| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
oma mie

Geregistreerd op: 25 Mrt 2006 Berichten: 401 Woonplaats: waarschoot, oost-vlaanderen
Del.icio.us
|
Geplaatst: Zo Feb 18, 2007 10:57 am Onderwerp: RE: site muzemans |
|
|
ik ben er op geraakt...
_________________ oma van Kaat en Tess (07-09-2005) en zo fier als een gieter.
mama van Jessie en Tante E (die geen tweeling zijn) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
gyt

Geregistreerd op: 06 Feb 2006 Berichten: 3914 Woonplaats: vlaams brabant
Del.icio.us
|
Geplaatst: Zo Feb 18, 2007 1:15 pm Onderwerp: RE: site muzemans |
|
|
oei, mijn eerdere berichtje is weg... ik ben er dus ook opgeraakt muze, bedankt. Ik ga eens gaan zoeken of het mogelijk is om die van daar te downloaden... of misschien moeten we alle fotootjes die we tot nu toe van meetings hebben, eens bij iemand centraliseren, en op CD-rom zetten voor iedereen? Want ik ben er zeker van dat ik ze nog niet allemaal heb gezien? Anders mag iedereen ze naar mij toesturen (stuur me dan wel even een pm voor mijn 'gewone' adres, die is iets betrouwbaarder), en dan brand ik ze wel voor iedereen die wil...
_________________ (meestal) trotse mama van Line (30 aug 2003), Pieter en Lennart (10 okt 2005) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
muzemans

Del.icio.us
|
Geplaatst: Zo Feb 18, 2007 7:49 pm Onderwerp: RE: site muzemans |
|
|
|
van alle meetings dan gyt?
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
gyt

Geregistreerd op: 06 Feb 2006 Berichten: 3914 Woonplaats: vlaams brabant
Del.icio.us
|
Geplaatst: Zo Feb 18, 2007 9:51 pm Onderwerp: RE: site muzemans |
|
|
ja, zou toch leuk zijn? En dat gaat toch wel op één cd-rom? Dan hebben we elk ineens alles? (ik zal eerst eens checken of ik nog wel genoeg cd-rommekes in huis heb voor ik allerlei beloftes doe )
_________________ (meestal) trotse mama van Line (30 aug 2003), Pieter en Lennart (10 okt 2005) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
isarubine

Del.icio.us
|
Geplaatst: Zo Feb 18, 2007 10:15 pm Onderwerp: RE: site muzemans |
|
|
Vrees van niet hoor want bij ons foto's kom je toch al aan 3 tot 4 megabyte per foto , das ook de reden waarom ik ze via adobe op een website zet, dan heb je geen kwaliteitsverlies. Ik ben nu enkel nog iets aan het zoeken waarbiuj iedereen die foto's heeft van een meeting ze ook kan toevoegen aan mijn foto's zodoende dat ze allemaal inderdaad op 1 centraal punt staan waar alle leden ze kunnen downloaden.
_________________ groetjes,
Isabel;mama van Isaline en Ruben 05-01-2005 en Nicolas 21-11-2007
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
oma mie

Geregistreerd op: 25 Mrt 2006 Berichten: 401 Woonplaats: waarschoot, oost-vlaanderen
Del.icio.us
|
Geplaatst: Zo Feb 18, 2007 10:22 pm Onderwerp: RE: site muzemans |
|
|
3 Ã 4 megabyte per foto? hangt natuurlijk af van de instellingen van je camera. Tegenwoordig stel ik de mijne in op kleinere resolutie maar nog genoeg om foto's van te laten maken. Als ze echt groot moeten zijn, zorg ik via fotoshop dat ze 300 dpi hebben. (dat is drukkwaliteit)
Er kunnen toch wel heel wat foto's op een cd rom. Als je er eentje van 850 megabyte neemt tenminste.
|
| Terug naar boven |
|
 |
oma mie

Del.icio.us
|
Geplaatst: Zo Feb 18, 2007 10:26 pm Onderwerp: RE: site muzemans |
|
|
Je kan misschien een blog aanmaken bij een of andere provider en ze daar allemaal droppen. Sommige blogs kunnen meerdere gebruikers hebben waardoor iedereen zijn eigen foto's kan plaatsen.
Als je ze per mail doorstuurt naar iemand via 'mijn afbeeldingen', kan je verkleind doorsturen.
|
| Terug naar boven |
|
 |
|