| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
lijntje

Del.icio.us
|
Geplaatst: Wo Mei 07, 2008 10:45 pm Onderwerp: openluchtzwembad |
|
|
heb hier effe een vraagje
met het goede weer dat ze deze week geven zaten mijn 2 oudste te zagen van mama gaan we dit weekend niet gaan zwemmen in het openluchtzwembad van Izegem? nu snap ik hun wel maar dat wil zeggen dat mama met de twin op het terras kan zitten met die hitte. bjorn zei me van ja ze hebben daar wel een kinderbad maar zou ik dit wel doen in een openluchtzwembad? meen eens gehoord te hebben dat ze daarvoor beter een maand of 6 zijn en de meeste inentingen gehad hebben omdat in die zwembaden de meeste bacterien zitten en ze zo gemakkelijker iets oplopen. wat is jullie mening daarover?
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
muzemans

Del.icio.us
|
Geplaatst: Do Mei 08, 2008 7:46 am Onderwerp: |
|
|
ik denk gewoon dat het water nog veel en veel te koud zal zijn voor hen!!
Zet ze thuis eens in een kindrbadje dat je vult met lauw water... (deed ik altijd) en laat ze gewoon kijken naar grote broer en zus in het water....
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
Double Trouble

Del.icio.us
|
Geplaatst: Do Mei 08, 2008 9:11 am Onderwerp: |
|
|
Ik denk toch ook dat het water wat te koud zal zijn hoor. Die van mij waren vorig jaar op vakantie in Italie 4 maanden en voor hen hadden wij een mini zwembadje van Hema dat we vulde met water en enkele uren in de zon lieten staan zodat het op temperatuur kon komen.Zelfs dan hadden ze na 15min al blauwe lippen. De laatste dagen was het zo warm geweest dat het meer ook serieus was opgewarmd en we ze daar ook heel even mee innamen. Dan wel niet helemaal onder natuurlijk!
|
 |
gyt

Geregistreerd op: 06 Feb 2006 Berichten: 3716 Woonplaats: vlaams brabant
Del.icio.us
|
Geplaatst: Do Mei 08, 2008 6:45 pm Onderwerp: |
|
|
kids mogen vanaf hun inentingen van vier maanden in het zwembad. Maar het water mag voor die kleintjes idd wel al lekker opgewarmd zijn eer ze erin mogen hé!
Zou je niet zo'n klein opblaasbaar ding mogen meenemen en daar een kletsje water in doen (dat warmt dan toch heel snel op). Als je dan met twee bent, kan de één bij de tweeling blijven en de ander met de kids in het zwembad? Nu ja, zo hele kleintjes genieten toch vooral ook van het hangen tegen mama aan... in en uit het water.
_________________ (meestal) trotse mama van Line (30 aug 2003), Pieter en Lennart (10 okt 2005) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
lutg

Geregistreerd op: 15 Aug 2007 Berichten: 616 Woonplaats: west-vlaanderen
Del.icio.us
|
Geplaatst: Do Mei 08, 2008 10:11 pm Onderwerp: |
|
|
32°C zou ideaal zijn en ik denk ook niet dat het water in het openluchtzwembad al zo warm zal zijn.
Op een speeldekentje naar de zwemmers kijken misschien, dat is ook wel leuk voor zo'n kleintjes?
_________________ Mama van E & M (°14/05/2007)
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
lijntje

Del.icio.us
|
Geplaatst: Vr Mei 09, 2008 7:36 am Onderwerp: |
|
|
@gyt ze zijn daar nogal redelijk streng op spullen meenemen in het zwembad, zo mogen strandballen en matrassen enzo ook niet mee dusja weet het niet maar een kameraad van ons komt vanavond een groot opblaaszwembad brengen dat we dan direct vullen zodat het tegen het weekend opgewarmd is en de kleintjes hebben hun babybadje. zo is iedereen gelukkig en hoef ik geen halve reistas mee te sleuren
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
Double Trouble

Del.icio.us
|
Geplaatst: Vr Mei 09, 2008 9:58 am Onderwerp: |
|
|
Ah voila se iedereen content
Ik ga die van ons vanmiddag ook wat waterpret laten hebben. Op ons terras achteraan is amper wind en heel veel zon. M.a.w héél warm!
De 2 zwembadjes staan klaar zodat ze nog wat kunnen opwarmen in het zonnetje.
Veel zwemplezier!
|
 |
|