| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
double fun

Del.icio.us
|
Geplaatst: Vr Apr 11, 2008 7:31 pm Onderwerp: Stoppen met borstvoedings, iemand tips? |
|
|
Hallo allemaal,
nog maar eens een vraagje. Ik heb dan uiteindelijk toch de stap gezet naar de stop-met-borstvoeding en moet eerlijk zeggen dat ik het echt heel jammer vind om te stoppen.
De reden dat ik toch ga stoppen is omdat ze deze maand zes maanden oud worden en omdat ik denk dat er nooit een moment gaat komen waarop ik het wel makkelijk zal vinden te stoppen, dus is het de zes maanden grens geworden.
Nu mijn vraag. Hoe pak ik dit het beste aan?
Ik geef nog borstvoeding aan allebei om ongeveer 07.00, tussen 18.00-19.00 en tussen 23.00-24.00.
Heb gisterenavond geprobeerd die laatste te laten vallen, maar dat lukte maar heel moeizaam (ze wilden flesvoeding niet nemen en kregen dus geen borstvoeding, gevolg om 03.00 weer uit bed en toch fles aangeboden .
En dat terwijl ze eindelijk (bijna altijd) doorsliepen....
Iemand tips?
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
isarubine

Del.icio.us
|
Geplaatst: Vr Apr 11, 2008 8:29 pm Onderwerp: |
|
|
je moet eerst de tussentijdse voeding laten vallen en vervangen door flesjes melk , dan pas de laatste en de allerlaatste voeding die je mag laten vallen is die 's morgens omdat daar het meeste in zit hou je die best tot laatst. Het beste spreid je dit over enkele weken hoor .
_________________ groetjes,
Isabel;mama van Isaline en Ruben 05-01-2005 en Nicolas 21-11-2007 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
double fun

Del.icio.us
|
Geplaatst: Vr Apr 11, 2008 9:57 pm Onderwerp: |
|
|
@isarubine:
ik had dat inderdaad ergens gelezen, maar vind het zelf nogal moeilijk om eerst die rond 18.00 te laten vallen, want ik moet dan bijna beginnen afkolven tegen een uur of 22.00 omdat ik dan echt te veel melkproductie heb.
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
isarubine

Del.icio.us
|
Geplaatst: Vr Apr 11, 2008 11:06 pm Onderwerp: |
|
|
de kids een uurtje vroeger aanleggen? Zo schuiven ze hun nachtrust ook wat op. Trouwens dat stuwen duurt niet lang hoor , na enkele dagen is dat weg want dan is je produktie al geminderd . Das efkes op de tanden bijten en na een tweetal dagen voel je dat al niet meer.
_________________ groetjes,
Isabel;mama van Isaline en Ruben 05-01-2005 en Nicolas 21-11-2007 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
double fun

Del.icio.us
|
Geplaatst: Zo Apr 13, 2008 9:29 am Onderwerp: |
|
|
@isarubine:
dat kan ik inderdaad eens proberen. Het is dit weekend even volledig mislukt, omdat zowel ik als mijn twee meiden al sinds vrijdagavond ziek zijn. Ze geven alles over, dus ben ik toch weer even op volledige borstvoeding geschakeld, maar vanaf maandag ga ik je tip zeker uitproberen! Bedankt.
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
Elles Kahle
Del.icio.us
|
Geplaatst: Zo Apr 13, 2008 7:10 pm Onderwerp: |
|
|
Ik blijf het op de voet volgen! Ik wil juist gaan stoppen (of niet, ben er nog niet helemaal uit... !).
Mijn jongens zijn nu vier maanden en over een maand moet ik weer fulltime aan de slag. Voor die tijd zal ik een beslissing genomen moeten hebben gemaakt en iets er aan gedaan hebben. Maar ik ben nog zo in twijfel. Als een van jullie nog tips heeft... graag!
BvD Elles
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
double fun

Del.icio.us
|
Geplaatst: Ma Apr 14, 2008 8:39 pm Onderwerp: |
|
|
@Elles Kahle
Voorlopig staat het stoppen even op de lange baan, want we zijn hier allemaal ziek geworden en het is nog niet over, maar vanaf dat we ermee starten hou ik je op de hoogte!
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
|