| |

Isarubines blog sundance's blog San's blog L's blog gyt's blog muze's blog Jipenjanneke's blog katreseke's blog pedro's blog twinneke's blog
|
|
|
| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
iris

Del.icio.us
|
Geplaatst: Di Jun 09, 2009 1:47 pm Onderwerp: |
|
|
Wij zitten ook al een paar weken in deze fase, erg vermoeien. Wat we nieuw aankopen koop ik altijd wel in tweevoud en juist hetzelfde. Maar wat hier nog staat van grote broer vroegen heb ik er maar één en juist altijd voor die dingen is het ruzie!!! En uiteidelijk staan ze dan altijd met 2 te huilen !! Ik moet mijn haren hier echt om de 4 weken kleuren, want anders zouden mijn grijze nogal schitteren!!!
Hopelijk duurt deze fase niet meer te lang!!
_________________ groetjes Iris, mama zoontje Kjento 24/10/2000
en dochtertjes Kioni & Kaori 08/09/2007 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
ils

Del.icio.us
|
Geplaatst: Di Jun 09, 2009 1:53 pm Onderwerp: |
|
|
Wij hebben ook niet alles dubbel en al zeker niet 3-dubbel.
Hier is het dan ook vaak: "als 2 honden vechten om 1 been, loopt de 3de er mee heen ".
Ben ook van het principe dat ze het maar moeten leren.
Hier helpt het vaak wel als ik zeg dat zus (of broer) het dadelijk even mag "lenen". Als ik "spelen" gebruik dan denken ze dat ze het kwijt zijn en dan is het hek van de dam .
Ik vrees dat die fase nog een hele tijd zal duren. Ik sprak vanmiddag een oma aan de schoolpoort. Die heeft 2 kleinkinderen van nu 8 jaar en die kunnen er blijkbaar ook nog steeds wat van. Dat belooft dus
_________________ Ils, mama van Milo, Marin & Meike
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Caroline

Del.icio.us
|
Geplaatst: Di Jun 09, 2009 2:22 pm Onderwerp: |
|
|
Quinten (3.5) en Josephine (bijna 2) maken ook ruzie om hetzelfde speelgoedje; 't is dus niet iets typisch tweeling
Ook hier, ieder om de beurt, en als ze nog vechten dan gaat dat speeltje weg voor een dag. Dat lukt nog niet altijd, maar Quinten snapt het idee al wel en zal dus eerder zeggen: kom, we spelen samen ermee
_________________ fiere mama van Quinten (°11/10/2005), Josephine (°29/06/2007), Vincent en Nathaniel (allebei °29/11/2008) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Jipenjanneke

Del.icio.us
|
Geplaatst: Di Jun 09, 2009 3:02 pm Onderwerp: |
|
|
okay, nog meer geduld hebben dus... Zal maar eens naar huis vertrekken, eens kijken wat ze vandaag hebben uitgespookt bij de onthaalmoeder...
_________________ Ann, mama van Tinne en Wouter °09-08-07, en van buikbaby (UD 23-9-2010)
www.draagmama.be en www.doekenhoekje.be
workshops dragen, draagdoeken en draagzakken. |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Saskia

Del.icio.us
|
Geplaatst: Di Jun 09, 2009 3:13 pm Onderwerp: |
|
|
Moet zeggen dat het bij ons niet zo vaak voorkomt. Soms zijn er zo van die dagen. Maar dan moeten ze het onder elkaar zien af te spreken wie wat eerst mag en omgekeerd.
_________________ Saskia, mama van Amaryllis en Camille (20/07/2005) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Jipenjanneke

Del.icio.us
|
Geplaatst: Di Jun 09, 2009 6:44 pm Onderwerp: |
|
|
'k Had vanavond weer prijs maar het zijn soms ook wel echte schatjes... Toen ik ze naar bed bracht, vroeg ik aan W of hij T nog een kusje wou geven (is geen kusjesman, terwijl T ni liever doet) en hij kwam blij aangehuppeld, hebben elkaar erg lief omarmd, en dikke zoen gegeven. Ik smolt helemaal!!
Ik ga m'n 3P in gedachten houden - positive parenting - afleiden, negeren, ondersteunen, zelf blije mama zijn, en dan zal 't wel 'als vanzelf' lopen zeker?
_________________ Ann, mama van Tinne en Wouter °09-08-07, en van buikbaby (UD 23-9-2010)
www.draagmama.be en www.doekenhoekje.be
workshops dragen, draagdoeken en draagzakken. |
|
| Terug naar boven |
|
 |
lina

Geregistreerd op: 08 Dec 2007 Berichten: 676 Woonplaats: vlaams-brabant
Del.icio.us
|
Geplaatst: Di Jun 09, 2009 9:28 pm Onderwerp: |
|
|
jaja Ann dan gaat het vanzelf, gelijk als op den telesivies
succes he... hier pakken ze ook vaak dingen van mekaar af (nog te klein om het echt ruzie te noemen) en ik vrees er ook al voor...
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
|
|
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum Je mag niet stemmen in polls in dit subforum
|
Forumcategoriën
Zwangerschap, bevalling en kraamtijd Opvoeding Opvoeding Opvoeding Opvoeding Opvoeding Stel jezelf even voor Infomap Dagdagelijkse activiteiten Dagdagelijkse activiteiten Dagdagelijkse activiteiten Dagdagelijkse activiteiten Koffieklets Meetings en Data Dagdagelijkse activiteiten Zorg voor jezelf en je relatie Gewiste Posts Belangrijke momenten Papahoekje Engeltjes Links Het Grote Meerlingen Fotoboek Te Koop / Gezocht Nieuwsbrieven Huishouden Beheerdersmap Borstvoeding of Flesvoeding Geldzaken en meerlingen Op reis met een meerling Medische vragen omtrent meerlingen Geboortekaartjes, doopsuiker, meter- en peterschap Praktische vragen, uitzet en administratie
Meerlingenbibliotheek
Bezoek onze online meerlingenbibliotheek
Wat te doen bij luizen Hersenvliesontsteking Griep Eczeem Wat te doen bij diarree of buikgriep? Wat te doen bij darmkrampjes? Wat te doen bij astma? Wat te doen bij een allergie? Wat te doen bij verstikking? Wat te doen bij vergiftiging?
Bezoek ook eens Vermageren-lijnen-en-afvallen.org
|
|