| |

sundance's blog Isarubines blog L's blog San's blog gyt's blog muzemans's blog twinneke's blog katreseke's blog Kristel's blog pedro's blog
|
|
|
| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
sundance

Geregistreerd op: 31 Jul 2005 Berichten: 2830 Woonplaats: Deurne bij Antwerpen
Del.icio.us
|
Geplaatst: Do Jun 28, 2007 7:50 pm Onderwerp: |
|
|
Ik vind hoe ik het opgelost heb nog de beste, ik zou het niet doen mijn kind in het openbaar zo te kijk zetten, ook al kan het niet door de beugel, dat zou bij haar wel is het omgekeerde kunnen hebben. Ik heb de indruk dat het gesprek dat ik heb gehad wel heel veel heeft uitgehaald. Achteraf heeft de papa ook nog is met haar gepraat en nu zegt ze het zelf al. Ik herhaal het ook iedere dag is en vraag nog steeds waarom ik zo boos was op haar. De ergste straf die sarah kan hebben is dat ik niets zeg tegen haar en haar negeer natuurlijk na eerst helemaal uitgelegd te hebben wat ze misdaan had.
Toen ze van school is de sleutel heeft meegenomen heeft ze zelf dat moeten terug geven aan haar juf maar ja ze kent haar dan wel en dat heeft haar zelfs al aangegrepen. En ja op 15 jarige leeftijd dan is dat wel eventjes anders dan begrijp je echt wel wat je doet en wat de gevolgen ervan zijn, maar ik los het liever op met praten. Maar ja dit is dan mijn mening he
_________________ Sunny, mama van:
Joey(06/01/2000) en Sarah (23/04/2002)- Axel en Maxim(03/01/2004)
url=http://www.imageposter.com/uploads/get/483524] [/url]
bestellen bij muzemans |
|
| Terug naar boven |
|
 |
gyt

Geregistreerd op: 06 Feb 2006 Berichten: 3901 Woonplaats: vlaams brabant
Del.icio.us
|
Geplaatst: Do Jun 28, 2007 8:29 pm Onderwerp: |
|
|
op 15 jaar zou ik ook al een stuk harder durven zijn hoor, zeker omdat je dan toch al met heel bewust gedrag te maken hebt. Maar een vierjarige vraagt toch om een heel andere aanpak.
Al weet Line nu ook al heel goed dat de politie controleert of iedereen in de auto zijn gordel aanheeft, en dat mama problemen krijgt als dat niet zo is (voorlopig moet mama dan nog in de hoek staan van de politie, maar recent viel het woordje 'gevangenis' ook al... geleerd op school zeker?), toch beseft ze nog niet de impact van 'regels omdat het nu eenmaal regel is'. Regels zijn voor haar nu nog afspraken over het dagelijks leven, en normen en waarden -zoals 'je mag niet stelen'- moeten nog gaandeweg aangeleerd worden. Misschien moet je blij zijn dat er eens zoiets is gebeurd sunny, want nu had je de perfecte aanleiding om haar die les te leren, op een rustige manier (aangezien je het gezien had voor je buiten stond of thuis was, want dat zou nog een stuk genanter geweest zijn)
_________________ (meestal) trotse mama van Line (30 aug 2003), Pieter en Lennart (10 okt 2005) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
jakke

Del.icio.us
|
Geplaatst: Do Jun 28, 2007 8:38 pm Onderwerp: |
|
|
awel ik vind dat sunny dat perfect heeft opgelost,op heterdaad betrapt worden en dan nog de les gespeld krijgen van de mama en dan de papa nog eens ,ze zal het nu wel ni meer doen denk ik.
als ze ouder zijn tja dan moet er harder opgetreden worden,maar bij mijn weten hebben die da hier nog ni gedaan(ik hoop dat het zo ook is)
en welk kind heeft ooit eens iets gestolen,ik denk allemaal,ik had ze een driehoeklatje gestolen uit de winkel waar we meermaals per dag kwamen,(was thuis in de straat een paar huizen verder)
_________________ mama van rani (3-10-96 ) robby (30-4-98 ) en roy (30-4-98 ) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|
|
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum Je mag niet stemmen in polls in dit subforum
|
Forumcategoriën
Zwangerschap, bevalling en kraamtijd Zorg voor jezelf en je relatie Stel jezelf even voor Infomap Aandacht voor broers en zussen Dagdagelijkse activiteiten Drie tegelijk 0-1 jaar Koffieklets Meetings en Data Opvoeding Veiligheid Gewiste Posts Belangrijke momenten Mannenpraat Samen of apart Opgroeiende drieling en meerlingen van hogere orde Het Grote Meerlingen Fotoboek Engeltjes Puberteit Links Beheerdersmap Te Koop / Gezocht Nieuwsbrieven Huishouden Borstvoeding of Flesvoeding Geldzaken en meerlingen Op reis met een meerling Medische vragen omtrent meerlingen Geboortekaartjes en doopsuiker
Meerlingenbibliotheek
Bezoek onze online meerlingenbibliotheek
Wat te doen bij luizen Hersenvliesontsteking Griep Eczeem Wat te doen bij diarree of buikgriep? Wat te doen bij darmkrampjes? Wat te doen bij astma? Wat te doen bij een allergie? Wat te doen bij verstikking? Wat te doen bij vergiftiging?
Bezoek ook eens Vermageren-lijnen-en-afvallen.org
|
|