| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
loeloe

Geregistreerd op: 31 Mei 2006 Berichten: 66 Woonplaats: Antwerpse Kempen
Del.icio.us
|
Geplaatst: Wo Apr 30, 2008 1:34 pm Onderwerp: luchtbevochtiger |
|
|
Ik had graag een luchtbevochtiger aangekocht voor op de kinderkamer, maar weet niet goed wat te kopen. Er zit zoveel verschil in: met/zonder geurdispensor, enkel bevochtigen of ook verversen, koude stoom of warme stoom...
Kan iemand mij het bos door de bomen doen zien, aub?
_________________ Toegewijde mammie van Fré en Fran (19/08/2006) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
katreseke

Del.icio.us
|
Geplaatst: Wo Apr 30, 2008 1:53 pm Onderwerp: |
|
|
Zo'n ouderwets ding dat je moet opvullen met water en dan aan de chauffage hangen, dat volstaat bij ons. Soms leg ik vochtige tetradoekjes op de chauffage als ik het gevoel heb dat de lucht te droog is. En soms laat ik de was in de kinderkamer drogen ....
Ik vind persoonlijk zo'n toestel niet nodig. Weeral zo'n stroomvreter die ze je willen aanpraten omdat je dat zogezegd nodig hebt
_________________ Joepie!!! Hanne en Klara (04/09/2006) hebben er een zusje bij: Nina (11/02/2008) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
isarubine

Del.icio.us
|
Geplaatst: Wo Apr 30, 2008 9:45 pm Onderwerp: |
|
|
hier ook enkel bakjes aan de radiator , maar bij kindjes met zware verkoudheden , allergieën, ademhalingsmoeilikheden heb je dit misschien wel nodig om ze iest beter te laten ademen, de slijmpjes blijven vochtig waardoor hun neusje niet verstopt en de hoest iets makkelijker de slijmpjes omhoog krijgt.
De koude zou ik zeker aanraden op een kinderkamer , daar kunnen geen ongelukken mee gebueren . Die geurverstuivers zijn ook goed als je bvb van zinnens bent om ze later ook te gebruiken om etherische oliën te verspreiden of zoiets als vicks vaporub te verdampen (niet voor de leeftijd van 4 jaar !)
_________________ groetjes,
Isabel;mama van Isaline en Ruben 05-01-2005 en Nicolas 21-11-2007 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
gyt

Geregistreerd op: 06 Feb 2006 Berichten: 3716 Woonplaats: vlaams brabant
Del.icio.us
|
Geplaatst: Wo Apr 30, 2008 9:57 pm Onderwerp: |
|
|
bakjes werken hier niet omdat 1) de chauffage hier zo weinig mogelijk opstaat, ik houd van frisse kamers (en de kamer van de jongens verwarmt sowieso goed op onder het dak, door de zon) en 2) ik die bakjes altijd vergeet bij te vullen en 3) de nieuwe radiatormodellen die op de twee kamers helemaal boven staan, geen bakjes meer mogelijk maken.
Wij hebben een gewoon model, koud, zonder geurtjes of wat dan ook...
_________________ (meestal) trotse mama van Line (30 aug 2003), Pieter en Lennart (10 okt 2005) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
muis

Del.icio.us
|
Geplaatst: Do Mei 01, 2008 7:03 pm Onderwerp: |
|
|
wij hebben er ook zo eentje,een simpel modelleke,geloof dat ik het gekocht heb in de Delhaize voor 45 euro,telkens als ze een verkoudheid hebben zet ik het op, op aanraden van mijn ka,je moet weten dat de onze nogal gevoelig zijn voor valse kroep en sedert ik dit toestelleke gebruik scheelt het toch
_________________ Ann,mama van Guillaume en Mathias (15-02-2005)
[url=http://www.TickerFactory.com/]
[/url] |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|