| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
Bibi'ke

Del.icio.us
|
Geplaatst: Wo Okt 17, 2007 4:20 pm Onderwerp: |
|
|
Ja isa, zou veel zijn maar dan kon het een teken zijn dat je een rijke madam zijt die veel centjes verdient als het op je loon berekend is
_________________ mama van Axel & Axana 27/10/'07 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
gyt

Geregistreerd op: 06 Feb 2006 Berichten: 3864 Woonplaats: vlaams brabant
Del.icio.us
|
Geplaatst: Wo Okt 17, 2007 9:49 pm Onderwerp: |
|
|
zelfs op je loon berekend zit daar een maximum op hoor, en dat maximum komt zo ongeveer overeen met hetgeen wij betalen (ik heb het laten uitrekenen op de creche van mijn werk, en als je met twee full-time werkt zit je dus meteen in de duurste schijf).
_________________ (meestal) trotse mama van Line (30 aug 2003), Pieter en Lennart (10 okt 2005) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Taan

Del.icio.us
|
Geplaatst: Do Okt 18, 2007 1:50 pm Onderwerp: Kosten van de kinderopvang |
|
|
Als ik dat hier allemaal lees wat opvang kan kosten, ben ik bijna blij dat ik alleenstaande ben. Mijn kindjes gaan naar een onthaalmoeder via k&g waarbij de berekening wordt gemaakt op basis van mijn loon en krijg ik ook de korting omdat er twee kindjes gaan en omdat ze een tweeling zijn.
Mijn kosten voor pap en pampers zijn veel groter dan de uitgaven voor opvang.
_________________ Karin - mama van Ella & Maud (14-02-2007)
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
L

Geregistreerd op: 22 Dec 2006 Berichten: 680 Woonplaats: affligem - vlaams brabant
Del.icio.us
|
Geplaatst: Do Okt 18, 2007 3:05 pm Onderwerp: |
|
|
wij betalen voor Yerko 19,80
sinds de komst van de twin kregen we al korting (korting omdat er drie kids samen gaan en korting omdat de tweeling er is) en betalen we 11,80 per kind (Yerko krijgt die korting nu al als je een papier van nieuwe gezinssamenstelling- tekrijgen bij t gemeente- bij K&G binnen steekt)
daarvan krijgen we dus 11,6 per kind per dag terug dus een bijna nul operatie op t einde van de rit!!
maar je moet het wel eerst leggen natuurlijk!!!
|
 |
twiety

Del.icio.us
|
Geplaatst: Vr Okt 19, 2007 9:51 pm Onderwerp: |
|
|
Wij betalen voor een volledige dag opvang ong 9 euro per kind, een halve dag ong 5 euro en éénderde 3 euro. Maandelijks zitten we tussen de 50 en 70 euro aan opvang. Niet veel dus. De twins gaan ook niet zo veel, meestal s'avond van 16u30 tot 18u30, en hier en daar eens een volledige dag. Kunnen alles aftrekken van de belastingen.
|
 |
muzemans

Del.icio.us
|
Geplaatst: Vr Okt 19, 2007 9:56 pm Onderwerp: |
|
|
|
amai is weinig, daarmee kwamen wij niet toe voor een week... (en dan nog niet stan erbij gerekend)
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
Tante E
Del.icio.us
|
Geplaatst: Zo Okt 21, 2007 12:29 pm Onderwerp: |
|
|
ik heb het hier bij ons even nageken en voor 1 week opvang in de zomervakantie (uitstappen met extra te betalen inkom niet inbegrepen) heb ik per kind 25 € voorschot moeten betalen en dan nog eens 37.98€ omdat ze er effectief waren. Die prijzen zijn enkel omdat ze er dan zijn daar zit niks in van eten of drinken want dat moeten ze zelf meedoen. En ze waren om de opvang van 9u 's morgens tot ongeveer 15u30 's avonds.
Is dit veel of valt die prijs nog goed mee in vergelijking met die van jullie opvang?
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
|