| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
muzemans

Del.icio.us
|
Geplaatst: Zo Mei 11, 2008 6:42 am Onderwerp: |
|
|
Stan at ook altijd veel meer dan op het pakje stond. Ik gaf geen bv, en de flesjes in het ziekenhuis waren op het einde van de week te klein voor hem (100 ml). Toen ik naat huis ging, ben ik direct begonnen met bebelac, en ook daarvan dronk hij meer dan op het pakje. Heb me er nooit iets van aangetrokken! En kind die honger heeft moet eten. En ja: het klopt mss wel van die fruitpap en groentenpap, want daar is hij aan begonnen op 3 maanden.
En voor wie hem nu nog niet gezien heeft: een jongen uit het eerste leerjaar, even groot als sommige kindjes uit de tweede kleuterklas, met veel moeite 18 kg, en ik moet duwen en trekken om er nu eten uberhaupt in te krijgen... Dus maak je geen zorgen!
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
gyt

Geregistreerd op: 06 Feb 2006 Berichten: 3901 Woonplaats: vlaams brabant
Del.icio.us
|
Geplaatst: Ma Mei 12, 2008 7:10 pm Onderwerp: |
|
|
ik zou me ook niet te veel zorgen maken hoor (nu ja, er moet ergens een rem op staan hé, maar die cijfers zijn uiteindelijk gemiddelden hé). Pieter is hier ook zo'n onverzadigbaar kind, maar da's eerder 'als ik eten zie, wil ik eten'. Dus maken we nu meestal de borden in de keuken klaar, en dan houdt hij er zich aan. Maar als hij écht nog bijvraagt, krijgt hij zeker nog iets bij. Wil hij daarna nog, krijgt hij nog fruit. Daarna is het dus wel stop. Dus ergens moet je denk ik je gezond verstand laten spreken: vind je het nog een normale portie maar dan eerder aan de bovenmarge van de normale porties: geven dan. Maar soms zeggen wij toch ook stop dus... we moeten wel, vandaag nog was hij op restaurant aan het wringen om zijn bord spaghetti leeg te krijgen. Toen hebben we gewoon gezegd dat het genoeg was en zijn bord weggezet (kwaad dat hij was!!! Hij heeft nogal 'nog' gekeeld, maar soit, het was bijna een volwassen portie).
_________________ (meestal) trotse mama van Line (30 aug 2003), Pieter en Lennart (10 okt 2005) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
San

Geregistreerd op: 24 Aug 2007 Berichten: 888 Woonplaats: Sint-Amands (aan de Schelde)
Del.icio.us
|
Geplaatst: Ma Mei 12, 2008 9:41 pm Onderwerp: |
|
|
We hebben sinds vandaag onze 2 echt op de 5 papjes gekregen, en ze slapen ook lang tussendoor. Af en toe liggen ze echt al een half uur op voorhand te wenen van de honger maar ik ben vrij strikt en probeer hen echt aan dit ritme te houden, en dat lukt wel. Met dat warme weer proberen we wel tussendoor wat water te geven maar ze schijnen het niet zo te lusten. Iemand daar tips voor?
|
 |
lutg

Geregistreerd op: 15 Aug 2007 Berichten: 974 Woonplaats: west-vlaanderen
Del.icio.us
|
Geplaatst: Di Mei 13, 2008 9:51 pm Onderwerp: |
|
|
Ik zit ook met mijn handen in het haar, Margot wil dus NIETS drinken! Elena slechts heel af en toe...
_________________ Mama van E & M (°14/05/2007)
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|