| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
lulleman

Del.icio.us
|
Geplaatst: Zo Okt 21, 2007 7:23 pm Onderwerp: Smoelenboek |
|
|
Misschien een ideetje, maar is het misschien eens niet leuk om van ieder lid (degene die het wilt) een soort map te hebben waar je je nickname en een "leuke" pasfoto op post zodat men weet over wie we het hebben als we berichtjes op het forum lezen of als er een meeting is wie je voor je hebt?
b.v.:
In deze map kunnen alleen de moderators posten, dus de fotootjes naar één van de moderators sturen en die zetten het dan in een map die alleen zij kunnen aanpassen
_________________ De groenten,
Vadere van Axel en Maxim, Sarah en Joey
Laatst aangepast door lulleman op Zo Okt 21, 2007 7:25 pm; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| Terug naar boven |
|
 |
oma mie

Geregistreerd op: 25 Mrt 2006 Berichten: 432 Woonplaats: waarschoot, oost-vlaanderen
Del.icio.us
|
Geplaatst: Zo Okt 21, 2007 7:25 pm Onderwerp: |
|
|
dat moet dan bij de foto albums aangemaakt worden? Je kan er een toelichting bijzetten. Misschien kan je ook wat handige tips bijzetten waar je bij een meeting rekening mee met houden.
_________________ oma van Kaat en Tess (07-09-2005) en zo fier als een gieter.
mama van Jessie en Tante E (die geen tweeling zijn) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
isarubine

Del.icio.us
|
Geplaatst: Zo Okt 21, 2007 9:53 pm Onderwerp: |
|
|
oh jee...mijn laatste pasfoto dateert van........de jaren stillekes enne is meestal niet echt flatterend te noemen
_________________ groetjes,
Isabel;mama van Isaline en Ruben 05-01-2005 en Nicolas 21-11-2007 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
oma mie

Geregistreerd op: 25 Mrt 2006 Berichten: 432 Woonplaats: waarschoot, oost-vlaanderen
Del.icio.us
|
Geplaatst: Ma Okt 22, 2007 6:05 am Onderwerp: |
|
|
je zoekt er de mooiste uit hé isarubine en dan blijft het op meetings toch nog raden dit houdt de spanning er in.
Bij mij was het blijkbaar niet nodig want ik werd blijkbaar meteen herkend
_________________ oma van Kaat en Tess (07-09-2005) en zo fier als een gieter.
mama van Jessie en Tante E (die geen tweeling zijn) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
gyt

Geregistreerd op: 06 Feb 2006 Berichten: 3864 Woonplaats: vlaams brabant
Del.icio.us
|
Geplaatst: Ma Okt 22, 2007 7:37 am Onderwerp: |
|
|
het helpt dat je op je avator staat hé! Bij de meesten herkende ik in het begin wel de kids, omdat je die telkens ziet...
Maar ik vind het wel een leuk idee, alhoewel het voor mij ook heel hard zoeken zal zijn. Ik ben in huis degene die de foto's maakt, en als ik er dan eens opsta, vind ik het meestal op niet veel trekken...
_________________ (meestal) trotse mama van Line (30 aug 2003), Pieter en Lennart (10 okt 2005) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
L

Geregistreerd op: 22 Dec 2006 Berichten: 683 Woonplaats: affligem - vlaams brabant
Del.icio.us
|
Geplaatst: Ma Okt 22, 2007 8:05 am Onderwerp: |
|
|
vind dat ook wel een leuk idee, dan weet je tenminste wie je moet zoeken als je naar een meeting gaat (zoals in plankendael wist ik niet goed wie te moeten zoeken, gelukkig verraden de buggies veel he)
maar... als t een extra album wordt: hier werkt dat ding nog steeds niet... sunny: weet je of er al info is over de troubles met het album...? K zie altijd maar nieuwe fotos verschijnen hier rechts dus k vrees dat ik de enige ben met t probleem?? o ja, k heb het hier thuis op onze beider pcs
|
 |
Bibi'ke

Del.icio.us
|
Geplaatst: Ma Okt 22, 2007 9:42 am Onderwerp: |
|
|
Troost je L, hier gaat da album ook niet...
En zo'n smoelenboek lijkt me wel leuk.
_________________ mama van Axel & Axana 27/10/'07 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|