

Del.icio.us
|
Geplaatst: Ma Jul 07, 2008 12:04 pm Onderwerp: |
|
|
Jee, 'k wist niet dat striemen tot op de bevallingstafel konden voorkomen. Hopelijk heb ik een zwakke vroedvrouw
_________________ Trotse mama van Alix en Mila, geboren op 7 augustus 2008 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Jessie

Geregistreerd op: 31 Jul 2005 Berichten: 1608 Woonplaats: Herent - Vlaams Brabant
Del.icio.us
|
Geplaatst: Ma Jul 07, 2008 12:55 pm Onderwerp: |
|
|
ik heb de eerste maanden ook gesmeerd (amandelolie) maar tegen mijn 7de maand toe kon ik niks meer op mijn buik verdragen. Zelfs de stralen van de douche waren vervelend, dus niet meer gesmeerd.
Striemen heb ik niet, enkel een mooi extra laagje vel.
Ik hebwel striemen op mijn billen (zijkant) maar die heb ik al van voor mijn zwangerschap, teveel gegroeid en geen vel genoeg
In ieder geval ik heb me een nieuwe bikini gekocht en ik geneer me niet hoor, per slot van rekening, ik loop dan wel met aan iedere hand een flinke dochter, ze hebben het nakijken de anderen
_________________ Jessie - mama van Kaat en Tess - "mijn 2 engeltjes" (07/09/05) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|