| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
twinboysmama

Del.icio.us
|
Geplaatst: Vr Dec 14, 2007 3:14 pm Onderwerp: samenspannen |
|
|
Hallo iedereen;
Ben nieuw van vandaag op dit forum.
Ik heb 2 schatten van zonen van 4 jaar ,maar tegenwoordig zijn ze niet te genieten als ze samen zijn. Ze doen niks dan plagen , opscheppen ,vechten, vuile praat vertellen, mekaar uilachen zo van e e jij ben dit en jij bent dat.
om zot van te worden.
Het is net of ze samenspannen tegen mij.
precies of ze denken : ik ga hier iets uitsteken wat niet mag doe jij dat aan den andere kant vant huis. Waar moet je dan eerst naar toe?
Van zodra je ze uit elkaar haalt daar mee bedoel ik 1 gaat met mama mee en 1 gaat met papa mee dan heb je vant één moment op het ander 2 voorbeeldige engeltjes en kan je er overal mee komen. Precies 2 voorbeeld jongens.
De éné mag je straffen met in de hoek zetten of appart zetten die lacht je nog uit . het laat hem gewoon koud. de andere die reageert zo van : ah moet ik hier wat gaan zitten oké ik zal dat eventjes doen.
Haal je ze uit time-out dan zijn ze na 5 min al terug bezig. gevolg trug naar time-out.
Wie heeft er hier ervaring mee of heeft er goede raad voor mij.
groetjes mama van lars en wout.
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
tamtam

Geregistreerd op: 07 Okt 2007 Berichten: 546 Woonplaats: sint-laureins
Del.icio.us
|
Geplaatst: Vr Dec 14, 2007 4:52 pm Onderwerp: |
|
|
Wij hebben ook zo'n periode meegemaakt...
Raar maar waar maar dat is vanzelf weer over gegaan.
Het is waarschijnlijk een fase waar ze door moeten.
De onze zijn nu 4 1/2 en het komt maar af en toe nog eens voor...
Trouwens, welkom op de site!
_________________ Tamara, mama van Sharissa (02/04/1993), Sibren (03/08/1995), Kjell (22/05/2003) en Tibbe (22/05/2003) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
gyt

Geregistreerd op: 06 Feb 2006 Berichten: 3949 Woonplaats: vlaams brabant
Del.icio.us
|
Geplaatst: Vr Dec 14, 2007 7:39 pm Onderwerp: |
|
|
als ik onze Line (4 jaar) bezig zie en hoor, denk ik idd al: 'o jee, en dat in het dubbel over twee jaar'... Het is blijkbaar idd een periode waar ze door moeten, maar leuk is anders intussen hé. Gelukkig heb je nu toch al de weg gevonden naar een hele hoop luisterende oren, die zich perfect kunnen voorstellen hoe je je voelt!
_________________ (meestal) trotse mama van Line (30 aug 2003), Pieter en Lennart (10 okt 2005) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
sundance

Geregistreerd op: 31 Jul 2005 Berichten: 2869 Woonplaats: Deurne bij Antwerpen
Del.icio.us
|
Geplaatst: Vr Dec 14, 2007 9:07 pm Onderwerp: Re: samenspannen |
|
|
| twinboysmama schreef: | Hallo iedereen;
Ben nieuw van vandaag op dit forum.
Ik heb 2 schatten van zonen van 4 jaar ,maar tegenwoordig zijn ze niet te genieten als ze samen zijn. Ze doen niks dan plagen , opscheppen ,vechten, vuile praat vertellen, mekaar uilachen zo van e e jij ben dit en jij bent dat.
om zot van te worden.
Het is net of ze samenspannen tegen mij.
precies of ze denken : ik ga hier iets uitsteken wat niet mag doe jij dat aan den andere kant vant huis. Waar moet je dan eerst naar toe?
Van zodra je ze uit elkaar haalt daar mee bedoel ik 1 gaat met mama mee en 1 gaat met papa mee dan heb je vant één moment op het ander 2 voorbeeldige engeltjes en kan je er overal mee komen. Precies 2 voorbeeld jongens.
De éné mag je straffen met in de hoek zetten of appart zetten die lacht je nog uit . het laat hem gewoon koud. de andere die reageert zo van : ah moet ik hier wat gaan zitten oké ik zal dat eventjes doen.
Haal je ze uit time-out dan zijn ze na 5 min al terug bezig. gevolg trug naar time-out.
Wie heeft er hier ervaring mee of heeft er goede raad voor mij.
groetjes mama van lars en wout. |
Het lijkt identiek op mijn twee jongens, die steken ook steeds zo'n toeren uit. Ze worden ook bijna 4 jaar. Het is goed te weten dat ik niet de enige ben met zo'n deugnietjes.
_________________ Sunny, mama van:
Joey(06/01/2000) en Sarah (23/04/2002)- Axel en Maxim(03/01/2004)
url=http://www.imageposter.com/uploads/get/483524] [/url]
bestellen bij muzemans |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Kristel

Del.icio.us
|
Geplaatst: Vr Dec 14, 2007 10:21 pm Onderwerp: |
|
|
Hier is die periode gelukkig ook over gegaan ...
_________________ mama van Dagmar & Greg
19 maart 2003 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
muzemans

Del.icio.us
|
Geplaatst: Za Dec 15, 2007 10:49 am Onderwerp: |
|
|
|
Het gedrag dat je beschrijft, vertonen stan en ante vaak (geen tweelingbroers), maar ante en kobe tesamen (wel tweeling) hebben bijna nooit ruzie, kunnen echt letterlijk uren met elkaar spelen, elk heeft zijn 'rol' in hun spel, en dat werkt perfect. Ik blijf ook beter uit de buurt dan, want dan ben ik de stoorzender en val ik hen lastig...
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
jakke

Del.icio.us
|
Geplaatst: Za Dec 15, 2007 8:45 pm Onderwerp: |
|
|
ja hoor het is een periode dat je door moet sommige zijn ze snel door sommige blijft het véééél te lang hangen.
als die periode door is komt e toch weer een andere hoor eigenlijk stopt het nooit,hier is het nog altijd ruzie maken vechten(meestal in het kruis) ons uitlachen ni dat doen ze ni meer,maar nu is hun straf rekensommen maken,ze doen dat ni graag en kunnen het eigenlijk ook ni zo goed,ni dat ze heel slecht zijn hoor maar ze kunnen beter als ze willen.dat helpt een beetje hoek zetten of op de stoel helpt hier helemaal ni meer.
o ja voor ik het vergeet welkom
_________________ mama van rani (3-10-96 ) robby (30-4-98 ) en roy (30-4-98 ) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|