| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
L

Geregistreerd op: 22 Dec 2006 Berichten: 627 Woonplaats: affligem - vlaams brabant
Del.icio.us
|
Geplaatst: Zo Jul 29, 2007 9:01 am Onderwerp: |
|
|
hier hebben we blijkbaar dan toch nog een goed slaperke??
Yerko slaapt al héél lang (vanaf 26 dagen oud) door. Hij moest dan geen voeding meer snachts en sliep van 22 u tot zes uur door. Nadat hij op aardappels en fruitpap zat kwam de laatste fles om zeven uur en ging hij slapen tot zeven uur de volgende nacht! En dat doet hij nog steeds. Hij wordt echt héél uitzonderlijk eens wakker snachts, en dan broeit er meestal iets! Overdag doet hij nu (op 15 maand) meestal nog twee slaapjes (eentje rond negen uur - voor 1,5 uur) en dan eentje tegen 13 u (ook voor 1,5 tot 2 u)
Vandaar dat we nu met de twins zo vermoeid zijn, we zijn dat echt niet gewoon dat ze niet doorslapen...LOL
Nu beginnen ook de twins het wat te rekken, liggen tegen 22.30 in hun mandjes en slapen tot ongeveer vijf uur; k heb dan gemerkt dat als we ze in hun park leggen beneden dat ze nog wel ff verder slapen... misschien zijn de mandjes wat te klein aan t worden voor de nacht in door te trekken - k denk dat ik strax mijn ventje eens ga voorstellen om ze deze nacht eens in hun kamer in hun bedje te leggen (of eerst een nacht in de draagmand op de kamer - en dan na twee nachtjes in t gewone bed)
wat denken jullie??
|
 |
Kristel

Del.icio.us
|
Geplaatst: Zo Jul 29, 2007 10:06 am Onderwerp: |
|
|
Vind ik zeker geen slecht idee, zeker het proberen waard !!
Niks zo vermoeiend als niet doorslapende kids, als ik nu foto's terug zie van toen ... ik wist niet dat ik er zo grellig kon uitzien ...
_________________ mama van D & G
19 maart 2003 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Jessie

Geregistreerd op: 31 Jul 2005 Berichten: 1553 Woonplaats: Herent - Vlaams Brabant
Del.icio.us
|
Geplaatst: Zo Jul 29, 2007 1:08 pm Onderwerp: |
|
|
Kaat en Tess zijn 22 maanden en slapen 's nachts door.
van 19h30 tot 8h tijdens weekend en vakantie.
In de week van 19h tot 6h45.
Overdag slapen ze dan in de namiddag nog eens anderhalf uur of soms zelfs 2 uur.
Ik heb geen klagenover mijn slapertjes.
Ik moet er 's nachts niet uit en 's morgens maken ze ons al zingend wakker!
_________________ Jessie - mama van Kaat en Tess - "mijn 2 engeltjes" (07/09/05) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
oma mie

Geregistreerd op: 25 Mrt 2006 Berichten: 383 Woonplaats: waarschoot, oost-vlaanderen
Del.icio.us
|
Geplaatst: Zo Jul 29, 2007 1:12 pm Onderwerp: |
|
|
dat van dat zingen kan ik beamen. Ik werd hier ook gewekt door Kaat dien van Piet Piraat zong. Ik liet ze gewoon doen en dan viel ze meestal weer in slaap. Ook 'k Zag twee beren werd af en toe gezongen, vooral de 'hihihi, hahaha'
Maar ze beginnen ook te vertellen hoor. Toen Tess vrijdag wakker werd rond kwart voor vier (in de namiddag) had ze het over Bumba en Hopla kijken.
_________________ oma van Kaat en Tess (07-09-2005) en zo fier als een gieter.
mama van Jessie en Tante E (die geen tweeling zijn) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
gyt

Geregistreerd op: 06 Feb 2006 Berichten: 3888 Woonplaats: vlaams brabant
Del.icio.us
|
Geplaatst: Zo Jul 29, 2007 8:23 pm Onderwerp: |
|
|
amai, onze jongens zijn toch echt marmotten! Die slapen gemakkelijk van half zeven tot een uur of acht (als ik Line tenminste kan tegenhouden om de broertjes te gaan wekken), en dan in de namiddag nog eens van hals één tot vier uur (en dan moet ik hen soms nog gaan wakker maken). Héél iets anders dan onze Line, maar ik geef toe: nu tijdens de vakantie geniet ik er wel van. Het lukt me regelmatig om Line mee naar mijn bed te nemen, en dan dutten wij ook lekker een uurtje of twee...
_________________ (meestal) trotse mama van Line (30 aug 2003), Pieter en Lennart (10 okt 2005) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|