| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
muzemans

Del.icio.us
|
Geplaatst: Do Mrt 01, 2007 4:57 pm Onderwerp: RE: outlet kleertjes enzo... |
|
|
Ik merk het....
op een gegeven moment kreeg ik bijna elke dag telefoon en ben dan een paar keer heel kwaad en niet zo beleefd geweest, en moet eerlijk toegeven dat het sindsdien gestopt is. Sta wsl nu in rood in hun boek ondr de rubriek: vervelend;)
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
jakke

Del.icio.us
|
Geplaatst: Do Mrt 01, 2007 8:26 pm Onderwerp: RE: outlet kleertjes enzo... |
|
|
allé ik zal het eens verbreken
dus als er ooit zo iemand aan de telefoon hangt moet ik vervelend doen ok begrijpen nee eigenlijk heb ik er ni zo veel last van maar we hebben ook alleen gsmnummers vroeger wel dan belde er om de zoveel weken iemand met de vraag of er een huis te koop stond zodat zij het konden bespreken met de verkopers en wist maken
_________________ mama van rani (3-10-96 ) robby (30-4-98 ) en roy (30-4-98 ) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
sundance

Geregistreerd op: 31 Jul 2005 Berichten: 2676 Woonplaats: Deurne bij Antwerpen
Del.icio.us
|
Geplaatst: Do Mrt 01, 2007 8:46 pm Onderwerp: RE: outlet kleertjes enzo... |
|
|
wij ook enkel maar gsm! Dus enkel belangrijke;) personen hebben ons nummer:)
_________________ Sunny, mama van:
Joey(06/01/2000) en Sarah (23/04/2002)- Axel en Maxim(03/01/2004)
ons hele team |
|
| Terug naar boven |
|
 |
lulleman

Del.icio.us
|
Geplaatst: Do Mrt 01, 2007 8:49 pm Onderwerp: RE: outlet kleertjes enzo... |
|
|
Als er zo'n paar bellen en ik heb er goesting in dan sleur ik die erdoor en doe ik eerst of ik keigeïnteresseerd ben en dan (hihi) den blok erop en ze laten afdruipen. dan hadden ze maar een beroep moeten leren
_________________ De groenten,
Vadere van Axel en Maxim, Sarah en Joey |
|
| Terug naar boven |
|
 |
gyt

Geregistreerd op: 06 Feb 2006 Berichten: 3775 Woonplaats: vlaams brabant
Del.icio.us
|
Geplaatst: Do Mrt 01, 2007 10:57 pm Onderwerp: RE: outlet kleertjes enzo... |
|
|
ja jakke, maar zelfs ons gsm-nr begint blijkbaar op lijsten te staan. Tijdens de zwangerschap van Line kreeg ik zelfs telefoon (op mijn gsm) van ik-weet-niet-meer-welk-produktiehuis, of ik niet wou meedoen aan 'de bevalling'!!!
_________________ (meestal) trotse mama van Line (30 aug 2003), Pieter en Lennart (10 okt 2005) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
katreseke

Del.icio.us
|
Geplaatst: Vr Mrt 02, 2007 9:50 am Onderwerp: RE: outlet kleertjes enzo... |
|
|
Das toch straf vind ik Gyt! Dan vraag je je wellicht wel af van wie die weten dat je zwanger bent ...
Wij worden ook door telefoontjes overstelpt. Of we geen abonnement op de krant willen, boekenclubs, telefoonfirma's, tijdschriften, speelgoedfirma's, ...
Veel van die zogezegde "fantastische aanbiedingen" zijn niets meer dan een poging om je ergens een duur abonnement op aan te smeren. En die verkopers zijn enorm hardnekkig vind ik. Als je niet onmiddellijk toehapt vragen ze of ze je wat meer info mogen sturen. Dan bellen ze ook gegarandeerd de komende weken nog een paar keer terug.
Ik zeg de laatste tijd heel resoluut dat we een tweeling gekregen hebben en dat we geen tijd hebben voor hun gazet, boeken, ... Soms moet ik dan wel 3 keer zeggen dat het mij ECHT niet interesseert vooraleer die mannen ophangen!
_________________ Joepie!!! Hanne en Klara (04/09/2006) hebben er een zusje bij: Nina (11/02/2008) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
jakke

Del.icio.us
|
Geplaatst: Vr Mrt 02, 2007 10:01 am Onderwerp: RE: outlet kleertjes enzo... |
|
|
erg hé dat die zo blijven aandringen,ik heb in het begin een paar keer gsm gehad maar elkes keer zei ik dadelijk nee heb geen tijd en ik moet niets hebben
_________________ mama van rani (3-10-96 ) robby (30-4-98 ) en roy (30-4-98 ) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|