Citytrip? Weekendje weg? Google Trouwen? Bruiloft organiseren?

Meerlingen & Tweelingen Blogs
sundance's blog
Isarubines blog
San's blog
L's blog
gyt's blog
muze's blog
twinneke's blog
katreseke's blog
Kristel's blog
pedro's blog

Het forum voor en door meerlingenouders! Meerlingen.org
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken 
 InloggenInloggen 
BlogsBlogs     ProfielProfiel 

Mis mijn oude leventje

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Meerlingen.org Forumindex -> Zorg voor jezelf en je relatie
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
jakke

verlorengeval

Del.icio.us
BerichtGeplaatst: Wo Jul 04, 2007 5:34 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

amaai ik ben een tijdje ni komen kijken maar heb wel veel kunnen bijlezen.
maar ik snap het wel dat je je oude leventje mist,maar zoals al gezegt het betert met de jaren,en probeer een vaste babyzit vast te krijgen zodat je toch eens eventjes kunt shoppen of uiteten.
ik ben ook thuis gebleven tot ze naar school gingen en dan in hun school gaan werken(poetsen) maar was maar tijdelijk,en nu werk ik gewoon thuis met héél veel kindjes Wink en als er dan iemand ziek is ben ik altijd thuis,het voordeel heb ik wel dat mijn man regelmatig thuis is dus ik heb "grote mensen praat" Laughing
en vrienden van vroeger heb ik eigenlijk ook ni meer echt,maar hier heb ik er toch gevonden Very Happy gewoon omdat we allemaal het zelfde meemaken en het zelfde hebben
gyt

verlorengeval

Del.icio.us
BerichtGeplaatst: Wo Jul 04, 2007 9:16 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

aan de unief heb ik toch wel enkele vrienden overgehouden hoor, van daarvoor eerlijk gezegd niet meer (maar dat ligt ook aan het feit dat ik al redelijk ver van huis naar de humaniora ging, en daarna nog verder weg ging studeren). En zoals gezegd: het is niet het aantal keren dat we hen zien, dat telt, maar hoe leuk het is als we elkaar zien...
En hier is het natuurlijk ook een superleuke bende!!!
nutellapotteke

nieuwkomer

Del.icio.us
BerichtGeplaatst: Do Jul 05, 2007 10:04 am    Onderwerp: pfff Reageren met citaat

hoe doen jullie het toch, niemand zien, hele dagen papflessen maken en geven, huishouden doen, weinig slapen en geen tijd hebben voor jezelf. Ik doe het, maar zodra ik begin na te denken hoe ik me voel, bah. Ik had verwacht dat dit voor mij de zwaarste periode ging zijn, maar nu moet ik erdoor hé. En de meisjes ergens wegdoen bij een vriendin is niet makkelijk, tzijn 2 grote spuwerkes en eentje moet spalken...
geef me de gouden tips, ik sta te springen
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
muzemans

verlorengeval

Del.icio.us
BerichtGeplaatst: Do Jul 05, 2007 10:07 am    Onderwerp: Reageren met citaat

ik kan alleen maar zeggen: toch proberen tijd voor jezelf af te snoepen. (mss eens zalig alleen in bad voor een half uur als je man thuis is?). Een half uurtje per dag voor jezelf kan al wonderen doen..
Hou vol, het zal beteren!!!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Blog Website bekijken
sundance

Site Admin

Del.icio.us
BerichtGeplaatst: Do Jul 05, 2007 10:36 am    Onderwerp: Reageren met citaat

De eerste maanden waren voor iedereen (denk ik) zeer vermoeiend, maar naarmate ze ouder worden (bij mij vanaf een maand of 6) dan beterd dat enorm. Zo deed ik hen wel is naar mijn ouders of schoonouders, of kwamen ze effe babysitten. Ik ging (en doet dit nog steeds) altijd op een vaste dag met mijn ma winkelen, zij hielp dan mee met de kids. Je gaat er van versteld staan hoe snel het eerste jaar gaat voorbij vliegen.

Tip: Kom is naar een meeting met kids er zullen veel helpende handen zijn die de kids is willen overnemen, hebben allemaal ervaring Wink .
Tegelijk is het ook ontspannend. Ook meeting zonder kids is steeds leuk en als je er klaar voor bent dan kan je hen is bij de oma en opa of..... doen om jezelf is te verwennen.

Er komt een tijd dat het beter wordt echt waar, ik sta er van versteld hoe makkelijker het nu is tegenover het begin. En je hebt nog steeds ons nog he om je hart te luchten of is een babbeltje te slaan.
bestellen bij muzemans
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Blog Website bekijken MSN Messenger
Kristel

bijna verloren

Del.icio.us
BerichtGeplaatst: Do Jul 05, 2007 12:37 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik ken het gevoel nutellapotteke, maar idd het betert wel, ik dacht dat ik het nooit ging overleven ... En zie nu, tijd voor mezelf en ik geniet nu volop van mijn kids !!
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Blog Website bekijken
katreseke

verslaafde

Del.icio.us
BerichtGeplaatst: Do Jul 05, 2007 12:54 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Weet je wat mij in het begin wat meer ademruimte gaf? Zodra ik volledig met bv gestopt was, dronken ze hun flesje zelf. Ik legde ze allebei op de zetel op een kussen (zodat ze zo half rechtop lagen), slabbetje om, fles in de mond en dan een handdoek of deken onder de fles zodat die bleef liggen. Het was een beetje proberen welke deken het beste geschikt was zodat de fles niet wegrolde als ze hun hoofdje wat bewogen.
's Ochtends haalde ik 1 kindje uit bed, gaf ik het een nieuwe pamper + propere kleertjes en dat kindje kon dan een fles drinken terwijl ik dezelfde routine met nr. 2 deed. Tegen dat nr. 2 met de fles geïnstalleerd was, was nr. 1 klaar om geboerd te worden.
Het klinkt misschien stom, maar voor mij was dit een echte tijdswinst. Ik maakte ook elke avond 1.5 liter melk voor de volgende dag, zodat ik nooit moest stressen als de kindjes eens vroeger honger hadden. In het moederhuis hebben ze mij gezegd dat je de melk effectief 24 uur mag bewaren in de frigo.
Ik ben de hele dag bij mijn kindjes en wij zijn allemaal grote knuffel-fans, ik had dus nooit het gevoel mijn kindjes te weinig liefde of affectie te geven omdat ze hun flesje niet in mijn armen dronken.
Ik had ook 2 grote spuwertjes, dus ik had ze genoeg in mijn armen vast hoor.

Behalve dat ze zelf hun flesje dronken, kwam de grootste stap voorwaarts op het moment dat ze begonnen door te slapen. Eens je weer een normale nachtrust hebt, kan je tegen alles veel beter tegen en wegen de emotionele problemen bij het alleen thuiszitten minder door. Dat was bij mij in ieder geval zo.

Nog veel goede moed! Het begin is heel zwaar, maar er is echt beterschap op komst hoor! Nog even doorbijten!
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Meerlingen.org Forumindex -> Zorg voor jezelf en je relatie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Pagina 6 van 8

Ga naar: