| |

sundance's blog Isarubines blog San's blog L's blog gyt's blog muze's blog twinneke's blog katreseke's blog Kristel's blog pedro's blog
|
|
|
| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
gyt

Geregistreerd op: 06 Feb 2006 Berichten: 3914 Woonplaats: vlaams brabant
Del.icio.us
|
Geplaatst: Di Jul 03, 2007 8:06 pm Onderwerp: |
|
|
fijn dat je je beter voelt! Het is waar hé: gedeelde smart is halve smart... Zou wel leuk zijn als je er de volgende meeting eens bij kan zijn!
_________________ (meestal) trotse mama van Line (30 aug 2003), Pieter en Lennart (10 okt 2005) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
sundance

Geregistreerd op: 31 Jul 2005 Berichten: 2817 Woonplaats: Deurne bij Antwerpen
Del.icio.us
|
Geplaatst: Di Jul 03, 2007 8:38 pm Onderwerp: |
|
|
ja loeloe dan kunnen we jou kids ook is bewonderen
_________________ Sunny, mama van:
Joey(06/01/2000) en Sarah (23/04/2002)- Axel en Maxim(03/01/2004)
url=http://www.imageposter.com/uploads/get/483524] [/url]
bestellen bij muzemans |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Jessie

Geregistreerd op: 31 Jul 2005 Berichten: 1615 Woonplaats: Herent - Vlaams Brabant
Del.icio.us
|
Geplaatst: Wo Jul 04, 2007 7:12 am Onderwerp: |
|
|
ik heb nog niet gereageerd maar wel al veel gelezen.
Weet je ik heb zelf graag mensen om me heen, dus terug gaan werken was mijn enige mogelijkheid!
Vrienden die zijn bij ons dan ook niet dik gezaaid. Vrienden van voor onze relatie zijn er niet meer en er zijn er intussen ook enkelen afgehaakt sinds we een huis hebben gekocht (verbouwingen eisen ook veel tijd op) en toen waren er 2 kindjes;
onze beste vrienden die we nu al meer dan 10 jaar kennen zijn nu ook de meter en peter van Kaat.
Voor de rest moet ik toegeven dat ik nieuwe mensen leer kennen via deze site. Een meeting doet eens wonderen en sommigen onder ons zien elkaar ook eens tussendoor. Dit heeft als voordeel dat je dan wel eens over kinderen kan praten en dat de mensen je ook snappen.
Afgelopen weekend was het bij ons buurtfeest (vlaanderen feest). Ik had ons ingeschreven, maar Michel zag het niet zitten. Uiteindelijk toch geweest en ja hoor, nieuwe mensen leren kennen en super leuk!
(meer dan 1 uur met een andere 2ling mama gepraat -ja ja site meegegeven)
Pas op je gaat me niet horen zeggen dat ik mijn oude leventje niet mis, dat doe ik zeker!!!
Maar we hebben een keuze gemaakt om kinderen te krijgen, dus we wisten waar we aan begonnen; En het is wat oma mie zegt, op een dag zijn de kinderen groot genoeg en dan verlang je ook terug naar vroeger, naar de tijd dat de kinderen nog klein waren!
maar voor de mama's die graag eens mee willen gaan! kom eens naar een meeting, daar lopen we niet weg van alle kinderverhalen en van eens je gal suwen hoor!
_________________ Jessie - mama van Kaat en Tess - "mijn 2 engeltjes" (07/09/05) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
muzemans

Del.icio.us
|
Geplaatst: Wo Jul 04, 2007 9:48 am Onderwerp: |
|
|
ik merk dat nu de kinderen iets ouder zijn, en al een tijdje op school zitten, we ook via deze weg nieuwe vrienden hebben leren kennen. (ouders van andere kinderen). Heel leuk, wonen hier allemaal in de buurt, we proberen elkaar zoveel mogelijk uit de de nood te helpen met de kinderen (eens gaan spelen bij elkaar, blijven logeren,....). Sommigen zijn ondertussen al heel goede vrienden geworden!
Maar ook via deze site al een paar heel goede vrienden gemaakt!
Alleen nu nog tijd vinden om met iedereen af te spreken (want we hebben ook wel nog een heleboel vrienden van vroeger)
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
gyt

