| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
Tante E
Del.icio.us
|
Geplaatst: Wo Nov 07, 2007 7:35 am Onderwerp: |
|
|
Bij ons was het altijd ruzie als ze samen een spel speelden (kaarten of gezelschapsspel) Thibo kon totaal niet tegen zijn verlies en verweet Ina dat ze vals speelde en dat soort dingen en dan begon hij te huilen.
Toen ze niet opletten had ik mijn GSM op opnemen gezeten terwijl ze aan het spelen waren. Dus alles was ze zeiden werd opgenomen. En natuurlijk zoals verwacht werd Thibo kwaad omdat hij aan het verliezen was en begon te roepen en te wenen. Na het spelletje heb ik me bij hen aan tafel gezet met mijn GSM en heb het geluidsfragment afgespeeld. Thibo was geschrokken toen hij zichzelf zo bezig hoorde. Ik wist niet dat ik dat deed zei hij en nu gaat samen spelen toch al een beetje beter...
Ik heb hem gewoon even met zichzelf geconfronteerd en hij schrok ervan...
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
muzemans

Del.icio.us
|
Geplaatst: Wo Nov 07, 2007 9:37 am Onderwerp: |
|
|
Denk dat dat een heel goede tactiek was tante E voor doe van jouw leeftijd. Die beseffen al hoe confronterend zo iets is, als ze zichzelf bezig horen. (ik zou het mss ook soms bij mezelf moeten laten doen, want idd als je er midden in zit, besef je niet altijd hoe het klinkt )
En gyt: die zuiderse genen zullen mss samen gekomen zijn bij line!
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
gyt

Geregistreerd op: 06 Feb 2006 Berichten: 3949 Woonplaats: vlaams brabant
Del.icio.us
|
Geplaatst: Vr Dec 28, 2007 2:50 pm Onderwerp: |
|
|
jabbedabbedoe!!! Eindelijk een afspraak in het PTC (pyschotherapeutisch centrum), dinsdag 14 januari. Al lijkt het soms beter te gaan, altijd komt er weer zo'n dag (of meer) tussen waarop we van crisis naar crisis gaan en ik weer weet waarom ik naar de opvoedingswinkel ging...
_________________ (meestal) trotse mama van Line (30 aug 2003), Pieter en Lennart (10 okt 2005) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
jakke

Del.icio.us
|
Geplaatst: Vr Dec 28, 2007 5:57 pm Onderwerp: |
|
|
hopelijk helpt het je vooruit
_________________ mama van rani (3-10-96 ) robby (30-4-98 ) en roy (30-4-98 ) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Kristel

Del.icio.us
|
Geplaatst: Vr Dec 28, 2007 10:57 pm Onderwerp: |
|
|
Ik ben ook benieuwd. Hou ons zeker op de hoogte !
_________________ mama van Dagmar & Greg
19 maart 2003 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|