| |

Isarubines blog sundance's blog San's blog L's blog gyt's blog muze's blog Jipenjanneke's blog katreseke's blog pedro's blog twinneke's blog
|
|
|
| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
muzemans

Del.icio.us
|
Geplaatst: Di Nov 25, 2008 9:03 am Onderwerp: |
|
|
|
awel, dat ging ik ook net zeggen tamtam, ergens een briefje bij je dat er ergens nog 3 kindjes alleen zijn.
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
katreseke

Geregistreerd op: 22 Jan 2007 Berichten: 1142 Woonplaats: Zwitserland
Del.icio.us
|
Geplaatst: Di Nov 25, 2008 10:28 am Onderwerp: |
|
|
Goede tip! WAnt daar zat ik ook mee: wat als ik verongeluk en niemand weet dat er thuis 3 kindjes alleen zijn. Als ik in de "waskelder" ben (gemeenschappelijke wasmachine is in de kelder van ons appartementsgebouw), dan zijn de kids ook dikwijls alleen in het appartement voor 10 minuten of langer. Maar als er daar iets gebeurt, dan weten mijn mede-bewoners dat ik 3 kinderen heb en dat die wellicht thuis zijn (ik ben huisvrouw).
Ben wel blij om te horen dat nog mensen rap even de kids alleen thuis laten. Niet dat ik dat nu elke dag ga doen, maar mijn schuldgevoel is weg
|
 |
Hermanus

Geregistreerd op: 20 Mei 2008 Berichten: 780 Woonplaats: Hermanus, Zuid-Afrika - oorspronkelijk Stekene, Oost-Vlaanderen
Del.icio.us
|
Geplaatst: Di Nov 25, 2008 11:50 am Onderwerp: |
|
|
Nee, je bent geen slechte mama hoor. Ik doe dat ook wel eens, maar dan in de auto als ze daar in slapen om snel pampers te kopen of naar het postkantoor of bakker te gaan. Is niet altijd evident om iedereen zo maar snel eventjes op en in te pakken he !
|
 |
Jessie

Geregistreerd op: 31 Jul 2005 Berichten: 1921 Woonplaats: Herent - Vlaams Brabant
Del.icio.us
|
Geplaatst: Di Nov 25, 2008 9:17 pm Onderwerp: |
|
|
moedig van jullie!! ik doe dat dus absoluut niet hé, nog geen 5 min!!
Ik heb teveel schrik dat er iets gebeurd, met mij, met hen of aan het huis!
M heeft me zo 1 van de eerste weken eens buiten gesloten (kant van de tuin) en hij was weg en de kids lagen te slapen in hun park in de living.
Ik heb toen zo hard tegen de deur staan duwen en stampen, dat ik dus de deur tussen veranda en keuken heb ingebeukt zodat ik toch binnen kon. Ook al wist ik dat M niet lang zou wegblijven!
Ik ga dus niet oordelen of je dan een slechte mama bent of niet, gezien ik dat dus niet over mijn hart krijg ze alleen thuis te laten.
_________________ Jessie - mama van Kaat en Tess - "mijn 2 engeltjes" (07/09/05) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
sundance

Geregistreerd op: 31 Jul 2005 Berichten: 2889 Woonplaats: Deurne bij Antwerpen
Del.icio.us
|
Geplaatst: Di Nov 25, 2008 9:22 pm Onderwerp: |
|
|
nee hoor je bent zeker geen slecht mama maar ik zou het ook niet durven. Maar ja je kent dan ook mijn aapjes he
_________________ Heidi , mama van:
Joey(06/01/2000) en Sarah (23/04/2002)- Axel en Maxim(03/01/2004)
url=http://www.imageposter.com/uploads/get/483524] [/url]
bestellen bij muzemans |
|
| Terug naar boven |
|
 |
gyt

Geregistreerd op: 06 Feb 2006 Berichten: 5019 Woonplaats: vlaams brabant
Del.icio.us
|
Geplaatst: Vr Nov 28, 2008 11:25 pm Onderwerp: |
|
|
ik ben ook helemaal zoals jessie daarin. Maar da's niet omdat ik dat veroordeel hoor katreske! De mama van Line haar vriendinnetje komt de meiden (we wisselen af) zelf helemaal naar de dansles brengen als haar tweejarig zoontje ligt te slapen. En dan is ze toch rap een klein half uurtje van huis. Ik heb daar geen probleem mee, alleen ben ik daar een veel te ongeruste voor. Maar da's mijn probleem, en niet van mama's die dat wel durven!
_________________ (meestal) trotse mama van Line (30 aug 2003), Pieter en Lennart (10 okt 2005) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
muzemans

Del.icio.us
|
Geplaatst: Vr Nov 28, 2008 11:34 pm Onderwerp: |
|
|
ik ben daar ook geen held in hoor!
Laat sinds kort stan af en toe de andere weg naar huis nemen, de weg van school naar huis is zoals een rechthoek, school op de ene hoek, ons huis op de andere hoek, schuin ertegen over. Er zijn dus twee weggetjes, even lang, langs rustige straten. Ik vind het elke keer zeer dapper van mezelf dat ik het hem laat doen (hij is ondertussen 7, het loslaten moet ook op dat gebied)...
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
|
|
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum Je mag niet stemmen in polls in dit subforum
|
Forumcategoriën
Zwangerschap, bevalling en kraamtijd Opvoeding Opvoeding Opvoeding Opvoeding Opvoeding Stel jezelf even voor Infomap Dagdagelijkse activiteiten Dagdagelijkse activiteiten Dagdagelijkse activiteiten Dagdagelijkse activiteiten Koffieklets Meetings en Data Dagdagelijkse activiteiten Zorg voor jezelf en je relatie Gewiste Posts Belangrijke momenten Papahoekje Engeltjes Links Het Grote Meerlingen Fotoboek Te Koop / Gezocht Nieuwsbrieven Huishouden Beheerdersmap Borstvoeding of Flesvoeding Geldzaken en meerlingen Op reis met een meerling Medische vragen omtrent meerlingen Geboortekaartjes, doopsuiker, meter- en peterschap Praktische vragen, uitzet en administratie
Meerlingenbibliotheek
Bezoek onze online meerlingenbibliotheek
Wat te doen bij luizen Hersenvliesontsteking Griep Eczeem Wat te doen bij diarree of buikgriep? Wat te doen bij darmkrampjes? Wat te doen bij astma? Wat te doen bij een allergie? Wat te doen bij verstikking? Wat te doen bij vergiftiging?
Bezoek ook eens Vermageren-lijnen-en-afvallen.org
|
|