| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
nancy k

Del.icio.us
|
Geplaatst: Ma Jan 28, 2008 5:11 pm Onderwerp: |
|
|
hallo,
bij ons zaten ze samen in de kleuterklas maar de juf deelde de klas altijd in knutselen speelgroepjes.zo zaten ze een beetje appart .ze hadden elk apparte vrienden dus dat was positief.op school vroegen ze de kids appart te steken voor die vier maanden zodat de klassen na ons vertrek wat gelijk bleven. dat was een ramp .op de speelplaats waren ze onafscheidelijk en hun vrienden hadden ze niet meer nodig .ze wilden de verloren tijd (tijdens de les)inhalen .nu zitten ze weer samen en er is weer plaats voor vrienden .ze ontdekken andere hobby's en zo .thuis blijft het één front !
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
sundance

Geregistreerd op: 31 Jul 2005 Berichten: 2817 Woonplaats: Deurne bij Antwerpen
Del.icio.us
|
Geplaatst: Ma Jan 28, 2008 6:27 pm Onderwerp: |
|
|
Hier zitten ons jongens ook bij elkaar in de klas en hebben er totaal geen problemen mee. Ze hebben ook vriendjes gemaakt zodat de ene al is met een ander kind speelt. Er zit nog een jongenstweeling in hun klas en ik heb al gemerkt dat de onze ook goed met hen overeen komt. Ik heb er tot hiertoe een goede ervaring mee.
Ikzelf heb trouwens tot het zesde leerjaar ook met mijn tweelingbroer in de klas gezeten en nooit problemen ermee gehad. Ik had mijn vriendinnen en hij zijn vrienden. Er was bij ons ook geen concurrentie strijd.
_________________ Sunny, mama van:
Joey(06/01/2000) en Sarah (23/04/2002)- Axel en Maxim(03/01/2004)
url=http://www.imageposter.com/uploads/get/483524] [/url]
bestellen bij muzemans |
|
| Terug naar boven |
|
 |
lutg

Geregistreerd op: 15 Aug 2007 Berichten: 1040 Woonplaats: west-vlaanderen
Del.icio.us
|
Geplaatst: Ma Jan 28, 2008 10:08 pm Onderwerp: |
|
|
't Is nog wel veraf natuurlijk, maar ik zou ze ook graag samen laten zitten, toch zeker in de kleuterklas.
Ik denk dat we wel zullen merken of horen als het hen geen goed doet, of als zou blijken dat ze enkel met elkaar optrekken en geen andere vriendjes en vriendinnetjes opzoeken.
Tot nu toe is het nog gissen naar hoe hun band zal evolueren... ik vind dat ze nu in elk geval al een heel innige band hebben, wel lief om te zien
_________________ Mama van E & M (°14/05/2007)
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
muzemans

Del.icio.us
|
Geplaatst: Ma Jan 28, 2008 10:11 pm Onderwerp: |
|
|
Bij ons is de reden om apart te gaan zitten, helemaal niet de onderlinge concurrentie, of het gebrek aan eigen vriendjes.
Ze zijn zo complementair, dat ze tesamen gewoon super sterk zijn, en van niets of niemand onder de indruk. Ik ondervind het dagelijks
Ze weten heel goed wat hun eigen sterktes en zwaktes zijn, en ook wat de sterktes en zwaktes zijn van hun broer, en ze weten dat te combineren tot een 'gevaarlijke' cocktail.
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
gyt

Geregistreerd op: 06 Feb 2006 Berichten: 3914 Woonplaats: vlaams brabant
Del.icio.us
|
Geplaatst: Ma Jan 28, 2008 10:22 pm Onderwerp: |
|
|
ad fundum hé muze! Dan herkennen ze direcht hun meester(es)!
_________________ (meestal) trotse mama van Line (30 aug 2003), Pieter en Lennart (10 okt 2005) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
muzemans

Del.icio.us
|
Geplaatst: Ma Jan 28, 2008 10:30 pm Onderwerp: |
|
|
Ik zal wel straf uit de hoek moeten komen
Ik zou er beter eens een boek van bijhouden van hun fratsen...
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
tamtam

Geregistreerd op: 07 Okt 2007 Berichten: 565 Woonplaats: sint-laureins
Del.icio.us
|
Geplaatst: Ma Jan 28, 2008 10:57 pm Onderwerp: |
|
|
Of hier neerschrijven muzemans...de fratsen van...
_________________ Tamara, mama van Sharissa (02/04/1993), Sibren (03/08/1995), Kjell (22/05/2003) en Tibbe (22/05/2003) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|