| |

Isarubines blog sundance's blog San's blog L's blog gyt's blog muze's blog Jipenjanneke's blog katreseke's blog pedro's blog twinneke's blog
|
|
|
| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
limpie

Del.icio.us
|
Geplaatst: Ma Feb 23, 2009 8:12 pm Onderwerp: op reis naar nederland... iemand tips? |
|
|
hallo
ik weet niet dat ik het hier moet plaatsen, maar swat
we willen in de zomervakantie een weekje op vakantie gaan, liefst naar nederland, omdat je daar leuk kunt fietsen, en we ook maar 1 week gaan, en omdat we met de trein willen gaan.
kent iemand leuke adresjes, plaatsen, heeft iemand ervaring met ginder te logeren met kleine kinderen? en vooral waar ze ook rekeing houden met een tweeling.
ik, ja ik ben een moeilijkke... ik heb dus ook enkele eisen;
er moet een zwembad zijn, we moete fietsen kunnen huren. en treinen in de buurt.
limpie
xxx
_________________ trotse mama van onze twins Noah & Roan( 15/05/2008), stiefmama van Yani(16/01/1999) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
gyt

Geregistreerd op: 06 Feb 2006 Berichten: 5019 Woonplaats: vlaams brabant
Del.icio.us
|
Geplaatst: Ma Feb 23, 2009 10:22 pm Onderwerp: |
|
|
onze ervaring op de waddeneilanden was héél positief! En als je met de trein wil gaan, is Vlieland misschien een optie om veel te fietsen, want ik meen dat die autovrij is...
Ik vond dat je daar aan een redelijke prijs een huisje op het strand kon huren. Toen de jongens 10 maanden waren, gingen wij naar Texel. En ondanks de regen hebben wij er ons prima geamuseerd: veel kinderboerderijen bezocht, boottochtjes maken om naar de zeehondjes te gaan kijken in het wild, ijsboerderijen bezocht (en geproefd). Heerlijk naïef amusement, want we zijn toch oh zo verwend door plopsaland en consorten (dat mag ook hé, ik houd gewoon van de afwisseling!).
En als de jongens wat groter zijn, staat Vlieland dus ook nog op mijn 'to do'-lijstje... lekker wakker worden, je woonkamer uitlopen en met je voeten op het strand staan... heerlijk toch!
_________________ (meestal) trotse mama van Line (30 aug 2003), Pieter en Lennart (10 okt 2005) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
ils

Del.icio.us
|
Geplaatst: Ma Feb 23, 2009 10:34 pm Onderwerp: |
|
|
Wij hebben enkele jaren geleden met enkele vrienden ook de waddeneilanden gedaan. Zonder kids weliswaar.
Zijn toen ook naar Texel geweest met de auto. Fietsen meegenomen en vrij veel gefietst daar.
Is ons toen ook heel goed bevallen. Gaan dit waarschijnlijk nog wel eens een keer doen als de kids iets groter zijn.
Er zijn 2 eilandjes autovrij, als ik me goed herinner, maar weet niet meer hoe ze noemen. Misschien eens googlen...
_________________ Ils, mama van Milo, Marin & Meike
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
San

Geregistreerd op: 24 Aug 2007 Berichten: 1378 Woonplaats: Sint-Amands (aan de Schelde)
Del.icio.us
|
Geplaatst: Di Feb 24, 2009 1:37 pm Onderwerp: |
|
|
wij zijn fans van Drenthe, vorig jaar een huisje gehuurd bij Landal, dat viel supergoed mee! Veel groen, veel ruimte, veel privacy, tof huisje, toffe omgeving, en Drenthe is heel mooi en toeristisch. Bovendien is het niet zo duur als bijvoorbeeld Texel of de eilanden (wij waren iets van een 650 euro kwijt).
We hebben Drenthe zelfs 2 jaar achter elkaar gedaan. Dit jaar gaan we iets zoeken in de UK wegens de zeer lage pondprijzen.
|
 |
Jipenjanneke

Del.icio.us
|
Geplaatst: Di Feb 24, 2009 3:39 pm Onderwerp: |
|
|
Wij gaan elk jaar in mei naar Friesland (wel met de auto). Is ook zalig om te fietsen (wij zitten op een surfcamping, heeft maar kleine speeltuin, geen zwembad - dat doen we wel in 't Ijsselmeer... ), is wel een eindje met de trein (en overstappen) - heb het eens nagekeken, je bent bijna een halve dag onderweg... en dat met twin en bijhorende bagage weet ik toch niet...
Geniet alvast van je zomervakantie-plannen maken!!
_________________ Ann, mama van Tinne en Wouter °09-08-07, en van buikbaby (UD 23-9-2010)
www.draagmama.be en www.doekenhoekje.be
workshops dragen, draagdoeken en draagzakken. |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Caroline

Del.icio.us
|
Geplaatst: Di Feb 24, 2009 4:51 pm Onderwerp: |
|
|
Wij waren van plan om deze zomer een weekje naar Texel te gaan, en dat is blijkbaar een goeie keuze... Nu vroeg ik mij af of we best in een Roompot-park of zo gaan, of gewoon een huisje huren. Hoe is het weer daar eigenlijk, want het voordeel van zo'n park is dat er altijd wel iets te doen is voor de kids, ook in de regen...
_________________ fiere mama van Quinten (°11/10/2005), Josephine (°29/06/2007), Vincent en Nathaniel (allebei °29/11/2008) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
limpie

Del.icio.us
|
Geplaatst: Di Feb 24, 2009 6:23 pm Onderwerp: |
|
|
hey
kan iemand dan ook is wat adresjes van huurwoningen geven...
dan kan ik verder plannen, we hebben al een periode in ons achterhoofd.
in juli gaan we 1 week naar nederland,
wat ik wilde is horen, center parcen in belgië of nederland, zijn die ook goed.
xxx
_________________ trotse mama van onze twins Noah & Roan( 15/05/2008), stiefmama van Yani(16/01/1999) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|
|
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum Je mag niet stemmen in polls in dit subforum
|
Forumcategoriën
Zwangerschap, bevalling en kraamtijd Opvoeding Opvoeding Opvoeding Opvoeding Opvoeding Stel jezelf even voor Infomap Dagdagelijkse activiteiten Dagdagelijkse activiteiten Dagdagelijkse activiteiten Dagdagelijkse activiteiten Koffieklets Meetings en Data Dagdagelijkse activiteiten Zorg voor jezelf en je relatie Gewiste Posts Belangrijke momenten Papahoekje Engeltjes Links Het Grote Meerlingen Fotoboek Te Koop / Gezocht Nieuwsbrieven Huishouden Beheerdersmap Borstvoeding of Flesvoeding Geldzaken en meerlingen Op reis met een meerling Medische vragen omtrent meerlingen Geboortekaartjes, doopsuiker, meter- en peterschap Praktische vragen, uitzet en administratie
Meerlingenbibliotheek
Bezoek onze online meerlingenbibliotheek
Wat te doen bij luizen Hersenvliesontsteking Griep Eczeem Wat te doen bij diarree of buikgriep? Wat te doen bij darmkrampjes? Wat te doen bij astma? Wat te doen bij een allergie? Wat te doen bij verstikking? Wat te doen bij vergiftiging?
Bezoek ook eens Vermageren-lijnen-en-afvallen.org
|
|