Goh, dan ga ik ze zeker gebruiken. Veel loopoefeningen hebben ze nog niet gehad want bij de OM is het al net zo klein als hier. Ze heeft ook geen tuin of koer. Binnen enkele weken zou hier in huis en in de tuin moeten ruimer zijn en dan kunnen ze met hun stoeltes aan de slag. Het was wel leuk om te zien hoe ze een tijdje geleden met hun dikke poep en die korte beentjes door de tuin van bompa ploeterden, en maar duwen tegen die kar, tong tussen de tanden, opperste concentratie ...
Tegenwoordig maak ik me minder vlug zorgen over hun ontwikkeling als vroeger. P liep aanvankelijk wel redelijk achter op M maar nu volgt hij meestal een maandje na zijn zus .
Kunnen de jouwe nog niet op potje ? Oei oei zijn ze zo traag Die van mij kunnen al lezen en schrijven en ik ben ze nu aant leren de tafel te dekken en de was te sorteren. ..
Tijden zijn in GMT + 1 uur Ga naar pagina Vorige1, 2, 3
Pagina 3 van 3
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum Je mag niet stemmen in polls in dit subforum