Koopjesforum voor babyartikelen.Citytrip? Weekendje weg? Google Trouwen? Bruiloft organiseren?

Meerlingen & Tweelingen Blogs
Isarubines blog
sundance's blog
San's blog
L's blog
gyt's blog
muze's blog
Jipenjanneke's blog
katreseke's blog
pedro's blog
twinneke's blog

Het forum voor en door meerlingenouders! Meerlingen.org
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken 
 InloggenInloggen 
BlogsBlogs     ProfielProfiel 

Stoppen met borstvoedings, iemand tips?

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Meerlingen.org Forumindex -> Borstvoeding of Flesvoeding
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
sandra D

verslaafde

Del.icio.us
BerichtGeplaatst: Wo Apr 16, 2008 8:23 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

dat afbouwen van borstvoeding kan wel efkes duren hoor maar niet overdrijven want er is iemand op mijn werk en die kleine is vijf jaar en drinkt nog af en toe aan de borst...
katreseke

bijna verloren

Del.icio.us
BerichtGeplaatst: Vr Apr 18, 2008 1:39 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Shocked Tja, bv is heel gezond, maar je kan ook overdrijven hé

verslaafde

Del.icio.us
BerichtGeplaatst: Vr Apr 18, 2008 1:56 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Haha, nee hoor, tegen dat ze vier jaar zijn wil ik zeker gestopt zijn... Laughing .
Grapje hoor, ik ga na dit weekend stoppen met BV bij Lyse-Linde en gun mezelf nog zes weken extra (zes weken te vroeg geboren!) met Hanne-Laure, vooral omdat zij echt niet goed van de fles drinkt.
Dus eind mei zit het er absoluut op...

verlorengeval

Del.icio.us
BerichtGeplaatst: Vr Apr 18, 2008 3:20 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

tuurlijk vind ik het erg en moeilijk maar ik heb geen andere keus . Omdat ik op het werk met anesthesiegassen in aanraking kom, heb ik dus giftige melk en dat kan ik niet aan onze kleine geven . Ik krijg op het werk dan ook geen bvpauze omdat we al 5 maanden krijgen , dus ik had geen keus . Enne ....enigste voordeel , ik kan weer gewone bh's dragen ipv die slappen , te kleine borstvoedingsbeha's. Te klein en te slap , ja , want ik heb het land afgezocht naar borstvoedingsbeha's met een K-cup en die zijn nergens te verkrijgen.Op de paar dagen tijd ben ik trouwens alweer afgezakt naar een kleinere I-cup (ook een voordeel)
Maar ik mis het dus echt wel.Verder is Nicolas inderdaad bijna 5 maanden en een grote beer die dus echt wel steviger voedsel nodig heeft dan enkel bv want ik begon dit op het einde te merken dat hij de melk echt te flauw begon te vinden, hij groeiede als een kool maar kwam nauwelijks bij in gewicht, dus hij had echt wel extra nodig , daarom ook dat we van de ka op 3 maand mochten beginnen met patatjes .

Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht Blog Website bekijken MSN Messenger
double fun

verslaafde

Del.icio.us
BerichtGeplaatst: Wo Apr 23, 2008 8:51 am    Onderwerp: Reageren met citaat

Het heeft zich uiteindelijk wat vanzelf opgelost. Ik was dus al flink geminderd met het geven van BV aan Lyse-Linde en aangezien zij de grootste drinker was is met bij haar te stoppen ook mijn productie ineens sterk afgenomen. Zo sterk, dat ik bijna geen stuwing of iets heb gehad, maar jammer genoeg ook zo sterk dat ik voor Hanne-Laure nu ook niet genoeg BV meer heb.
Heb dus maar besloten er ineens mee te stoppen nadat ik dus sinds vorige week al veel minder BV gaf. Crying or Very sad
En zoals elke keer weer niets volgens het boekje gedaan Embarassed , maar er met momenten een voeding uitgelaten of een voeding tussen gegooid....en nu is het dus echt gedaan....
Toch even slikken hoor...

bijna verloren

Del.icio.us
BerichtGeplaatst: Wo Apr 23, 2008 11:24 am    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik kan geloven dat dat toch even slikken is.
Ook al heb ik, zowel bij de tweeling als nu bij Nina, redelijk wat problemen met bv gehad en kan het bij tijden enorm zeer doen, toch denk ik dat het mij hard zal vallen als ik bij Nina stop met bv geven. Er zijn bij ons geen baby'tjes meer gepland hierna, dus Nina is het laatste kind waar ik bv aan geef. Ik zou het ook missen denk ik.

bijna verloren

Del.icio.us
BerichtGeplaatst: Ma Mei 26, 2008 12:57 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Heb de bv bij Tinne omwille van gezondheidsredenen moeten stoppen en heb me lang schuldig gevoeld omdat Wouter nog wel kreeg. Maar bv was voor haar gewoonweg niet de juiste voeding, en eens we haar pap gevonden hadden is ze zo flink vooruitgegaan! Stoppen bij Wouter deed ik 'op bevel', ik was toen (door alle toestanden met Tinne's gezondheid) zodanig een wrak dat ik wel moest, maar ik kon het zelf niet beslissen. Ik heb hem toen op een avond de laatste voeding gegeven, en heel de nacht gehuild, maar toen hij smorgens erg flink zijn pap dronk, was 't verdriet over. En hij is nog steeds goed met deze pap! En ik ben veel sneller gerecupereerd dan moest ik nog bv gegeven hebben. Nu ben ik weer mama, ipv wrak dat bv wil blijven geven. Heb ong. 11 dagen last gehad van stuwing, kolvde ook de druk eraf, en veel massage's en douches.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht Blog Website bekijken
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Meerlingen.org Forumindex -> Borstvoeding of Flesvoeding Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Pagina 3 van 3

Ga naar: