| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
sundance

Geregistreerd op: 31 Jul 2005 Berichten: 2830 Woonplaats: Deurne bij Antwerpen
Del.icio.us
|
Geplaatst: Zo Nov 04, 2007 2:12 pm Onderwerp: Meerlingen met fantasie |
|
|
Nu toevallig zitten Axel en Maxim samen een warme chocomelk te drinken aan het salontafeltje. En ik hoor Maxim zeggen: "Axel weet je dat mijn meter dood is?" Door spinnen zei Maxim. Axel zegt zoiets als "he???
Waarop Axel zegt dan moet je een andere spin nemen en die moet pssst doen. En dan leeft ze terug.
Zo is er bij ieder ding dat ze zien.
vb. ik was koffie aan het drinken vanmorgen en Axel zei "ik mag dat ook drinken van mijn meter" terwijl ik zeker weet dat ze dat niet zou toelaten.
Maar ik moet wel zeggen dat hun meters heilig zijn. Die betekenen zeer veel voor hen. Hun peter ook want als ze daarover beginnen dan houden ze niet op. Dus weet ik ook nooit of ze iets liegen of juist zeggen. Al zie ik het tegenwoordig wel aan hun gezichtje.
_________________ Sunny, mama van:
Joey(06/01/2000) en Sarah (23/04/2002)- Axel en Maxim(03/01/2004)
url=http://www.imageposter.com/uploads/get/483524] [/url]
bestellen bij muzemans |
|
| Terug naar boven |
|
 |
muzemans

Del.icio.us
|
Geplaatst: Zo Nov 04, 2007 3:16 pm Onderwerp: |
|
|
sunny,
zo herkenbaar! Ante en kobe doen ook niets anders dan in hun fantasie tesamen te spelen (ik heb toevallig deze morgen een filmpje op mijn blog gezet van gisteravond, hab te maken met zoet water...) En ook hier zijn hun meters en peters heilig! Citaat van ante: mijne peter is de sterkste van heel de wereld, veel sterker dan papa!
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
sundance

Geregistreerd op: 31 Jul 2005 Berichten: 2830 Woonplaats: Deurne bij Antwerpen
Del.icio.us
|
Geplaatst: Zo Nov 04, 2007 3:30 pm Onderwerp: |
|
|
Schitterend he hun fantasie!!
Soms denk ik ik moet het onthouden want er is zoveel dat ze zeggen en meestal heb ik dan niets bij om het op te schrijven. Zalig voor hen, zich nog niet bewust zijn van alle problemen, zalig onschuldig.
_________________ Sunny, mama van:
Joey(06/01/2000) en Sarah (23/04/2002)- Axel en Maxim(03/01/2004)
url=http://www.imageposter.com/uploads/get/483524] [/url]
bestellen bij muzemans |
|
| Terug naar boven |
|
 |
muzemans

Del.icio.us
|
Geplaatst: Zo Nov 04, 2007 7:51 pm Onderwerp: |
|
|
|
Wij filmen heel veel met onze fotocamera. Hebben ze meestal niet door en dan doen ze gewoon verder...
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
|