| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
gyt

Geregistreerd op: 06 Feb 2006 Berichten: 3716 Woonplaats: vlaams brabant
Del.icio.us
|
Geplaatst: Wo Aug 01, 2007 9:46 pm Onderwerp: |
|
|
enkele foto's van de afgelopen tien dagen
die eerste warme dag in de tuin van oma en opa: het nieuwe zwembad uittesten!
leren schommelen
Line met logeetje: en garde!!!
eindelijk eentje waar de jongens beiden op staan:
en het oooh-moment: Pieter kust en knuffelt Lennart
_________________ (meestal) trotse mama van Line (30 aug 2003), Pieter en Lennart (10 okt 2005) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
gyt

Del.icio.us
|
Geplaatst: Wo Aug 08, 2007 1:19 pm Onderwerp: |
|
|
wat ruist er door het struikgewas... struikgewas... (ik heb het nooit geweten, ik trok de foto van op de derde verdieping vanuit het raam...)
Pieter helpt Lennart een handje... euh... een flesje...
en nog eens vanuit mijn trotse mama-gevoel over mijn kids...
en tenslotte... jong geleerd is oud gedaan?
en voor ik hier tonnen kritiek over mij heen krijg, er zat dus wel gewoon cola in dat glas hé mensen!!!
_________________ (meestal) trotse mama van Line (30 aug 2003), Pieter en Lennart (10 okt 2005) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
gyt

Del.icio.us
|
Geplaatst: Vr Sep 07, 2007 9:52 pm Onderwerp: |
|
|
naar aanleiding van onze fotoshoot van gisteren (zie blogje), nog eens een fotootje van mijn jongens
|
| Terug naar boven |
|
 |
gyt

Del.icio.us
|
Geplaatst: Zo Dec 02, 2007 9:19 pm Onderwerp: |
|
|
ik was mijn camera nog eens op pc aan het zetten, en kwam nog wat leuke fotootjes tegen...
de jongens in Center Parcs
Line met korte(re) haartjes, maar des te meer streken...
en op de volgende denk ik dat ik me geen zorgen moet maken dat iemand me zal herkennen als ik straat loop. Line wou mama ook graag eens schminken, en een uur was ze bezig aan dit kunstwerk...
|
| Terug naar boven |
|
 |
gyt

Del.icio.us
|
Geplaatst: Zo Dec 23, 2007 2:34 pm Onderwerp: |
|
|
voila, zoals afgesproken: alle commentaren op de vorige foto verwijderd eer ik mijn nieuwe foto plaats (hopelijk is niemand boos dat zijn commentaar verwijderd is, maar ik verzeker jullie: heb ze allemaal aandachtig gelezen! en dat wil niet zeggen dat jullie nu niet meer mogen reageren hé, da's omdat de fotoalbums anders te zwaar worden op de server. Ziezo, zo is het nog eens gezegd hé mede-moderatoren )
En dan dus: onze kerstkaart! Allerbeste wensen aan iedereen. Voor de fun (en om de kids te zien evolueren) zet ik de afgelopen jaren er ook eens bij...
|
| Terug naar boven |
|
 |
gyt

Del.icio.us
|
Geplaatst: Zo Apr 06, 2008 3:04 pm Onderwerp: |
|
|
van al dat bijwerken in de fotoalbums, krijg ik zin om nog eens een paar recente foto's van lipile te plaatsen... dus hierbij: enkele sfeerfoto's van onze week bij Koos Konijn...
|
| Terug naar boven |
|
 |
gyt

Del.icio.us
|
Geplaatst: Zo Mei 04, 2008 7:13 pm Onderwerp: |
|
|
voila, de fotootjes die eigenlijk bij de blog van vorige week hoorden, van planckendael. Een hele leuke dag, en we zien dat de bewegingsschool zijn vruchten afwerpt: van twee schrikscheetjes zijn de jongens geëvolueerd tot flinke venten (op de hangbrug zie je ze trouwens alletwee nét springen).
|
| Terug naar boven |
|
 |
|