| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
isarubine

Del.icio.us
|
Geplaatst: Wo Jul 25, 2007 9:45 pm Onderwerp: Mijn eigenste site! |
|
|
Ik weet het , het heeft niks met de twins te maken en het is een beetje reclame maar toch ben ik trots om de eerste site die ik zelf gemaakt heb aan jullie voor te stellen . Het is een site voor de winkel van mijn schoonbroer maar ik wil hem jullie toch voorstellen omdat ik er eigenlijk wel stiekem wat trots op ben. Later zullen er trouwens wel filmpjes opgezet worden van de twins want we doen ook aan filmbewerking en ik moet toch voorbeelden laten zien hé.
http://www.telecomp.be
_________________ groetjes,
Isabel;mama van Isaline en Ruben 05-01-2005 en Nicolas 21-11-2007
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
gyt

Geregistreerd op: 06 Feb 2006 Berichten: 3914 Woonplaats: vlaams brabant
Del.icio.us
|
Geplaatst: Wo Jul 25, 2007 9:51 pm Onderwerp: |
|
|
ziet er knap uit! Nu weet ik waar ik terecht kan, moest ik me ooit eens beslissen (ben stiekem wel jaloers op al die twin-sites...)
_________________ (meestal) trotse mama van Line (30 aug 2003), Pieter en Lennart (10 okt 2005) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
L

Geregistreerd op: 22 Dec 2006 Berichten: 622 Woonplaats: affligem - vlaams brabant
Del.icio.us
|
Geplaatst: Do Jul 26, 2007 8:02 am Onderwerp: |
|
|
ziet er heel deftig uit! en helemaal zelf gedaan?
doe je dat als beroep of gewoon ernaast??
|
 |
isarubine

Del.icio.us
|
Geplaatst: Ma Jul 30, 2007 8:38 pm Onderwerp: |
|
|
Dat ontwerpen heb ik nu eenmalig gedaan met een speciaal professioneel programma want van html ken ik eerlijk gezegd niet veel. Maar de beeldbewerkingen die doe ik wel voor mijn schoonbroer tegen betaling want daar ben ik nu wel heel sterk in. Het is niet mijn beroep maar ik doe het toch graag om eens iets anders te zijn dan opengesneden mensen, je moet je gedachten toch kunnen verzetten.
Binnenkort komt zijn tweede site online waar enkel bewerkte video's opstaan als voorbeeld voor wat we doen, ook heel leuk. Ik zal de link wel plaatsen als het zover is. Er zijn filmpjes op van de kids maar ook vanuit de oude doos met mijn broer Homie als baby en muis en ik als kleine meisjes, heel leuk!
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
oma mie

Geregistreerd op: 25 Mrt 2006 Berichten: 401 Woonplaats: waarschoot, oost-vlaanderen
Del.icio.us
|
Geplaatst: Ma Jul 30, 2007 9:05 pm Onderwerp: |
|
|
ziet er knap uit.
Welk programma heb je gebruikt? Ik heb er ook eentje maar daar ontbreekt een en ander aan om via andere browsers dan IE te surfen.
_________________ oma van Kaat en Tess (07-09-2005) en zo fier als een gieter.
mama van Jessie en Tante E (die geen tweeling zijn) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
isarubine

Del.icio.us
|
Geplaatst: Ma Jul 30, 2007 9:08 pm Onderwerp: |
|
|
Studio webdesign 3 pro. Had er in het begin wat moeite mee maar nu begin ik er al goed mijne draai in te vinden en nieuwe dingen te intdekken. Al doende leert men hé.
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
isarubine

Del.icio.us
|
Geplaatst: Do Aug 02, 2007 4:24 pm Onderwerp: |
|
|
De nieuwe site is dus echt online ! Er wordt wel gevraagd om de filmpjes te bekijken ze te downloaden (dit duurt max 20 sec en ze worden in een temp mapje gestoken) anders werd de site te zwaar om te openen en dit werkt heel storend voor de mensen. Sommige filmpjes hebben wel wat lijntjes erdoor lopen maar dit is door ze te comprimeren. De site is nu al meer dan 200 Mb groot, zodoende...
www.telecompmovie.be
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|