| |

sundance's blog Isarubines blog San's blog L's blog gyt's blog muze's blog twinneke's blog katreseke's blog Kristel's blog pedro's blog
|
|
|
| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
sundance

Geregistreerd op: 31 Jul 2005 Berichten: 2817 Woonplaats: Deurne bij Antwerpen
Del.icio.us
|
Geplaatst: Ma Jul 02, 2007 8:46 pm Onderwerp: |
|
|
Heidski dan moet je is meekomen naar de meetings zonder kids. Ook steeds heel leuk.
De laatste tijd doen wij ook terug veel meer dan vroeger, nu ze wat ouder worden wordt het makkelijker. Ben ik ook wat geruster. En sinds deze site hebben we veel meer vrienden bij gekregen (al hadden we niet te klagen want de tijd is te kort om hen allemaal te zien). En het is niet omdat je kids hebt dat je jezelf ook niet mag verwennen, je hebt het nodig om er af en toe is effe tussen uit te zijn al is het maar een middagje. Dat onstpant jezelf en dat straal je dan ook uit naar de kids toe wat voor hen ook leuk is een ontspannen mama
_________________ Sunny, mama van:
Joey(06/01/2000) en Sarah (23/04/2002)- Axel en Maxim(03/01/2004)
url=http://www.imageposter.com/uploads/get/483524] [/url]
bestellen bij muzemans |
|
| Terug naar boven |
|
 |
isarubine

Del.icio.us
|
Geplaatst: Ma Jul 02, 2007 8:48 pm Onderwerp: |
|
|
wij hebben onze kids al van de dag dat ze geboren zijn overal mee naartoe genomen , zelfs op restaurant! Gevolg : ze kunnen zich overal perfect gedragen en weten dat ze aan tafel rustig moeten zijn (ze nemen natuurlijk wel hun kleurtjes en enkele blokjes meeà maar wij hebben nooit ergens gehad dat we buitengekeken werden omdat onze kids lastig deden.
Vrienden zij bij ons altijd heel magertjes geweest, we hebben een nogal uitgebreide familie en er is altijd wel ergens iets te doen. Gevolg: voor vrienden geen tijd, maar eigenlijk missen we dat niet echt.
Voor geklets over de kids hebben we altijd de site nog hé en om eens gezellig op^zwier te gaan hebben we de meetings, dus veel missen we niet. We zijn trouwens geen grote uitgaanders al voor de kids hadden we dat leven allang vaarwel gezegd. Het enige wat ik vervelend vond is dat ik geen boodschappen kon alleen doen want met de kids in de kar was er nog weinig plaats voor boodschappen.
_________________ groetjes,
Isabel;mama van Isaline en Ruben 05-01-2005 en Nicolas 21-11-2007
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
gyt

Geregistreerd op: 06 Feb 2006 Berichten: 3914 Woonplaats: vlaams brabant
Del.icio.us
|
Geplaatst: Ma Jul 02, 2007 8:55 pm Onderwerp: |
|
|
idd isarubine, da's ook het enige dat ik vervelend vond, dat ik niet in mijn eentje met de jongens naar de supermarkt kon (toch niet voor uitgebreide boodschappen). Maar da's intussen opgelost: ik winkel op weg naar huis na mijn werk, allemaal samen op zaterdagochtend, of in mijn eentje op vrijdagavond om acht uur. Maar tijdens mijn zwangerschapsverlof ging ik soms toch hoor, maar dan meer als excuus om te gaan wandelen, voor enkele boodschapjes...
_________________ (meestal) trotse mama van Line (30 aug 2003), Pieter en Lennart (10 okt 2005) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
L

Geregistreerd op: 22 Dec 2006 Berichten: 622 Woonplaats: affligem - vlaams brabant
Del.icio.us
|
Geplaatst: Di Jul 03, 2007 8:27 am Onderwerp: |
|
|
hier waren de vrienden ook al niet te dik gezaaid, en nu is dat dus helemaal teruggevallen naar quasi nul. Deels dus door de kinderen die er gekomen zijn, en deels omdat ik van st niklaas (waar mijn vrienden allemaal dicht in de buurt wonen) verhuist ben naar ternat (omdat mijn ventje daar zijne grond en huisje had staan)
ah ja, samenloop van omstandigheden, dat soms nog ne keer piekt.
Voor de rest ook hier een niet al te grote familie maar wel héél hecht, wat wil zeggen dat we heel vaak samenkomen (alle, minstens elke weekende een dag voor ontbijt, wat vaak uitloopt tot iets eten smiddags enz...)
en daar geniet ik echt wel van...
wat het winkelen betreft, ook hier zijn we er echt nog niet uit hoe we dat moeten doen?? met vijf winkelen is al helemaal geen optie, k denk dat we t voorlopig doen zoals nu, dus dat is mijn ventje die alleen gaat winkelen (en als ik weer mag heffen) ik die alleen gaat winkelen. als ze wat groter zijn kunnen ze dan wel mee, ik een kar met kinders en mijn ventje met de boodschappen?? LOL
erna zalt waarschijnlijk boodschappen op vrijdag of woensdagavond zijn, dan zijn ze bij oma en daar kunnen ze makkelijk wat langer blijven he!
|
 |
L

