| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
katreseke

Del.icio.us
|
Geplaatst: Vr Apr 18, 2008 1:16 pm Onderwerp: Spruw: pijnlijk, maar hopelijk van korte duur |
|
|
Nina en ik hebben spruw. Zij heeft witte vlekken op haar tong en op haar tandvlees en een witte laag op de binnenkant van haar lippen. Ze kan niet goed drinken aan de borst, het doet haar pijn. Ook het tutje neemt ze niet zo goed meer. Mijn tepels doen gigantisch pijn en de ene tepel ziet lichtjes wit. Duidelijk spruw dus (voor de leken: een schimmelinfectie die zonder enige reden kan opduiken).
Toen ik in de apotheek medicatie ging halen zeiden ze mij dat spruw meestal snel voorbij gaat, maar ik moet de medicatie toch 10 dagen geven: het is een soort gel die ik op mijn tepels moet smeren en die Nina in de mond moet krijgen.
Heeft er hier iemand ervaring met spruw? Gaat het inderdaad snel weg? Heb je meer kans om het nog een keer te hebben als je er al een keer last van had?
_________________ Joepie!!! Hanne en Klara (04/09/2006) hebben er een zusje bij: Nina (11/02/2008) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Saskia

Del.icio.us
|
Geplaatst: Vr Apr 18, 2008 1:58 pm Onderwerp: |
|
|
Camille en Amaryllis hebben dat vorige winter gehad van hun puffs. Ze hebben toch wel een tijdje die gel moeten nemen. Maar hoe dat zit met bv weet ik niet.
_________________ Saskia, mama van Amaryllis en Camille (20/07/2005) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
lijntje

Del.icio.us
|
Geplaatst: Vr Apr 18, 2008 2:05 pm Onderwerp: |
|
|
|
toen ik bv gaf aan jordi had ik het ook en moest toen daktaringel opdoen enja was gedurende 14 dagen maar de spruw zelf was al na enkele dagen verdwenen hier
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
katreseke

Del.icio.us
|
Geplaatst: Vr Apr 18, 2008 2:34 pm Onderwerp: |
|
|
Allez, blijkbaar is Daktaringel een internationaal goed medicament. Ik heb dat hier in Zwitserland namelijk ook gekregen om te gebruiken.
_________________ Joepie!!! Hanne en Klara (04/09/2006) hebben er een zusje bij: Nina (11/02/2008) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
klaartje

Del.icio.us
|
Geplaatst: Vr Apr 18, 2008 3:38 pm Onderwerp: |
|
|
Onze kids hebben dat idd ook gehad van hun aerosol (pulmicort) best is ze achteraf laten drinken. Ook hier daktaringel voor op tutje bij ons (geen bv meer) en was vlug weg maar moest lang smeren.
succes
_________________ Mama van Ella en Vince. |
|
| Terug naar boven |
|
 |
tamtam

Geregistreerd op: 07 Okt 2007 Berichten: 526 Woonplaats: sint-laureins
Del.icio.us
|
Geplaatst: Vr Apr 18, 2008 9:47 pm Onderwerp: |
|
|
Hier ook spruw in huis gehad bij alle 4 toen ze klein waren en ook behandeld met daktaringel, was ook van de puffs...
_________________ Tamara, mama van Sharissa (02/04/1993), Sibren (03/08/1995), Kjell (22/05/2003) en Tibbe (22/05/2003) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
San

Geregistreerd op: 24 Aug 2007 Berichten: 888 Woonplaats: Sint-Amands (aan de Schelde)
Del.icio.us
|
Geplaatst: Za Apr 19, 2008 2:02 pm Onderwerp: |
|
|
stomme vraag maar kunnen onze twee dat ook krijgen ondanks flesvoeding?
|
 |
|