| |

Isarubines blog sundance's blog San's blog L's blog gyt's blog muze's blog Jipenjanneke's blog katreseke's blog pedro's blog twinneke's blog
|
|
|
| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
kaya

Geregistreerd op: 21 Mrt 2008 Berichten: 923 Woonplaats: West-Vlaanderen
Del.icio.us
|
Geplaatst: Di Nov 11, 2008 1:02 am Onderwerp: |
|
|
Bedankt voor alle tips hoor!
Ik heb ook gemaild naar babylonia (en mijn foto ingestuurd voor de fotowedstrijd ) en zo de gebruiksaanwijzingen voor hun geweven doeken gekregen waar ook 3 knoopwijzen in staan voor tweelingen. Ik ben ook aan het overwegen om misschien mijn geweven doek in combinatie met een mei tai of zo te dragen, dan is het geen zo'n gedoe met die superlange doek
Die site heb ik me al op aangemeld, ik wacht op bevestiging
_________________ Mama van Lukas en Timon (7 augustus 2008) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Jipenjanneke

Del.icio.us
|
Geplaatst: Do Nov 13, 2008 11:53 am Onderwerp: |
|
|
Hey Kaya, ik heb nog gezocht naar die info van Eva, vind die dus niet meer hé. Als je binnenkort tot bij ons komt, dan moet je 't aan Eva zelf maar eens vragen.
_________________ Ann, mama van Tinne en Wouter °09-08-07, en van buikbaby (UD 23-9-2010)
www.draagmama.be en www.doekenhoekje.be
workshops dragen, draagdoeken en draagzakken. |
|
| Terug naar boven |
|
 |
kaya

Geregistreerd op: 21 Mrt 2008 Berichten: 923 Woonplaats: West-Vlaanderen
Del.icio.us
|
Geplaatst: Do Nov 13, 2008 2:17 pm Onderwerp: |
|
|
jipenjanneke: jij hebt een mei tai draagdoek hé? Zou je dat aanraden? Ik ben aan het overwegen er ook één te kopen. Maar ik weet niet of er verschillende modellen in bestaan en welk model het beste is?
Enige tips?
_________________ Mama van Lukas en Timon (7 augustus 2008) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|
|
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum Je mag niet stemmen in polls in dit subforum
|
Forumcategoriën
Zwangerschap, bevalling en kraamtijd Opvoeding Opvoeding Opvoeding Opvoeding Opvoeding Stel jezelf even voor Infomap Dagdagelijkse activiteiten Dagdagelijkse activiteiten Dagdagelijkse activiteiten Dagdagelijkse activiteiten Koffieklets Meetings en Data Dagdagelijkse activiteiten Zorg voor jezelf en je relatie Gewiste Posts Belangrijke momenten Papahoekje Engeltjes Links Het Grote Meerlingen Fotoboek Te Koop / Gezocht Nieuwsbrieven Huishouden Beheerdersmap Borstvoeding of Flesvoeding Geldzaken en meerlingen Op reis met een meerling Medische vragen omtrent meerlingen Geboortekaartjes, doopsuiker, meter- en peterschap Praktische vragen, uitzet en administratie
Meerlingenbibliotheek
Bezoek onze online meerlingenbibliotheek
Wat te doen bij luizen Hersenvliesontsteking Griep Eczeem Wat te doen bij diarree of buikgriep? Wat te doen bij darmkrampjes? Wat te doen bij astma? Wat te doen bij een allergie? Wat te doen bij verstikking? Wat te doen bij vergiftiging?
Bezoek ook eens Vermageren-lijnen-en-afvallen.org
|
|