| |

Isarubines blog sundance's blog San's blog L's blog gyt's blog muze's blog Jipenjanneke's blog katreseke's blog pedro's blog twinneke's blog
|
|
|
| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
Poppemiekes

Del.icio.us
|
Geplaatst: Zo Mei 03, 2009 1:32 pm Onderwerp: |
|
|
Hey LiesV,
Ook van ons een dikke proficiat met je dubbele zwangerschap en welkom op het forum! Binnenkort gaan jullie een gezellig druk leventje hebben
Wij hebben ook een één-eïge tweeling, twee poppemiekes, echt heel schattig (al zeg ik het zelf ) en super flink! Moest ik op voorhand weten dat het terug zo'n braaf kindje (of brave kindjes zouden) zou zijn, ik zou wel durven, maar ik geloof dat de kans op twee keer achter elkaar de lotto winnen wel heel klein is... En twee kindjes vond ik altijd perfect dus voor ons is het goed geweest, je moet ze nog goed kunnen groot brengen hé...
Veel groetjes
|
 |
Saskia

Del.icio.us
|
Geplaatst: Ma Mei 04, 2009 10:47 am Onderwerp: |
|
|
Welkom ook van ons.
_________________ Saskia, mama van Amaryllis en Camille (20/07/2005) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
neske

Del.icio.us
|
Geplaatst: Ma Mei 04, 2009 11:26 am Onderwerp: |
|
|
Welkom en proficiat met je zwangerschap. Mijn meisjes zijn ook van augustus, maar dan wel vorig jaar
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
Jipenjanneke

Del.icio.us
|
Geplaatst: Za Mei 09, 2009 7:52 pm Onderwerp: |
|
|
Nog een late, maar welgemeende welkom hier!! Ook mama van een augustus-twin (oppassen: dat zijn er met serieuze karakterkes, erg schattig - soms ), en nog aan 't twijfelen over al dan niet 3de (en of 4de) kindje
_________________ Ann, mama van Tinne en Wouter °09-08-07, en van buikbaby (UD 23-9-2010)
www.draagmama.be en www.doekenhoekje.be
workshops dragen, draagdoeken en draagzakken. |
|
| Terug naar boven |
|
 |
mayake

Del.icio.us
|
Geplaatst: Za Mei 09, 2009 9:03 pm Onderwerp: |
|
|
hey hey,
ok van mij een hartelijke welkom. vraag maar raak indien nodig, wij waren int begin ook leken nu bij ons was het van 2 (niet tweeling) ineens naar 4. of er nog kome, geen idee, maar denk het niet!
veel verslavingplezier hier en geniet van je baby'tjes in je buik!
_________________ mama van 4 kapoenen!!! |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Peronne

Geregistreerd op: 27 Mrt 2009 Berichten: 101 Woonplaats: terug in België !
Del.icio.us
|
Geplaatst: Zo Mei 10, 2009 8:29 am Onderwerp: |
|
|
Hallo Lies,
Proficiat met je dochter en met je tweelingzwangerschap ! Fijn dat het je laatste werkweek was je nu volop kan genieten, dromen, voorbereiden, nog wat extra tijd met Stien doorbrengen voor de tweeling komt, etc.
Ook ik ben nog een beetje nieuw op het forum, maar wees gerust, je vindt hier heel snel je weg en het werkt verslavend
Ik ben voor het eerst zwanger, van een twee-eiige tweeling, en ze worden verwacht in september. Iets later dan jij, hoewel ze natuurlijk ook eind augustus zouden kunnen komen.
Veel succes en tot ziens ergens hier op het forum.
|
 |
colombe-5

Del.icio.us
|
Geplaatst: Za Mei 16, 2009 8:21 pm Onderwerp: |
|
|
welkom en een dikke proficiat voor jullie zwangerschap
_________________ Hallo, mijn naam is Virginie en ben een gelukkige mama van twee meisjes. |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|
|
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum Je mag niet stemmen in polls in dit subforum
|
Forumcategoriën
Zwangerschap, bevalling en kraamtijd Opvoeding Opvoeding Opvoeding Opvoeding Opvoeding Stel jezelf even voor Infomap Dagdagelijkse activiteiten Dagdagelijkse activiteiten Dagdagelijkse activiteiten Dagdagelijkse activiteiten Koffieklets Meetings en Data Dagdagelijkse activiteiten Zorg voor jezelf en je relatie Gewiste Posts Belangrijke momenten Papahoekje Engeltjes Links Het Grote Meerlingen Fotoboek Te Koop / Gezocht Nieuwsbrieven Huishouden Beheerdersmap Borstvoeding of Flesvoeding Geldzaken en meerlingen Op reis met een meerling Medische vragen omtrent meerlingen Geboortekaartjes, doopsuiker, meter- en peterschap Praktische vragen, uitzet en administratie
Meerlingenbibliotheek
Bezoek onze online meerlingenbibliotheek
Wat te doen bij luizen Hersenvliesontsteking Griep Eczeem Wat te doen bij diarree of buikgriep? Wat te doen bij darmkrampjes? Wat te doen bij astma? Wat te doen bij een allergie? Wat te doen bij verstikking? Wat te doen bij vergiftiging?
Bezoek ook eens Vermageren-lijnen-en-afvallen.org
|
|