| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
Jessie

Geregistreerd op: 31 Jul 2005 Berichten: 1615 Woonplaats: Herent - Vlaams Brabant
Del.icio.us
|
Geplaatst: Ma Okt 30, 2006 8:18 pm Onderwerp: RE: rare, (on)gezonde, afwijkende... voedingsgewoonten |
|
|
ah dat is goed!!! ze zijn hier trouwens volop in hun aaikes en kusjes fase dus...
_________________ Jessie - mama van Kaat en Tess - "mijn 2 engeltjes" (07/09/05) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
gyt

Geregistreerd op: 06 Feb 2006 Berichten: 3914 Woonplaats: vlaams brabant
Del.icio.us
|
Geplaatst: Ma Okt 30, 2006 8:32 pm Onderwerp: RE: rare, (on)gezonde, afwijkende... voedingsgewoonten |
|
|
Lennart kan sinds dit weekend ook een soort klapzoenen geven (alleen wil hij ze voorlopig enkel nog in de lucht geven, nog niet rechtstreeks aan mij). Pieter komt volop een kus geven (enfin, ik mag hem een kus geven op zijn lipjes) als ik vraag: krijgt mama een kus? En dan lacht hij zo hardop... Zalig toch hé. Over een paar jaartjes krijgen we met moeite nog een kus vermoedelijk
_________________ (meestal) trotse mama van Line (30 aug 2003), Pieter en Lennart (10 okt 2005) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
jakke

Del.icio.us
|
Geplaatst: Ma Okt 30, 2006 8:50 pm Onderwerp: RE: rare, (on)gezonde, afwijkende... voedingsgewoonten |
|
|
ja gyt van vorig jaar krijg ik geen kus meer aan de schoolpoorten van de jongens en sinds een half jaar moet ik roy een kus geven ,hij steekt zijn wang zo naar me toe om te zeggen daar en nergens anders.Rani daarentegen geeft nog altijd kusjes met de hoop
_________________ mama van rani (3-10-96 ) robby (30-4-98 ) en roy (30-4-98 ) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
sundance

Geregistreerd op: 31 Jul 2005 Berichten: 2817 Woonplaats: Deurne bij Antwerpen
Del.icio.us
|
Geplaatst: Ma Okt 30, 2006 9:54 pm Onderwerp: RE: rare, (on)gezonde, afwijkende... voedingsgewoonten |
|
|
ja jakke ik moet joey ook een kus geven voor hij de school in gaat dus als hij juist uit de auto komt en hij is nog maar 6! En sarah en de twee kleinsten die kussen gelukkig nog graag. Sarah zelfs heel graag!
_________________ Sunny, mama van:
Joey(06/01/2000) en Sarah (23/04/2002)- Axel en Maxim(03/01/2004)
url=http://www.imageposter.com/uploads/get/483524] [/url]
bestellen bij muzemans |
|
| Terug naar boven |
|
 |
muzemans

Del.icio.us
|
Geplaatst: Ma Okt 30, 2006 11:05 pm Onderwerp: RE: rare, (on)gezonde, afwijkende... voedingsgewoonten |
|
|
oei,
bij kobe zijn de zoenen al gelimiteerd! maar de andere 2 maken dat wel goed hoor!
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
Jessie

Geregistreerd op: 31 Jul 2005 Berichten: 1615 Woonplaats: Herent - Vlaams Brabant
Del.icio.us
|
Geplaatst: Di Okt 31, 2006 8:45 am Onderwerp: RE: rare, (on)gezonde, afwijkende... voedingsgewoonten |
|
|
't ja je hebt nu eenmaal mensen die graag kussen of knuffelen. Zelf zijn we allebei 2 knuffelmensen, dus de meisjes kunnen er ook wel wat van.
_________________ Jessie - mama van Kaat en Tess - "mijn 2 engeltjes" (07/09/05) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Saskia

Del.icio.us
|
Geplaatst: Di Okt 31, 2006 9:00 am Onderwerp: RE: rare, (on)gezonde, afwijkende... voedingsgewoonten |
|
|
's Avonds is het bij ons geen probleem. En vanmorgen had ik geluk. Maar o wee als ik ze in de crèche afzet, dan heb ik al veel geluk als ze nog eens zwaaien: de vriendjes en het speelgoed hebben dan meer succes dan de mama. Het doet dan wel deugd om te zien dat ze er wel graag zijn.
_________________ Saskia, mama van Amaryllis en Camille (20/07/2005) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|