| |

Isarubines blog sundance's blog San's blog L's blog gyt's blog muze's blog Jipenjanneke's blog katreseke's blog pedro's blog twinneke's blog
|
|
|
| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
colombe-5

Del.icio.us
|
Geplaatst: Za Jun 06, 2009 7:58 pm Onderwerp: |
|
|
we wensen jullie een dikke proficiat met jullie dochtertjes.
_________________ Hallo, mijn naam is Virginie en ben een gelukkige mama van twee meisjes. |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Poppemiekes

Del.icio.us
|
Geplaatst: Za Jun 06, 2009 9:21 pm Onderwerp: |
|
|
Hey kama,
Een dikke dubbele proficiat met de geboorte van jullie kleine wondertjes! Dat zijn wel flinke gewichtjes voor 35 weken hoor! Hopelijk kan je ze snel mee naar huis nemen, maar neem toch maar even de tijd om zelf wat op krachten te komen hé (die eerste weken vond ik zelf wel vermoeiend, het is altijd wat zoeken in t begin hé en dan krijgen ze nog veel voedingen, dus kan je ni zolang aan één stuk slapen, ik dacht ook altijd ik wil ze zo snel mogelijk bij mij, maar eigenlijk is het goed dat ze 2,600 kg en 2,380 kg wogen, dat is nog heel kleintjes maar dan stonden ze allebei op 7 voedingen ipv 8, dat scheelt al veel)!
Hopelijk komen ze goed bij, dan gaat het snel, maar ik vond dat die tijd in de couveuse sneller voorbij is gegaan dan ik op voorhand dacht (bij ons was t 5,5 weken (gewichtjes bij de geboorte 1,760 kg en 1,570 kg) en in t begin denk je dat gaat super lang duren, maar je bent er elke dag de hele dag mee bezig en dan vliegt de tijd echt wel, nog eventjes geduld oefenen en je kan thuis genieten van je dochtertjes! Leer elkaar maar goed kennen nu en geniet van de knuffelmomenten (en van je ononderbroken slaap 's nachts )...
|
 |
lutg

Geregistreerd op: 15 Aug 2007 Berichten: 1385 Woonplaats: west-vlaanderen
Del.icio.us
|
Geplaatst: Zo Jun 07, 2009 8:07 pm Onderwerp: |
|
|
Een heel dikke proficiat met de geboorte van jullie dochtertjes!
We duimen dat ze goed bijkomen en dat ze snel naar huis mogen!
_________________ Mama van Elena & Margot (°14/05/2007) en Mona (°06/10/2009)
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
kama

Del.icio.us
|
Geplaatst: Zo Jun 07, 2009 8:14 pm Onderwerp: |
|
|
Allemaal heel erg bedankt! Ondertussen is Luka sonde-vrij, ze eet goed en komt goed bij. We hopen haar eind volgende week mee naar huis te mogen nemen... Jade komt langzaam bij en haar gaan ze eiwitten bijgeven in de voeding om sneller bij te komen. Maar op zich doen onze meisjes het heel erg goed, het is nu enkel nog een kwestie van aansterken!
|
 |
iris

Del.icio.us
|
Geplaatst: Ma Jun 08, 2009 2:34 pm Onderwerp: |
|
|
Leuk te lezen dat ze het al zo goed doen en nog een dikke proficiat met jullie twee prinsesjes!!!! Dat heb je goed gedaan mama!!!
_________________ groetjes Iris, mama zoontje Kjento 24/10/2000
en dochtertjes Kioni & Kaori 08/09/2007 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
natalia

Del.icio.us
|
Geplaatst: Di Jun 09, 2009 8:57 pm Onderwerp: |
|
|
Hartelijk gefeliciteerd met de geboorte van jullie twee prinsesjes
geniet ervan !!
_________________ mama van jamairo (21/10/2006) en de eeneiige tweeling Yerlina en Alyssia (16/04/2009) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Double Trouble

Del.icio.us
|
Geplaatst: Wo Jun 10, 2009 8:00 pm Onderwerp: |
|
|
Van harte gefeliciteerd met je 2 meisjes!
Hopelijk beginnen ze gauw flink te eten en mogen ze snel mee naar huis!

|
|
| Terug naar boven |
|
 |
|
|
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum Je mag niet stemmen in polls in dit subforum
|
Forumcategoriën
Zwangerschap, bevalling en kraamtijd Opvoeding Opvoeding Opvoeding Opvoeding Opvoeding Stel jezelf even voor Infomap Dagdagelijkse activiteiten Dagdagelijkse activiteiten Dagdagelijkse activiteiten Dagdagelijkse activiteiten Koffieklets Meetings en Data Dagdagelijkse activiteiten Zorg voor jezelf en je relatie Gewiste Posts Belangrijke momenten Papahoekje Engeltjes Links Het Grote Meerlingen Fotoboek Te Koop / Gezocht Nieuwsbrieven Huishouden Beheerdersmap Borstvoeding of Flesvoeding Geldzaken en meerlingen Op reis met een meerling Medische vragen omtrent meerlingen Geboortekaartjes, doopsuiker, meter- en peterschap Praktische vragen, uitzet en administratie
Meerlingenbibliotheek
Bezoek onze online meerlingenbibliotheek
Wat te doen bij luizen Hersenvliesontsteking Griep Eczeem Wat te doen bij diarree of buikgriep? Wat te doen bij darmkrampjes? Wat te doen bij astma? Wat te doen bij een allergie? Wat te doen bij verstikking? Wat te doen bij vergiftiging?
Bezoek ook eens Vermageren-lijnen-en-afvallen.org
|
|