Geregistreerd op: 22 Dec 2006 Berichten: 622 Woonplaats: affligem - vlaams brabant
Del.icio.us
|
Geplaatst: Di Jul 03, 2007 8:35 am Onderwerp: |
|
|
o ja
gyt: dat kolven in de wagen, was dan wel met een manuele kolf veronderstel ik??
hier gebruik ik een elektrische dus moet al ergens stroom hebben he!
en gebruik de twee kolven tegelijk, en hou er dus niet zo van van met mijn ganse hebben en houden ergens bloot te gaan zitten.. kan natuurlijk wel als we ergens op stap gaan een manuele kolf meenemen, om de druk wat van de ketel te krijgen... moet ik eens proberen of dat gaat!
|
 |
muzemans

Del.icio.us
|
Geplaatst: Di Jul 03, 2007 8:45 am Onderwerp: |
|
|
|
In de colruyt zijn er van die super grote karren waardoor je wel kunt winkelen met 3 kids! Als ze kleiner waren, zette ik gewoon 2 maxi-cosy's op die kar, stan zat erbij. Nu zitten ze alledrie naast elkaar op de grote kar. Lukt prima. Maar ik ga eigenlijk liever alleen winkelen, op een rustig moment, met muziekje in mijn oren.... (gelukkig ben ik in de week soms overdag thuis, dus dat lukt prima)
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
katreseke

Del.icio.us
|
Geplaatst: Di Jul 03, 2007 8:48 am Onderwerp: |
|
|
Wat een reacties op dit onderwerp. Ik voel mij al direct veel beter nu blijkt dat er veel mama's met dergelijke gevoelens worstelen. Ja, het mes snijdt inderdaad langs 2 kanten. Het is soms moeilijk, maar ik ben wel degelijk blij dat ik mijn kindjes 24 uur per dag bij mij heb, dat ik alle kleine nieuwe dingetjes meemaak (en niet een paar dagen later zoals mijn man) en dat ik ze zelf kan opvoeden + mijn moedertaal leren. Hoe meer ze bij mij zijn, hoe meer Nederlands ze opsteken hé!
Ik heb hier ook niet veel echte goede vriendinnen, de Zwitsers zijn heel gesloten en het is hier niet makkelijk om vriendschappen aan te knopen. Mijn man zegt wel dat ik 1 avond in de week eens met een vriendin zou moeten uitgaan, maar dan denk ik alleen maar "met wie ??".
L, dat je van St-Niklaas was, dat wist ik niet hoor. Cool, nog iemand uit het Waasland (ik ben van Elversele)!
Als je naar het Waaslandshoppingcenter gaat, kan je misschien even bij je familie langs en daar afkolven? Ik ben al dikwijls in het "Koopcentrum" geweest, maar ik denk niet dat ze een stil plaatsje hebben waar je dat kan doen + waar je electriciteit hebt.
|
 |
|
|
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum Je mag niet stemmen in polls in dit subforum
|
Forumcategoriën
Zwangerschap, bevalling en kraamtijd Zorg voor jezelf en je relatie Stel jezelf even voor Infomap Aandacht voor broers en zussen Dagdagelijkse activiteiten Drie tegelijk 0-1 jaar Koffieklets Meetings en Data Opvoeding Veiligheid Gewiste Posts Belangrijke momenten Mannenpraat Samen of apart Opgroeiende drieling en meerlingen van hogere orde Het Grote Meerlingen Fotoboek Engeltjes Puberteit Links Beheerdersmap Te Koop / Gezocht Nieuwsbrieven Huishouden Borstvoeding of Flesvoeding Geldzaken en meerlingen Op reis met een meerling Medische vragen omtrent meerlingen Geboortekaartjes en doopsuiker
Meerlingenbibliotheek
Bezoek onze online meerlingenbibliotheek
Wat te doen bij luizen Hersenvliesontsteking Griep Eczeem Wat te doen bij diarree of buikgriep? Wat te doen bij darmkrampjes? Wat te doen bij astma? Wat te doen bij een allergie? Wat te doen bij verstikking? Wat te doen bij vergiftiging?
Bezoek ook eens Vermageren-lijnen-en-afvallen.org
|
|