| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
muzemans

Del.icio.us
|
Geplaatst: Zo Jan 14, 2007 9:52 am Onderwerp: RE: Line op stap met mama |
|
|
|
dat hadden we al door omamie!!!
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
Kristel

Del.icio.us
|
Geplaatst: Zo Jan 14, 2007 11:50 am Onderwerp: RE: Line op stap met mama |
|
|
Das waar maar soms wordt er hier veel te veel verwend met snoep tot grote ergernis van de mama ...
_________________ mama van D & G
19 maart 2003 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
muis

Del.icio.us
|
Geplaatst: Zo Jan 14, 2007 11:53 am Onderwerp: RE: Line op stap met mama |
|
|
waar dienen oma's anders voor:D
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
Jessie

Geregistreerd op: 31 Jul 2005 Berichten: 1553 Woonplaats: Herent - Vlaams Brabant
Del.icio.us
|
Geplaatst: Zo Jan 14, 2007 3:52 pm Onderwerp: RE: Line op stap met mama |
|
|
wat snoep betreft mag ik van oma en opa niet klagen en ze stellen dezelfde regels als ons, maar ze geven graag pakjes hé!
_________________ Jessie - mama van Kaat en Tess - "mijn 2 engeltjes" (07/09/05) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
gyt

Geregistreerd op: 06 Feb 2006 Berichten: 3882 Woonplaats: vlaams brabant
Del.icio.us
|
Geplaatst: Zo Jun 17, 2007 9:25 pm Onderwerp: |
|
|
ik weet niet of het aan de hospitalisatie van de papa ligt of zo, maar Line is de laatste weken soms onhandelbaar. Degenen met een gelijkaardige combinatie (eerst eenling, daarna twin): hebben jullie ooit laattijdige jaloezie gezien? Want tot nu toe heeft ze daar eigenlijk nooit last van gehad...
_________________ (meestal) trotse mama van Line (30 aug 2003), Pieter en Lennart (10 okt 2005) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Jessie

Geregistreerd op: 31 Jul 2005 Berichten: 1553 Woonplaats: Herent - Vlaams Brabant
Del.icio.us
|
Geplaatst: Ma Jun 18, 2007 7:52 am Onderwerp: |
|
|
ik kan er niet over meespreken van eerst 1 en dan 2.
maar troost je ik heb ook een onhandelbaar ukkie rondlopen.
Hier is de peuterpuberteit gestart!!
Kan wel hé dat het iets heeft te maken met de hospitalisatie.
Ik heb in het boek van Wendy Bosmans (supernanny) gelezen dat kinderen dingen uitsteken en "stout" zijn om aandacht te vragen.
Misschien wil Line mama nu even niet delen met de broers?
_________________ Jessie - mama van Kaat en Tess - "mijn 2 engeltjes" (07/09/05) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Tante E
Del.icio.us
|
Geplaatst: Ma Jun 18, 2007 9:18 am Onderwerp: |
|
|
Ik kan ook niet echt meespreken van eerst 1 en dan 2 erbij want heb geen tweeling. Maar ik sluit me aan bij mijn zus. (Ik heb Jessie trouwens het boek van Wendy cadeau gedaan hehehe) En nu geeft zij mij tips uit het boek. Maar ik merk ook dat voor een kind aandacht, aandacht is of ze nu positief of negatief is. Als ze bij mij onhandelbaar zijn is het time out op de trap en dan houd ik me bezig met de andere en na een tijdje merk ik dat degene die op de trap moest zitten veel rustiger is en veel braver omdat die dan merkt van oei als ik stout ben word ik alleen gezet en kijken ze niet naar mij maar als ik braaf ben dan spelen ze wel met mij...
Ik weet niet in hoeverre ik hier juist zit maar bij ons werkt het toch, want ik heb ze al maanden niet meer op de trap moeten zetten.
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
|