| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
muzemans

Del.icio.us
|
Geplaatst: Di Okt 16, 2007 10:10 am Onderwerp: Meerling of éénling, maakt ons niets uit! |
|
|
Wij hebben ons er niet teveel van aangetrokken op gebied van reis gaan met een tweeling dat dat onhandig zou zijn. Zijn net voor ze 1 werden 2 weken naar bordeaux gegaan, geslapen in een grote iglo tent. Elk in hun reisbedje....
Verder gaan we heel vaak op weekend, moet zeggen, we zijn er al heel goed in geworden om heel vlug in te pakken, en toch niet teveel te vergeten.
We gaan ook vaak op stap in eigen land, bezoeken vanalles met de kinderen, gebouwen, musea, maar ook pretparken. Je kunt heel veel doen, als je je aanpast aan hun leefwereld. Dus een designmuseum, kan ook leuk zijn voor de kinderen....
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
Saskia

Del.icio.us
|
Geplaatst: Di Okt 16, 2007 10:36 am Onderwerp: |
|
|
Wij hebben ook die ervaring en natuurlijk lassen we nu al sneller een pauze in en picknicken we onderweg waar er ook een speeltuintje is, enz. Wij hebben reizen met onze meisjes nog nooit als een moeilijk obstakel gevonden.
_________________ Saskia, mama van Amaryllis en Camille (20/07/2005) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
katreseke

Del.icio.us
|
Geplaatst: Di Okt 16, 2007 10:47 am Onderwerp: |
|
|
Omdat mijn familie meer dan 700 km van ons vandaan woont, reizen wij dikwijls een eind af met de kindjes. Is altijd een hele organisatie, maar eigenlijk niet speciaal moeilijk. Toen de kindjes 3,5 maand waren (vorige Kerst) zijn we voor de eerste keer met hen met de auto naar België gereden. 2 maand later met de kindjes en mijn ouders de Alpen ingetrokken en op goedkope skivakantie geweest (met mijn mama als gratis babysit en mijn papa als wandelende geldautomaat ).
Dan tijdens de volgende maanden (van april dit jaar tot nu) in totaal nog 4 reizen gedaan met de kindjes: ikke 2 X alleen met de kids met de trein naar België (9,5 uur onderweg), 1 X met de auto (en ventje en kindjes) naar België en 1 X met de auto naar Firenze in Italië (pfff ... 11 uur onderweg).
Wij zijn het dus gewend om langere afstanden te doen met de kindjes, met de auto en de trein. Zelfs als mijn man (die een echte huismus is) niet altijd meegaat, is het nog goed te doen. Je moet gewoon jezelf wat organiseren, zorgen voor entertainment onderweg, alles goed bij de hand hebben, ...
Trouwens, binnen 2 weken kom ik nog eens af naar Belgenland !!! De volgende internationale reis is voor ons dus al gepland!
_________________ Joepie!!! Hanne en Klara (04/09/2006) hebben er een zusje bij: Nina (11/02/2008) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
tante kat

Del.icio.us
|
Geplaatst: Di Okt 16, 2007 10:51 am Onderwerp: |
|
|
net te laat voor de meeting zonder kids!
_________________ tante van stan, ante en kobe |
|
| Terug naar boven |
|
 |
katreseke

Del.icio.us
|
Geplaatst: Di Okt 16, 2007 10:55 am Onderwerp: |
|
|
I know !!!!!! 'k Heb het mij al zitten beklagen!
Maar volgend jaar komen we met de hele familie af als het 3e kindje een maand of 3 oud is. Ik zit mijn man nu al te pushen dat we zeker in België moeten zijn op de 1e mei. Dat wordt dan de eerste grote reis met 3 kindje i.p.v. met 1, maar dat zal ons ook wel lukken hé.
_________________ Joepie!!! Hanne en Klara (04/09/2006) hebben er een zusje bij: Nina (11/02/2008) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
sundance

Geregistreerd op: 31 Jul 2005 Berichten: 2830 Woonplaats: Deurne bij Antwerpen
Del.icio.us
|
Geplaatst: Di Okt 16, 2007 10:56 am Onderwerp: |
|
|
Wij namen hen ook steeds mee, maar meestal is dat dan centerparks of een bungalowpark.
Toen ze nog babies waren gingen we een terrasje doen en toen hadden we veel bekijks want we namen dan zo'n opvouwbedje mee en legden ze daarin omdat ze dan goed konden spelen. Mijn nicht was er toen ook bij en haar kindje was een maand jonger dan onze twee (normaal gezien moesten we dezelfde maand bevallen maar ik was te vroeg) en dus legden we de andere er ook bij. Veel mensen kwamen dan vragen aan ons of we een drieling hadden
We kregen zelfs een compliment van de garcon daar dat hij het tof vond dat mensen met kinderen hun zo beholpen.
_________________ Sunny, mama van:
Joey(06/01/2000) en Sarah (23/04/2002)- Axel en Maxim(03/01/2004)
url=http://www.imageposter.com/uploads/get/483524] [/url]
bestellen bij muzemans |
|
| Terug naar boven |
|
 |
tante kat

Del.icio.us
|
Geplaatst: Di Okt 16, 2007 11:40 am Onderwerp: |
|
|
@ katreseke: vanaf nu kan je je reisjes naar belgie plannen volgens de meetings he
@ sundance: slim gezien van dat reisbedje, kan me voorstellend at je zo idd op je gemak zit en van je terrasje kan genieten zonder kindjes die lastig worden omdat ze zich vervelen! (alleen dan een terrasje vinden waar je plaats hebt om dat te zetten...)
_________________ tante van stan, ante en kobe |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|