| |

sundance's blog Isarubines blog L's blog San's blog gyt's blog muzemans's blog twinneke's blog katreseke's blog Kristel's blog pedro's blog
|
|
|
| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
Kathleen

Del.icio.us
|
Geplaatst: Za Nov 25, 2006 6:52 am Onderwerp: RE: menopauze |
|
|
Ik vroeg me al af wat puberteit met menopauze te maken had???
Allebei perioden vol humeurwisselingen? Hormonen op hol?
Op werk staat ook iedereen buiten, maar bij ons mocht toch al niet gerookt worden in de archieven. Stel je voor 15 km papier de lucht in ...
Nu de bureaus ook verboden gebied zijn, staan de rokers buiten.
|
 |
gyt

Geregistreerd op: 06 Feb 2006 Berichten: 3888 Woonplaats: vlaams brabant
Del.icio.us
|
Geplaatst: Za Nov 25, 2006 1:56 pm Onderwerp: RE: menopauze |
|
|
bij ons stonden ze, voor de wet in voege trad, soms met enkelen in het archief te roken!!! Was onvoorstelbaar!
_________________ (meestal) trotse mama van Line (30 aug 2003), Pieter en Lennart (10 okt 2005) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
isarubine

Del.icio.us
|
Geplaatst: Ma Nov 27, 2006 9:27 pm Onderwerp: RE: menopauze |
|
|
Van die osteoporose weet ik het niet wel staat vast dat rokers altijd een vitamine C tekort hebben ook al slikken ze vitamine C bij de vleet en eten ze zeer gezond. Roken breekt de vitamine C af in je lichaam, het kan natuurlijk dat het ook de vitamine D (die deels meehelpt aan de botontwikklµeling) afbreekt , dat weet ik niet.
_________________ groetjes,
Isabel;mama van Isaline en Ruben 05-01-2005 en Nicolas 21-11-2007
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|
|
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum Je mag niet stemmen in polls in dit subforum
|
Forumcategoriën
Zwangerschap, bevalling en kraamtijd Zorg voor jezelf en je relatie Stel jezelf even voor Infomap Aandacht voor broers en zussen Dagdagelijkse activiteiten Drie tegelijk 0-1 jaar Koffieklets Meetings en Data Opvoeding Veiligheid Gewiste Posts Belangrijke momenten Mannenpraat Samen of apart Opgroeiende drieling en meerlingen van hogere orde Het Grote Meerlingen Fotoboek Engeltjes Puberteit Links Beheerdersmap Te Koop / Gezocht Nieuwsbrieven Huishouden Borstvoeding of Flesvoeding Geldzaken en meerlingen Op reis met een meerling Medische vragen omtrent meerlingen Geboortekaartjes en doopsuiker
Meerlingenbibliotheek
Bezoek onze online meerlingenbibliotheek
Wat te doen bij luizen Hersenvliesontsteking Griep Eczeem Wat te doen bij diarree of buikgriep? Wat te doen bij darmkrampjes? Wat te doen bij astma? Wat te doen bij een allergie? Wat te doen bij verstikking? Wat te doen bij vergiftiging?
Bezoek ook eens Vermageren-lijnen-en-afvallen.org
|
|