| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
Kristel

Del.icio.us
|
Geplaatst: Di Dec 11, 2007 8:36 pm Onderwerp: |
|
|
Mmmm dat weet ik nog zo niet hoor, hier ook een meisje jongen tweeling en ik voed ze ook als 2 individuen op maar je ziet toch ook dat de ene voor staat op de andere en soms vind de ene dat helemaal niet leuk.
Ik zeg ook wel dat ze het wel gaan leren maar een teleurstelling is nooit ver weg.
Hier zitten ze wel appart en de juffen vinden het een hele goede zaak, ze bevestigen telkens weer dat het voor hen alletwee heel goed is, soms doen de 2 juffen iets samen en merken ze ook wel met momenten de onderlinge strijd om de beste te zijn.
_________________ mama van Dagmar & Greg
19 maart 2003 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
joe

Del.icio.us
|
Geplaatst: Di Dec 11, 2007 8:44 pm Onderwerp: |
|
|
@Kristel : merk je dan dat het altijd dezelfde is die in alles beter is of wisselt het? Het zou natuurlijk leuk zijn als ze allebei eens de beste zijn in iets!
Op dit moment lijkt het wel of het bij ons altijd het meisje is die alles kan, echt ongelooflijk hoe ver die vooruit is op haar broer. Die verstaat (of doet alsof) niks, stapt niet, schrokt zijn eten als een halve gek op, ziet helemaal vuil na het eten. Ik vind het verschil echt groot op het moment, da manneke ga serieus uit zijn pijp mogen komen of hij gaat "de chef" zoals we Billie noemen nooit inhalen!
_________________ mama van Roxanne (24/10/1996), Nicolas (07/10/1998) en Jack en Billie (12/09/2006) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
jakke

Del.icio.us
|
Geplaatst: Di Dec 11, 2007 8:47 pm Onderwerp: |
|
|
dat is dus de reden waarom ze in verschillende klassen zaten vanaf het eerste leerjaar.nu nog willen ze altijd het sterkste,snelste,grootste,.... zijn maar hun punten vergelijken doe ik wel maar niet bij hun,als er iemand thuis komt met slechte punten zal ik er iets over zeggen en vragen wat het probleem daar was maar als de andere komt snuiten stuur ik die resolut weg.
roy is het vroegste 's nachts droog geworden en ja die teleurstelling bij robby was ook wel groot maar weet ni echt of het te maken had dat roy wel droog was en hij ni,ik zorgde meestal dat de ene het ni zag en ni wist
_________________ mama van rani (3-10-96 ) robby (30-4-98 ) en roy (30-4-98 ) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
tamtam

Geregistreerd op: 07 Okt 2007 Berichten: 542 Woonplaats: sint-laureins
Del.icio.us
|
Geplaatst: Di Dec 11, 2007 8:50 pm Onderwerp: |
|
|
Een meisje is toch bijna altijd sneller met iets weg of een jongen.
Moest ik nu de dagboeken van Sharissa en Sibren naast elkaar leggen dan zou Sharissa ook voor zitten op Sibren qua motoriek en zindelijk zijn en zo...
Volgens mij heeft iedereen toch iets waar hij beter in is dan zijn/haar broer/zus...
_________________ Tamara, mama van Sharissa (02/04/1993), Sibren (03/08/1995), Kjell (22/05/2003) en Tibbe (22/05/2003) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Kristel

Del.icio.us
|
Geplaatst: Di Dec 11, 2007 8:56 pm Onderwerp: |
|
|
Idd een meisje is meestal sneller en idd ons Dagmar is in veel dingen beter, ze kan heel goed dansen, kleurt al beter enzo maar dat is ook omdat ze die dingen heel graag doet.
Onze Greg is dan weer vele geduldiger en handiger in dingens in elkaar steken, ons Dagmar wordt snel boos als het niet lukt
Hier ging ons Dagmar het snelst op het potje, maar dat kon ons Gregje niet schelen, maar hij was wel ineens perfect droog over dag, geen ongelukjes meer en 's nachts was hij ook het eerst droog, heel vroeg eigenlijk, maar dat komt ook omdat hij een heel proper ventje is (heeft hij niet van de mama ) alles moet mooi netjes opgeruimt zijn en alles op zijn plaats.
En volgens de juf een echt charmeurke, hij kan door zijn charmes uit te spelen in de klas andere kids dingen laten doen je ziet, je moet niet groot zijn maar dapper en slim
(voor diegene die Greg al gezien hebben zullen begrijpen wat ik bedoel )
_________________ mama van Dagmar & Greg
19 maart 2003 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
gyt

Geregistreerd op: 06 Feb 2006 Berichten: 3949 Woonplaats: vlaams brabant
Del.icio.us
|
Geplaatst: Di Dec 11, 2007 9:59 pm Onderwerp: |
|
|
idd, het is ne echte charmeur ....
_________________ (meestal) trotse mama van Line (30 aug 2003), Pieter en Lennart (10 okt 2005) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
muzemans

Del.icio.us
|
Geplaatst: Di Dec 11, 2007 10:42 pm Onderwerp: |
|
|
|
het probleem is denk ik niet gebonden aan geslachten. Want wat als tamtam, je zoontje opeens iets beter gaat kunnen dan zijn zus, dat ook voor haar belangrijk is? Want idd, elk heeft zijn eigen sterktes en dingen waar hij beter in is: maar bvb proper worden 's nachts, moeten ze alletwee....
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
|