Citytrip? Weekendje weg? Google Trouwen? Bruiloft organiseren?

Meerlingen & Tweelingen Blogs
sundance's blog
Isarubines blog
San's blog
L's blog
gyt's blog
muze's blog
twinneke's blog
katreseke's blog
Kristel's blog
pedro's blog

Het forum voor en door meerlingenouders! Meerlingen.org
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken 
 InloggenInloggen 
BlogsBlogs     ProfielProfiel 

Mis mijn oude leventje

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Meerlingen.org Forumindex -> Zorg voor jezelf en je relatie
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
L

verslaafde

Del.icio.us
BerichtGeplaatst: Di Jul 03, 2007 9:04 am    Onderwerp: Reageren met citaat

katezerke
k woonde in steendorp, aan t water!
k ben wel officieel neit van sint niklaas zenne, was daar gewoon verzeild geraakt als k op zoek was naar een betaalbaar huisje!
er wonen dus ook alleen maar vrienden daar in de buurt, mijn vader woont deze kanten op (op een kwartier van ons), en mijn ma woont in Nederland

in de waasland heb je wel zo een luierplaats met microgolven voor de flesjes warm te maken, dus kan ik natuurlijk wel eventueel de stekker ff uittrekken en die van mijn kolf erin stoppen... ah ja, de manuele kolf kan ook soulaas brengen he!!

Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Blog Website bekijken
sundance

Site Admin

Del.icio.us
BerichtGeplaatst: Di Jul 03, 2007 10:19 am    Onderwerp: Reageren met citaat

muze wij deden dat ook zo in de colruyt, zo een grote kar met twee maxicosys en dan sarah er nog bij. En toen ze konden zitten zette ik hen met twee tegen elkaar in de kar en mijn boodschappen vanonder op de kar. Dat ging wel. Maar in de vakantie dan ga ik met mijn ma winkelen en zetten we nu ieder een in ons karstoeltje (wordt al wat krap) en de andere twee zijn al wat groter en lopen naast ons. Maar als ik met hen ga winkelen dan heb ik een grotere rekening dan als ik alleen met mijn ma ga Wink
bestellen bij muzemans
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Blog Website bekijken MSN Messenger
muzemans

verlorengeval

Del.icio.us
BerichtGeplaatst: Di Jul 03, 2007 10:59 am    Onderwerp: Reageren met citaat

ik weet het sunny,
stan begint ook al dingen te willen in de winkel. Ik kan het redelijk goed in toom houden, maar op maandag gaat hij alleen met kris, en dan heeft hij altijd vanalles mee. Zo had hij eens onlangs gevraagd aan mij voor van die kleine dossjes van corn flakes. Ik vind dat teveel verpakking, en we hadden nog twee soorten in huis, dus het mocht niet. De volgende maandag zag ik dat kris toch van die doosjes mee had. Hij had het gewoon aan de papa gevraagd, en die had toegegeven! Hij weet ook al heel goed dat er bij kris meer te vangen is dan bij mij Wink . Ach ja, niet zo erg. Hij trouwens nog heel goed waarom het van mij niet mocht, maar dat had hij net vergeten te zeggen tegen kris Very Happy
Terug naar boven
Heidski

nieuwkomer

Del.icio.us
BerichtGeplaatst: Di Jul 03, 2007 11:28 am    Onderwerp: Reageren met citaat

Daar ben ik het helemaal mee eens, en bij deze een babysit geboekt voor morgenavond. We gaan op stap!
Ik ben idd ook wat rustiger eens ze in bed liggen, dus dat wordt hopelijk plezant. Very Happy

verlorengeval

Del.icio.us
BerichtGeplaatst: Di Jul 03, 2007 11:37 am    Onderwerp: Reageren met citaat

Geniet er maar van heidiski! En praat niet gans de avond over de kinderen! Wink
Terug naar boven
Kristel

bijna verloren

Del.icio.us
BerichtGeplaatst: Di Jul 03, 2007 3:44 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Geniet ervan !!
loeloe

regelmatig

Del.icio.us
BerichtGeplaatst: Di Jul 03, 2007 7:47 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

DANKJEWEL IEDEREEN, na al deze gelijksoortige verhalen gelezen te hebben: Schrijf maar op: de volgende meeting ga ik erbij zijn (of toch proberen). Het lijkt me fantastisch om jullie allemaal eens te ontmoeten!

'k Heb ondertussen weer goede moed. Had gewoon even een dipmoment, 't is ook zo rotweer hé!

Ben vandaag met mijn ma even in 't stad geweest tussen de soep en fruitpap. Ze hebben zich voorbeeldig gedragen. En ik was er weer eens even uit, frisse lucht gehapt tussen de buien door.

Naar de supermarkt ben ik nog niet geweest met hun, maar volgende week heeft de papa verlof genomen, en dan gaan we dat eens doen. Ik had graag dat hij dan een keer meeging; moest er zich eentje niet content doen, dan kan papa hem of haar nog steeds even pakken.
We zijn vorige week ook voor't eerst gaan zwemmen. Ze vonden het allebei fantastisch. Nu hebben we in't weekend twee gele zwembanden gekocht waar ze kunnen inzitten.
Ik zie echt wel uit naar volgende week: een hele week met het hele gezin samen!! Nu nog hopen op beter weer!

Groetjes!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Meerlingen.org Forumindex -> Zorg voor jezelf en je relatie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Pagina 4 van 8

Ga naar: