| |

sundance's blog Isarubines blog San's blog L's blog gyt's blog muze's blog twinneke's blog katreseke's blog Kristel's blog pedro's blog
|
|
|
| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
L

Geregistreerd op: 22 Dec 2006 Berichten: 622 Woonplaats: affligem - vlaams brabant
Del.icio.us
|
Geplaatst: Di Jul 03, 2007 9:04 am Onderwerp: |
|
|
katezerke
k woonde in steendorp, aan t water!
k ben wel officieel neit van sint niklaas zenne, was daar gewoon verzeild geraakt als k op zoek was naar een betaalbaar huisje!
er wonen dus ook alleen maar vrienden daar in de buurt, mijn vader woont deze kanten op (op een kwartier van ons), en mijn ma woont in Nederland
in de waasland heb je wel zo een luierplaats met microgolven voor de flesjes warm te maken, dus kan ik natuurlijk wel eventueel de stekker ff uittrekken en die van mijn kolf erin stoppen... ah ja, de manuele kolf kan ook soulaas brengen he!!
|
 |
sundance

Geregistreerd op: 31 Jul 2005 Berichten: 2817 Woonplaats: Deurne bij Antwerpen
Del.icio.us
|
Geplaatst: Di Jul 03, 2007 10:19 am Onderwerp: |
|
|
muze wij deden dat ook zo in de colruyt, zo een grote kar met twee maxicosys en dan sarah er nog bij. En toen ze konden zitten zette ik hen met twee tegen elkaar in de kar en mijn boodschappen vanonder op de kar. Dat ging wel. Maar in de vakantie dan ga ik met mijn ma winkelen en zetten we nu ieder een in ons karstoeltje (wordt al wat krap) en de andere twee zijn al wat groter en lopen naast ons. Maar als ik met hen ga winkelen dan heb ik een grotere rekening dan als ik alleen met mijn ma ga
_________________ Sunny, mama van:
Joey(06/01/2000) en Sarah (23/04/2002)- Axel en Maxim(03/01/2004)
url=http://www.imageposter.com/uploads/get/483524] [/url]
bestellen bij muzemans |
|
| Terug naar boven |
|
 |
muzemans

Del.icio.us
|
Geplaatst: Di Jul 03, 2007 10:59 am Onderwerp: |
|
|
ik weet het sunny,
stan begint ook al dingen te willen in de winkel. Ik kan het redelijk goed in toom houden, maar op maandag gaat hij alleen met kris, en dan heeft hij altijd vanalles mee. Zo had hij eens onlangs gevraagd aan mij voor van die kleine dossjes van corn flakes. Ik vind dat teveel verpakking, en we hadden nog twee soorten in huis, dus het mocht niet. De volgende maandag zag ik dat kris toch van die doosjes mee had. Hij had het gewoon aan de papa gevraagd, en die had toegegeven! Hij weet ook al heel goed dat er bij kris meer te vangen is dan bij mij . Ach ja, niet zo erg. Hij trouwens nog heel goed waarom het van mij niet mocht, maar dat had hij net vergeten te zeggen tegen kris
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
Heidski

Del.icio.us
|
Geplaatst: Di Jul 03, 2007 11:28 am Onderwerp: |
|
|
Daar ben ik het helemaal mee eens, en bij deze een babysit geboekt voor morgenavond. We gaan op stap!
Ik ben idd ook wat rustiger eens ze in bed liggen, dus dat wordt hopelijk plezant.
|
 |
muzemans

Del.icio.us
|
Geplaatst: Di Jul 03, 2007 11:37 am Onderwerp: |
|
|
Geniet er maar van heidiski! En praat niet gans de avond over de kinderen!
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
Kristel

Del.icio.us
|
Geplaatst: Di Jul 03, 2007 3:44 pm Onderwerp: |
|
|
Geniet ervan !!
_________________ mama van Dagmar & Greg
19 maart 2003 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
loeloe

Geregistreerd op: 31 Mei 2006 Berichten: 117 Woonplaats: Antwerpse Kempen
Del.icio.us
|
Geplaatst: Di Jul 03, 2007 7:47 pm Onderwerp: |
|
|
DANKJEWEL IEDEREEN, na al deze gelijksoortige verhalen gelezen te hebben: Schrijf maar op: de volgende meeting ga ik erbij zijn (of toch proberen). Het lijkt me fantastisch om jullie allemaal eens te ontmoeten!
'k Heb ondertussen weer goede moed. Had gewoon even een dipmoment, 't is ook zo rotweer hé!
Ben vandaag met mijn ma even in 't stad geweest tussen de soep en fruitpap. Ze hebben zich voorbeeldig gedragen. En ik was er weer eens even uit, frisse lucht gehapt tussen de buien door.
Naar de supermarkt ben ik nog niet geweest met hun, maar volgende week heeft de papa verlof genomen, en dan gaan we dat eens doen. Ik had graag dat hij dan een keer meeging; moest er zich eentje niet content doen, dan kan papa hem of haar nog steeds even pakken.
We zijn vorige week ook voor't eerst gaan zwemmen. Ze vonden het allebei fantastisch. Nu hebben we in't weekend twee gele zwembanden gekocht waar ze kunnen inzitten.
Ik zie echt wel uit naar volgende week: een hele week met het hele gezin samen!! Nu nog hopen op beter weer!
Groetjes!
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
|
|
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum Je mag niet stemmen in polls in dit subforum
|
Forumcategoriën
Zwangerschap, bevalling en kraamtijd Zorg voor jezelf en je relatie Stel jezelf even voor Infomap Aandacht voor broers en zussen Dagdagelijkse activiteiten Drie tegelijk 0-1 jaar Koffieklets Meetings en Data Opvoeding Veiligheid Gewiste Posts Belangrijke momenten Mannenpraat Samen of apart Opgroeiende drieling en meerlingen van hogere orde Het Grote Meerlingen Fotoboek Engeltjes Puberteit Links Beheerdersmap Te Koop / Gezocht Nieuwsbrieven Huishouden Borstvoeding of Flesvoeding Geldzaken en meerlingen Op reis met een meerling Medische vragen omtrent meerlingen Geboortekaartjes en doopsuiker
Meerlingenbibliotheek
Bezoek onze online meerlingenbibliotheek
Wat te doen bij luizen Hersenvliesontsteking Griep Eczeem Wat te doen bij diarree of buikgriep? Wat te doen bij darmkrampjes? Wat te doen bij astma? Wat te doen bij een allergie? Wat te doen bij verstikking? Wat te doen bij vergiftiging?
Bezoek ook eens Vermageren-lijnen-en-afvallen.org
|
|