Geregistreerd op: 06 Feb 2006 Berichten: 3914 Woonplaats: vlaams brabant
Del.icio.us
|
Geplaatst: Wo Jul 04, 2007 12:47 pm Onderwerp: |
|
|
ik vind dit een interessante discussie, doe lekker mee, maar ik moet eerlijk toegeven: ik mis weinig uit mijn oude leventje... gewoon omdat er niet zo ongelofelijk veel veranderd is. Okee, er ligt meer rommel in huis (alhoewel... het verschil is misschien dat er nu minder rommel van mij ligt en meer van de kids), er is meer was en strijk (hét grootste verschil), en we gaan nog minder naar de cinema (maar stond al jaren op een laag pitje, sinds we hier wonen en een videotheek achter de hoek hebben). Weggaan vraagt iets meer planning (leve de babysit!), maar we beslissen nog altijd regelmatig in het weekend wat we die dag of de volgende dag zullen doen. Te weinig vrienden? Ik vind nu al dat afspreken ons vaak letterlijk maanden verder brengt, omdat alle weekends ingenomen zijn. Ik ben zelfs blij als we eens een weekend geen plannen hebben, gewoon een blanco agenda. Zeker nu Line groter wordt, is elke zondagochtend al ingenomen door de bewegingsschool. Daar zullen later zeker scouts of chiro, sportclubs, dansschool etc bij komen...
Zonder mijn werk zou ik vermoedelijk wel tegen de muren oplopen, da's 'mijn' volwassen wereld. Daar zou ik idd niet zonder kunnen. Al moet ik daar wel iets meer op de tijd letten sinds er kids zijn, lekker doorwerken tot 18u zit er niet meer in. Ik kom met plezier thuis om met mijn kids bezig te zijn, en ik zet ze met plezier 's morgens op school/in creche af om te gaan werken. De enige frustratie is soms dat ik hen in de week te weinig zie, maar ik weet ook dat dit de enige leefbare manier is voor mij. Een compromis 'à la Belge'
_________________ (meestal) trotse mama van Line (30 aug 2003), Pieter en Lennart (10 okt 2005) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
muzemans

Del.icio.us
|
Geplaatst: Wo Jul 04, 2007 12:56 pm Onderwerp: |
|
|
En daar zijn we goed in hé gyt!
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
Kristel

Del.icio.us
|
Geplaatst: Wo Jul 04, 2007 4:02 pm Onderwerp: |
|
|
Ik sluit mij volledig aan bij Gyt haar verhaal !!
Hier zijn de weekends ook goed gevuld, ik heb nog een stuk of 4 goede bevriende koppels en voor de rest zitten mijn beste vrienden hier Afspraken voor meetings komen steeds op de eerste plaats
_________________ mama van Dagmar & Greg
19 maart 2003 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|
|
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum Je mag niet stemmen in polls in dit subforum
|
Forumcategoriën
Zwangerschap, bevalling en kraamtijd Zorg voor jezelf en je relatie Stel jezelf even voor Infomap Aandacht voor broers en zussen Dagdagelijkse activiteiten Drie tegelijk 0-1 jaar Koffieklets Meetings en Data Opvoeding Veiligheid Gewiste Posts Belangrijke momenten Mannenpraat Samen of apart Opgroeiende drieling en meerlingen van hogere orde Het Grote Meerlingen Fotoboek Engeltjes Puberteit Links Beheerdersmap Te Koop / Gezocht Nieuwsbrieven Huishouden Borstvoeding of Flesvoeding Geldzaken en meerlingen Op reis met een meerling Medische vragen omtrent meerlingen Geboortekaartjes en doopsuiker
Meerlingenbibliotheek
Bezoek onze online meerlingenbibliotheek
Wat te doen bij luizen Hersenvliesontsteking Griep Eczeem Wat te doen bij diarree of buikgriep? Wat te doen bij darmkrampjes? Wat te doen bij astma? Wat te doen bij een allergie? Wat te doen bij verstikking? Wat te doen bij vergiftiging?
Bezoek ook eens Vermageren-lijnen-en-afvallen.org
|
|