| |

sundance's blog Isarubines blog L's blog gyt's blog San's blog muzemans's blog katreseke's blog twinneke's blog Kristel's blog muis's blog
|
|
|
| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Naar school gaan is duur. |
| Ja |
|
75% |
[ 9 ] |
| Nee |
|
25% |
[ 3 ] |
|
| Totaal aantal stemmen : 12 |
|
| Auteur |
Bericht |
gyt

Geregistreerd op: 06 Feb 2006 Berichten: 3864 Woonplaats: vlaams brabant
Del.icio.us
|
Geplaatst: Di Okt 23, 2007 6:21 pm Onderwerp: |
|
|
tja, mijn ouders hebben ons met zijn drietjes op kot laten gaan, ikke tien jaar lang, mijn ene broer zeven jaar en mijn jongste broer zes jaar. Dat zij aan ons elk een huis hebben uitgegeven wil ik best geloven , als je dan alles gaat uitrekenen: kot, zakgeld, kleren, inschrijvingsgeld, cursussen, materiaal,... maar nooit hebben ze erover geklaagd. Enkel ik heb twee jaren mijn kot zelf betaald via studentenjob, omdat ik een beetje te veel aan het dubbelen was geslagen
_________________ (meestal) trotse mama van Line (30 aug 2003), Pieter en Lennart (10 okt 2005) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
L

Geregistreerd op: 22 Dec 2006 Berichten: 683 Woonplaats: affligem - vlaams brabant
Del.icio.us
|
Geplaatst: Wo Okt 24, 2007 6:56 am Onderwerp: |
|
|
k denk ook dat t het dan pas echt duur wordt, als ze gaan verder studeren, kot en inschrijvingen zijn niet om mee te lachen!
ik kreeg eenvast bedrag per maand, moest ik alles mee doen, kot, boeken, kleren, uitgaan, dokter, ...
zo leerde ik (vind ik nu - toen heb ik wel soms geklaagd) wel goed met geld omgaan en dat komt later altijd van pas he
|
 |
|
|
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum Je mag niet stemmen in polls in dit subforum
|
Forumcategoriën
Zwangerschap, bevalling en kraamtijd Zorg voor jezelf en je relatie Stel jezelf even voor Infomap Aandacht voor broers en zussen Dagdagelijkse activiteiten Drie tegelijk 0-1 jaar Koffieklets Meetings en Data Opvoeding Veiligheid Gewiste Posts Belangrijke momenten Mannenpraat Samen of apart Opgroeiende drieling en meerlingen van hogere orde Het Grote Meerlingen Fotoboek Engeltjes Puberteit Links Beheerdersmap Te Koop / Gezocht Nieuwsbrieven Huishouden Borstvoeding of Flesvoeding Geldzaken en meerlingen Op reis met een meerling Medische vragen omtrent meerlingen Geboortekaartjes en doopsuiker
Meerlingenbibliotheek
Bezoek onze online meerlingenbibliotheek
Wat te doen bij luizen Hersenvliesontsteking Griep Eczeem Wat te doen bij diarree of buikgriep? Wat te doen bij darmkrampjes? Wat te doen bij astma? Wat te doen bij een allergie? Wat te doen bij verstikking? Wat te doen bij vergiftiging?
Bezoek ook eens Vermageren-lijnen-en-afvallen.org
|
|