| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
isarubine

Del.icio.us
|
Geplaatst: Vr Nov 30, 2007 11:44 am Onderwerp: |
|
|
Ik kan hier echt geen raad op geven , alleen: zoek professionele hulp want het is al te laat voor de gewone opvoedingstechnieken vrees ik. Zou me ook geen raad weten in jou situatie eerlijk gezegd en ...dat gebeurt maar weinig!
_________________ groetjes,
Isabel;mama van Isaline en Ruben 05-01-2005 en Nicolas 21-11-2007
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
jakke

Del.icio.us
|
Geplaatst: Vr Nov 30, 2007 12:49 pm Onderwerp: |
|
|
oei dat klinkt inderdaad allemaal nogal zwaar,hij is dus helemaal zijn pedalen kwijt,of het nu komt door zijn vrienden of door zijn leeftijd of door het wel of ni goed opvoeden van vroeger(verwennen,altijd zijn zin krijgen,...),er moet iets gebeuren zo kan het ni verder tenzij je vriend en zijn mama hem willen gaan bezoeken in de gevangenis...
ik zeg het misschien heel grof maar het zo in zijn beloop laten is geen goed idee vrees ik.
misschien ga ik nu iets schrijven dat je helemaal overstuur gaat maken maar toch moet aan gedacht worden,zit hij misschien aan de drugs?ik weet dat drugs dikwijls een goede jongen/meisje tot een helse persoon kunnen maken die met niemand rekening houd en alles doet om maar aan het spul te geraken.
raad kan ik je spijtig genoeg niet geven heb er geen ervaring mee(gelukkig maar)
ik wens je veel sterkte en hoop dat die jongen ooit terug een lieve jongen wordt....
_________________ mama van rani (3-10-96 ) robby (30-4-98 ) en roy (30-4-98 ) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
gyt

Geregistreerd op: 06 Feb 2006 Berichten: 3914 Woonplaats: vlaams brabant
Del.icio.us
|
Geplaatst: Vr Nov 30, 2007 2:17 pm Onderwerp: |
|
|
lut, je hebt vermoedelijk gelijk hoor... dat komt ervan als je heelder dagen in het frans werkt, ik ken al die namen van diensten niet in het nederlands. Erg hé?!
_________________ (meestal) trotse mama van Line (30 aug 2003), Pieter en Lennart (10 okt 2005) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
lieveke

Del.icio.us
|
Geplaatst: Vr Nov 30, 2007 9:33 pm Onderwerp: |
|
|
|
Bedankt allemaal voor jullie raad en steun