Koopjesforum voor babyartikelen.Citytrip? Weekendje weg? Google Trouwen? Bruiloft organiseren?

Meerlingen & Tweelingen Blogs
Isarubines blog
sundance's blog
San's blog
L's blog
gyt's blog
muze's blog
Jipenjanneke's blog
katreseke's blog
pedro's blog
twinneke's blog

Het forum voor en door meerlingenouders! Meerlingen.org
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken 
 InloggenInloggen 
BlogsBlogs     ProfielProfiel 

Pubers

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4 ... 11, 12, 13  Volgende

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Meerlingen.org Forumindex -> Gewiste Posts
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
frederik

nieuwkomer

Del.icio.us
BerichtGeplaatst: Do Nov 02, 2006 3:30 pm    Onderwerp: RE: Pubers Reageren met citaat

ik had het over pubers he, in de lagere school zou ik ze ook nog samen laten zitten hoor

Ik en mijn broer zaten in het middelbaar ook nog samen en in't vierde moest hij blijven zitten, ik had herexamens en dat kon mij helemaal niet schelen als ik er op mijn herexamens niet door was, ik was dan ook gebuist Very Happy

Laatst aangepast door frederik op Do Nov 02, 2006 3:35 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
muzemans

Site Admin

Del.icio.us
BerichtGeplaatst: Do Nov 02, 2006 3:57 pm    Onderwerp: RE: Pubers Reageren met citaat

hé frederik,
welkom op de site.
Ik kan heel goed inkomen in wat je verteld! Een eigen vriendenkring is heel belangrijk!
Leuk om eindelijk ook eens verhalen te horen van een oudere tweeling!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Blog Website bekijken
duhem

nieuwkomer

Del.icio.us
BerichtGeplaatst: Do Nov 02, 2006 4:33 pm    Onderwerp: RE: pubers Reageren met citaat

Hallo,ik heb een tweeling van bijna 11 (jongens), mijn broer heeft een tweeling van 23, wat ik zie is dat je geen éénzijdig antwoord hierop kan geven.
De tweeling meisjes (ééneiig) van mijn broer trokken nooit samen op en waren meer ruzie aan het maken dan iets anders, mijn tweeling (éénéiige jongens) zijn nu bijna 11 en trekken constant met elkaar op,ze zijn als het ware onafscheidelijk, op school zitten ze ook samen (ik zou dat liever anders zien, maar in de dorpsschool is er maar één klas van één jaar,dus,...)
Het is leuk om mijn twee kinderen (uit een gezin van 4) samen dingen te zien doen.
Soms denk ik ook wel eens dat ze meer individueel dingen zouden moeten doen, maar als ik ze uit elkaar haal zie je dat ze niet echt gelukkig lopen,...ooit ging de ene tennissen,de andere voetballen en liep onze Jens er zo ongelukkig door dat ik ze maar alle twee weer liet voetballen (één is de keeper wat voor de trainer toch iets gemakkelijker is)
Ik denk dat je de kindjes zlf moet laten doen wat ze graag doen. Wat niet betekent dat je ze niet eens kan stimuleren om eens iets aparts te doen.Mijn man of ik nemen soms eens één van de twee mee om iets leuks te doen, en dan amuseren ze zich wel, maar ze stellen toch vragen over hun broer (in de zin van "wat zou hij nu doen?,...)
Ze zijn nu bijna 11 en nu zelfs nog zal de één zorgen voor de andere (een koek halen voor zichzelf is er één meenemen voor de broer,niet voor de andere broer of zus).
Bij de tweeling van mijn broer was het verhaal anders.Ik zag ze niet graag allebei bij tante komen, want dan was ik supernerveus van hun geruzie,...Zo zie je maar elke tweeling is anders,maar het blijft leuk om ze te hebben.
Carine,Mama van Natasja (17),Tim (15),Jens en Yuri (10 )
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
muzemans

Site Admin

Del.icio.us
BerichtGeplaatst: Do Nov 02, 2006 5:03 pm    Onderwerp: RE: Pubers Reageren met citaat

hé duhem,
welkom op de site!
Leuk zoveel nieuwe mensen!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Blog Website bekijken
frederik

nieuwkomer

Del.icio.us
BerichtGeplaatst: Do Nov 02, 2006 5:13 pm    Onderwerp: RE: Pubers Reageren met citaat

volgens mij maken meisjes gewoon rapper ruzie en verder denk ik dat de elkaar hatende tweeling eerder een uitzondering is, ik en mijn broer maakten ook wel veel ruzie en vechten enzo maar ja, wij waren wildebrassen he.

In de kindjes van duhem herken ik wel sterk het gedrag van mij en mijn broer Smile
Ik heb vroeger op school nog een stuk of 5 duo's tweelingen gekend van mijn leeftijd en die gedroegen zich toch allemaal tegenover mekaar zoals ik en mijn broer ons tegenover mekaar gedroegen en ook was er altijd enen dominanter dan de andere, wat ik hier op't forum ook al enkele keren gelezen heb. Der was altijd ne stoeren bij me een grote muil en een stil watertje
gyt

verlorengeval

Del.icio.us
BerichtGeplaatst: Do Nov 02, 2006 6:52 pm    Onderwerp: RE: Pubers Reageren met citaat

amai, zoveel nieuw volk! Leuk!!!
En idd leuk om een volwassen tweeling te horen uit een jongenstweeling. Want tuurlijk hebben we sunny, maar ik vermoed dat het voor een jongen/meisje-twin iets gemakkelijker is om je eigen weg te gaan op een gegeven moment.
Ik vermoed dat we de jongen in het begin wel samen zullen zetten, ook al omdat het zo gemakkelijk is. Maar als ze het uithangen, of als de één te veel overheerst, zullen het ook rap aparte klasjes worden. In het middelbaar zal het dan weer gewoon afhangen van hun studiekeuzes... Zoals het er nu uitziet, is Pieter de toekomstige ingenieur en Lennart een acteur Very Happy
frederik

nieuwkomer

Del.icio.us
BerichtGeplaatst: Do Nov 02, 2006 7:05 pm    Onderwerp: RE: Pubers Reageren met citaat

't boekske van twins zat vandaag in de bus he, vandaar al da nieuw volk Wink
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Meerlingen.org Forumindex -> Gewiste Posts Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4 ... 11, 12, 13  Volgende
Pagina 3 van 13

Ga naar: