Citytrip? Weekendje weg? Google Trouwen? Bruiloft organiseren?

Meerlingen & Tweelingen Blogs
sundance's blog
Isarubines blog
San's blog
L's blog
gyt's blog
muze's blog
twinneke's blog
katreseke's blog
Kristel's blog
pedro's blog

Het forum voor en door meerlingenouders! Meerlingen.org
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken 
 InloggenInloggen 
BlogsBlogs     ProfielProfiel 

Mis mijn oude leventje

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Meerlingen.org Forumindex -> Zorg voor jezelf en je relatie
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
gyt

verlorengeval

Del.icio.us
BerichtGeplaatst: Do Jul 05, 2007 1:54 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

de gouden tip is idd: een beetje tijd voor jezelf elke dag helpt al heel veel. En toch, als je ventje thuis is, eens even weg gaan (ik vond in mijn eentje naar de Delhaize gaan al ontspannend! maar kan net zo goed een filmpje zijn). En niet aarzelen, gaan wandelen met iemand erbij, dan ben je gerust als er onderweg iets is...
Trouwens, mijn ontspanning was in het begin net vaak: de kids slapend naast me in hun relax (refluxbaby's dus zaten de godganse dag in die relax), en ikke lekker komen lezen op de site...
nutellapotteke

nieuwkomer

Del.icio.us
BerichtGeplaatst: Do Jul 05, 2007 3:05 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

hmm doet deugd, merci allemaal
heb net een lekkere ijs op en de gazet diagonaal bekeken, zaalig

tja oma en opa, maar wat als die er niet zijn?

Heeft iemand ervaring in het zoeken van een "oma"
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Kristel

bijna verloren

Del.icio.us
BerichtGeplaatst: Do Jul 05, 2007 3:39 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Ja idd, eens naar de Delhaize gaan was zalig, grappig, vroeger ergerde ik me eraan om te gaan winkelen voor eten ...
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Blog Website bekijken
katreseke

verslaafde

Del.icio.us
BerichtGeplaatst: Do Jul 05, 2007 3:50 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

nutellapotteke schreef:

tja oma en opa, maar wat als die er niet zijn?
Heeft iemand ervaring in het zoeken van een "oma"

Ja, als iemand hiervoor een gouden tip heeft, dan wil ik het ook wel horen. Mijn familie zit op meer dan 700 km afstand van hier, dus op een oma of opa kan ik ook niet rekenen. Mijn schoonfamilie woont hier vlakbij, maar daar moet ik ook niet teveel van verwachten.

De wekelijkse boodschappen doen was in het begin ook mijn voornaamste wekelijkse stapje in de wereld. Eens een uurtje zonder kids. Raar, dat een mens zo kan genieten van eens helemaal alleen naar de supermarkt te gaan.
L

verslaafde

Del.icio.us
BerichtGeplaatst: Do Jul 05, 2007 5:08 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

katezerke
thanks voor de tip van de flesjes en t kleren!
k moet het voorlopig nog niet alleen trekken maar over een dikke zeven weken is mijn ventje gaan werken en sta ik er weer alleen voor (soms zelf met drie samen, dus alle tips zijn welkom)
k moet zeggen, k heb bang voor diene eerste dag/week alleen, want k heb héél veel steun aan mijn ventje

we zien wel hoe t loopt he!

en die boodschappen, dat zal t eerste zijn dat ik ga doen als ik weer mag heffen, boodschappen doen terwijl t ventje op de kids past of zo...
lijkt me heerlijk

maar zoals iemand zei: ff hier komen piepen kan ook al zoo deugd doen..

ga nu ff kolven... feeding time komt eraan!

Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Blog Website bekijken
isarubine

verlorengeval

Del.icio.us
BerichtGeplaatst: Di Jul 17, 2007 10:45 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik moet wel zeggen , dat alleen zijn heb ik eigenlijk nooit erg gevonden. In het begin had mijn ventje natuurlijk zijn vaderverlof van 10 dagen en toen had hij nog het geluk dat het begon te vriezen dat het kraakte maar eigenlijk was hij die hele tijd niet thuis want we zaten middenin de bouw van ons eigen huis dus elke minuut dat hij had spendeerde hij aan de afwerking van ons huis! Ik zat er dus letterlijk altijd alleen voor , ook na de vorst want dan ging hij werken en erna nog in ons huis werken . Eens je een routine voor jezelf hebt ingesteld en natuurlijk wel het geluk hebt van twee heel gemakkelijke baby's te hebben zoals ik, heb je alle tijd vrij van de wereld . Voorwaarde is natuurlijk dat je gemakkelijke kids hebt want ik moet eerlijk toegeven dat als ik sommige verhalen hoor van onze collega's hier op de site dat we eigenlijk droomkinderen hebben/hadden. Nooit last van reflux, nooit lastig om in te slapen ,geen last van tandjes( of toch bijna geen). Eerlijk waar, ik had zeeën van tijd toen onze kids nog geen jaar oud waren.Toen veranderde dat wel, eens ze mobiel waren en minder slaap nodig hadden, werd mijn leventje er ook drukker op. Maar toch,....ik heb soms echt medelijden of eerder ik vind het soms een beetje beschamend om me steeds te moeten realiseren dat ik zo weinig problemen gehad heb. Onze kids sliepen trouwens al door toen ze 5 weken waren en ik gaf ze borstvoeding! Echt waar, ik wens iedereen zo'n gemakkelijke kids toe. Had ik de site niet gehad, zou ik nooit geloven dat baby's zoveel werk met zich meebrengen!
Pas op: de knuffel die nu in mijn buik zit kan ons meer problemen en werk bezorgen dan ons twee samen! Gelukkig realiseer ik me dat wel of ik zou wel eens voor serieuze verrassingen komen te staan binnen 20 weken! Wink

Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht Blog Website bekijken MSN Messenger
gyt

verlorengeval

Del.icio.us
BerichtGeplaatst: Vr Jul 20, 2007 1:42 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

reken maar isarubine!!! Okee, we hebben in het begin afgezien met Pieter en zijn reflux, maar ze zijn bv wel altijd zeer goede slapers geweest. Al met al vind ik het, naast het ziek zijn, wel meevallen. Nu ze groter worden, is het overduidelijk: Line in haar eentje is een pak meer werk als de jongens met zijn tweetjes...
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Meerlingen.org Forumindex -> Zorg voor jezelf en je relatie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Pagina 7 van 8

Ga naar: