| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
2lingmama

Del.icio.us
|
Geplaatst: Di Sep 11, 2007 9:26 pm Onderwerp: |
|
|
Ik gaf en geef op vraag.
Maar met 8 weken was dat wel veel vaker dan 7 voedingen per etmaal.
Alleen bij Kyra en Jurgen voedde ik 's nachts nummer twee vaak op mijn vraag, namelijk tegelijk met nummer 1 (qua wakker worden) of aansluitend.
Bij Yrsa en Rivka eigenlijk helemaal op vraag.
_________________ Groetjes van Jolanda
mv Kyra & Jurgen 14.1.01
& Sverre 21.9.03
& Yrsa & Rivka 16.8.05 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
muzemans

Del.icio.us
|
Geplaatst: Wo Sep 12, 2007 8:31 am Onderwerp: |
|
|
|
wil je daarmee zeggen dat je nog steeds bv geeft?
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
gyt

Geregistreerd op: 06 Feb 2006 Berichten: 3901 Woonplaats: vlaams brabant
Del.icio.us
|
Geplaatst: Wo Sep 12, 2007 10:06 am Onderwerp: |
|
|
eerlijk? Ik vind het super dat je het kan! Da's zo'n dubbel gevoel hé. Ik wil werken, maar tegelijkertijd had ik ook veel langer bv willen geven. Collega's van mij zijn erin geslaagd om tot twee of drie jaar bv te geven, maar bij mij... zodra ik terug ging werken, viel dat stil bij Line. En bij de jongens is het jammer genoeg nooit echt op gang gekomen, door alle stress in die periode (niet enkel de twins). Toen heb ik wel heel hard geprobeerd en toch vier maanden ongeveer half afgekolfd kunnen geven.
_________________ (meestal) trotse mama van Line (30 aug 2003), Pieter en Lennart (10 okt 2005) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
muzemans

Del.icio.us
|
Geplaatst: Wo Sep 12, 2007 10:11 am Onderwerp: |
|
|
zal mijn mening daarover wel voor mezelf houden...
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
isarubine

Del.icio.us
|
Geplaatst: Wo Sep 12, 2007 10:26 am Onderwerp: |
|
|
Zoals bij alles: elk doet wat hij wil en kiest voor zichzelf waar ze zich het beste bij voelen. Moet zeggen hoewel ik pro bv ben vond ik 5 maanden toch genoeg hoor, ze beginnen dan al vast voedsel te eten en dan heb ik mijn borsten toch terug voor mezelf Trouwens tijdens mijn werk is het zelfs onmogelijk om af te kolven en dan valt de produktie toch ook stil hé. Mijn moeder heeft ons toch ook bv gegeven tot we naar school gingen hoor maar in die tijd , ja , alternatieven voor bv waren niet zo denderend. Weet zelfs nog dat ze afkolvde om vrouwen die geen bv konden geven te helpen!
_________________ groetjes,
Isabel;mama van Isaline en Ruben 05-01-2005 en Nicolas 21-11-2007
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
muzemans

Del.icio.us
|
Geplaatst: Wo Sep 12, 2007 10:32 am Onderwerp: |
|
|
Dan bij jij van een generatie voor mij, want mijn mama wou graag bv geven, maar werd eigelijk zeer sterk afgeraden en heeft het dan ook niet gedaan. (ik ben van 73), mijn broer is van 76, en ook toen werd het nog afgeraden. tante kat is van 82 en toen was de publieke opinie al verandert, want toen kon het opeens wel weer. Zij heeft dus bv gehad...
zeden veranderen in de loop van de tijd... (als ik me goed herinner van latijn was er een schrijver die daarover schreef: oh tempora, oh mores )
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
Margaret

Del.icio.us
|
Geplaatst: Vr Okt 12, 2007 6:01 pm Onderwerp: |
|
|
Dus....
uiteindelijk heb ik toch op vraag gegeven en dat lukte heel goed. Ze waren eigenlijk daarna allebei best snel overgegaan naar een voeding minder, en teglijkertijd waren ze allebei begonnen met de nacht doorslapen (toen ze net 10 weken waren)
Nu drinken ze overdags ieder 3 a 4 uur en slapen van 23u tot 8u. Ik heb geluk, ze waren heel jong daaraantoe. Ik ben een nieuw mens, slaap ik ongeveer 7uur per nacht nu
Bedankt voor jullie ervaringen allemaal.
Margaret
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
|