| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
heidski1

Del.icio.us
|
Geplaatst: Di Mrt 06, 2007 10:52 pm Onderwerp: opvolgmelk |
|
|
Door gebrek aan iemend van Kind en Gezin hier in Cairo, vraag ik mij het volgende af...
Wanneer verander ik het beste van Nan 1 naar Nan 2?
Mijn meisjes eten sinds gisteren groentepap en de fruitpap gaat er al 4 weken goed in, maar nu las ik ergens dat ik mocht overschakelen naar Nan 2, terwijl er op de doos een uitleg geschreven staat voor zeker 7 maanden.
Ze drinken nog steeds 180ml `s morgens en dan nog 2 flessen `s avonds.
Ik kijk uit naar het wegvallen van die laatste fles, maar dat is ook nog een maandje wachten zeker?
En geeft de baby dat zelf aan, of moet ik dat introduceren.
Veel vragen ineens! Alvast bedankt:p
Groetjes
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
gyt

Geregistreerd op: 06 Feb 2006 Berichten: 3956 Woonplaats: vlaams brabant
Del.icio.us
|
Geplaatst: Di Mrt 06, 2007 11:05 pm Onderwerp: RE: opvolgmelk |
|
|
ik herinner me idd dat ik mocht overschakelen op 2 (hier was het Nutrilon ,maar soit) zodra ze vlotjes de pap aten, maar vraag me af of het niet was toen er ook vlees bij was (dus op zes maanden?). Misschien weet iemand het nog preciezer?
De laatste avondfles afschaffen is volgens mij iets dat je wel merkt... Wij merkten dat ze op één of twee weken tijd die laatste fles niet meer dronken, enkel nog een beetje tutten... en vanaf dan hebben we die dan ook nooit meer gegeven (ook al werden ze dan nog eens wakker, dan moesten ze het met de tut stellen)
_________________ (meestal) trotse mama van Line (30 aug 2003), Pieter en Lennart (10 okt 2005) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
muzemans

Del.icio.us
|
Geplaatst: Wo Mrt 07, 2007 9:08 am Onderwerp: RE: opvolgmelk |
|
|
|
ik dacht dat dat op 4 maanden was? hier hebben ze wel altijd bebelac gedronken.
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
heidski1

Del.icio.us
|
Geplaatst: Wo Mrt 07, 2007 9:36 am Onderwerp: RE: opvolgmelk |
|
|
De meisjes zijn 5 maanden, dat was ik er vergeten bij vertellen, nu ja, over 10 dagen zijn we weer in Belgie en dan zal ik wel eens langs de kinderdokter gaan.
Nog een slaap-vraagje, ze doen na elke maaltijd nog een dutje, dus 4 keer per dag en dan `s nachts slapen ze door.
Is dat niet wat veel, of zullen ze ook weer zelf ineens wakker blijven?
Het is wel een beperking ze telkens te slapen moeten leggen na een maaltijd, veel of lang kan ik overdag niet met ze weggaan.
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
muzemans

Del.icio.us
|
Geplaatst: Wo Mrt 07, 2007 9:42 am Onderwerp: RE: opvolgmelk |
|
|
|
zolang ze 's nachts blijven doorslapen, zou ik me er niet te druk in maken. En slapen ze niet in de buggy? Anders kun je wel op stap gaan door ze na het eten in de buggy te leggen?
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
heidski1

Del.icio.us
|
Geplaatst: Wo Mrt 07, 2007 9:57 am Onderwerp: RE: opvolgmelk |
|
|
ja, die nachten zijn natuurlijk voor iedereen het meest aangename.
ok, dan laat ik ze lekker verder dutten...
Ik kijk uit naar Belgische vastegrond, want met 16 miljoen mensen, putten in de weg en uitlaatgassen zijn buggy-avonturen hier een grote ramp!
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
sundance

Geregistreerd op: 31 Jul 2005 Berichten: 2869 Woonplaats: Deurne bij Antwerpen
Del.icio.us
|
Geplaatst: Wo Mrt 07, 2007 10:01 am Onderwerp: RE: opvolgmelk |
|
|
hier ben ik ook op 4 maanden veranderd naar in mijn geval beba2.
Heidski: hoelang bleef je in belgie nu weer? En heb je hier dan ook de mogelijkheid om op twins te komen kijken? Want je zou toch graag ook is naar een meeting komen he. Moest je geen pc hebben dan mail ik je mijn gsm nummer wel is door als jij dan de jouwe geeft hou ik je wel op de hoogte van tijdstip en datum van de eerstvolgende meeting.
_________________ Sunny, mama van:
Joey(06/01/2000) en Sarah (23/04/2002)- Axel en Maxim(03/01/2004)
url=http://www.imageposter.com/uploads/get/483524] [/url]
bestellen bij muzemans |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|