| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
Vlinderelf

Del.icio.us
|
Geplaatst: Ma Jan 21, 2008 11:06 am Onderwerp: |
|
|
Ik heb zo het idee in mijn hoofd om pas aan een derde kindje te beginnen als de tweeling 2 jaar is... Zo zullen ze al bijna naar school gaan tegen dat het volgende kindje komt.
Maar we zien nog wel, want de tweeling moet eerst nog geboren worden he...
Misschien zal het sneller gaan dan ik nu denk, want ik ben wel heel erg graag zwanger...
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
Double Trouble

Del.icio.us
|
Geplaatst: Ma Jan 21, 2008 12:48 pm Onderwerp: |
|
|
Vlinderelf,dat was bij ons ook de bedoeling ja
Ik heb enorm van mijn zwangerschap genoten en vond het ook zooooo leuk dat die kriebels er dus heel snel terug waren(zijn eigenlijk nooit weggeweest hoor ).Normaal zouden wij dit jaar Augustus in het huwlijksbootje stappen maar er waren problemen met de feestzaal waardoor wij genoodzaakt waren de datum te verzetten of een andere zaal te zoeken(wat onmogelijk leek!).Het huwelijk is dus een jaartje opgeschoven maar tegen die tijd hadden wij graag een 3de(Cara en Nomi zijn dan 2,5).Dus...komt er eerst een 3de en dan de trouw.Zo zullen wij elkaar dus eeuwige trouw beloven met al onze kindjes(na 3 stoppen we dus wel écht) erbij
Heeft ook wel iets he.
Geniet dus nog maar wat van je zwangerschap!
_________________ Tessa,mama van Cara en Nomi (15/03/07) en een buikbaby (wordt verwacht rond 20/11/08 )
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
isarubine

Del.icio.us
|
Geplaatst: Ma Jan 21, 2008 1:52 pm Onderwerp: |
|
|
wij zijn toen de twin 1 jaar was ook opnieuw begonnen om zwnager te worden van een derde (of meer) maar na ettelijke pogingen hebben we de ivf opgegeven. Maanden later had moeder natuur plots een leuk nieuwtje : ik was zwanger . Onze Nicolas is dus net geen 3 jaar jonger dan zijn broer en zus. En ik vind dit een schitterend leeftijdsverschil. Ik kan de twin eens iets vragen om te doen , ze gaan al naar school wat het druk maakt om ze te brengen maar het geeft me wel rust eens ze weg zijn. De twin is uit de pampers wat het gemakkelijk maakt omdat ik er nu geen drie moet verpamperen (mijn arme rug anders) De twin is ook perfect mobiel, ze stappen netjes naast de buggy, ik heb dus geen extra handen nodig om op zwier te gaan met mijn drie kids .
En , ik heb het al gezegd ....nu pas besef ik hoeveel werk een twin met zich meebrengt! Voor mij was al dat werk normaal omdat ik van niet anders wist , maar nu ik er slechts eentje heb...man , wat heb ik tijd om dat ventje te vertroetelen ! En dan had ik nog twee heel gemakkelijke kids aan onze twin! Ik had er tijdens de zwangerschap wel eens schrik voor omdat ik al die horrorverhalen van moeilijke baby's hier hoorde en me wel degelijk realiseerde dat je dit niet om te kiezen hebt zo gemakkelijke kindjes. Maar blijkbaar is het bij ons iets genetisch want opnieuw hebben we een wolk van een baby die al na drie weken de nacht doorslaapt , groeit als een kool en zich nauwelijks laat horen ondanks het feit dat hij toch echt wel reflux heeft!
Het is een keuze die je zelf moet maken natuurlijk maar ik vind het toch makkelijk dat er iets meer leeftijdsverschil tussen ons kinderen is .
_________________ groetjes,
Isabel;mama van Isaline en Ruben 05-01-2005 en Nicolas 21-11-2007 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
muzemans

Del.icio.us
|
Geplaatst: Ma Jan 21, 2008 4:44 pm Onderwerp: |
|
|
|
Bij ons is er 22 maanden tussen. Nu vind ik dat heel goed, maar de zwangerschap en het eerste jaar waren super zwaar...
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
sandrita

Del.icio.us
|
Geplaatst: Ma Jan 21, 2008 7:40 pm Onderwerp: |
|
|
bij ons tussen de 1ste en de 2de zitten 17 maand en dan de 2de en de 3de zit 2j7m en dan de 3de en de twins nog eens 2j 8m
_________________ hey ik ben een mama van 3 dochters en een 2ling victor en fernando
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
gyt

Geregistreerd op: 06 Feb 2006 Berichten: 3786 Woonplaats: vlaams brabant
Del.icio.us
|
Geplaatst: Wo Jan 23, 2008 4:56 pm Onderwerp: |
|
|
@ muze: raar eigenlijk, ik vond dat eerste jaar eigenlijk minder zwaar dan nu (enfin, als Pieter niet krijste dan wel). Maar sinds ze rondlopen, en overal aankunnen,...
_________________ (meestal) trotse mama van Line (30 aug 2003), Pieter en Lennart (10 okt 2005) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
muzemans

Del.icio.us
|
Geplaatst: Wo Jan 23, 2008 5:53 pm Onderwerp: |
|
|
jij bent duidelijk een babymens!
Breng ze maar eens tot hier! Vanaf dat ik kan comminiceren met een kind is het ok!
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
|