Tja ik weet het niet en ik vind het ook zo moeilijk om het te vragen, ze gaan dan mss denken dat ze samen moeten gaan zitten en dat is zeker het geval niet dit jaar.
Ik wacht af tot de eerste ouderavond, ga het daar ook nog eens bespreken met de juffen en dan zie ik wel.
Ik hou ze liever uiteen, ze hebben voor de rest toch tijd genoeg samen.
_________________ mama van Dagmar & Greg
19 maart 2003
je hebt idd nog wat tijd om te moeten beslissen hé. Maar waarom zou je het hen niet eens vragen, bij gelegenheid? Gewoon uitleggen dat je de vraag hebt gekregen van de school of ze samen of apart willen zitten, en dat je eens wil weten hoe zij dat zien? Daarom is hun antwoord nog niet het definitieve hé... maar misschien krijg je dan wel argumenten van hen te horen waar je zelf nog niet aan gedacht had.
_________________ (meestal) trotse mama van Line (30 aug 2003), Pieter en Lennart (10 okt 2005)
Tijden zijn in GMT + 1 uur Ga naar pagina Vorige1, 2
Pagina 2 van 2
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum Je mag niet stemmen in polls in dit subforum