| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
gyt

Geregistreerd op: 06 Feb 2006 Berichten: 3952 Woonplaats: vlaams brabant
Del.icio.us
|
Geplaatst: Wo Apr 18, 2007 8:28 am Onderwerp: |
|
|
da's ook een goede manier om je ventje te overtuigen om kleren te gaan shoppen muze .
Ik vraag me eigenlijk ook af: als een twin dezelfde smaak ontwikkelt, is dat dan een natuurlijk proces, of komt dat dan doordat de koppige mama (en ik spreek nu over mezelf hoor!) hen steeds gelijkaardig kleedt? Ik probeer er wel op te letten dat ik de verschillende kleuren afwissel (dus niet steeds Pieter de blauwe bv). Als baby deed ik dat wel, dan had Pieter altijd de lichtste kleur aan (maar dat was om ze uit elkaar te kunnen houden zonder iedere keer heel die kleren te moeten uitdoen om het naveltje te bekijken om te zien wie wie was want dat was voor mij het enige zichtbare verschil toen).
_________________ (meestal) trotse mama van Line (30 aug 2003), Pieter en Lennart (10 okt 2005) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
muzemans

Del.icio.us
|
Geplaatst: Wo Apr 18, 2007 9:00 am Onderwerp: |
|
|
hij had de bagage gemaakt!!!
Stan wil vooral hetzelfde omdat hij ergens toch ook wel bij hen wil horen en begint te merken dat die twee wel een sterke band hebben. (allé denk ik toch)
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
Saskia

Del.icio.us
|
Geplaatst: Wo Apr 18, 2007 9:47 am Onderwerp: |
|
|
Pyjama's zijn bij ons ook vaak dezelfde (als ik ze koop), uitgeleende van mijn zus zijn soms van hetzelfde thema. Maar deze week had ik er dus twee van mijn zus die gelijkaardig waren en Amaryllis zag het beest (neushoorn die kussengevecht houdt) niet graag dat erop stond. Of vertrouwde het niet zo en wou dus die pyjama echt niet aan.
_________________ Saskia, mama van Amaryllis en Camille (20/07/2005) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
muzemans

Del.icio.us
|
Geplaatst: Wo Apr 18, 2007 10:54 am Onderwerp: |
|
|
kobe heeft dat met een pull dat hij weigert om aan te doen. Een doodnormale, blauwe pull zonder tekening of iets, en toch wilt hij hem niet aandoen. Al twee keer strijd met hem gevoerd en al twee keer gewonnen ! Vind hem nu nog te jong om daarover al veel kuren te hebben!
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
Kristel

Del.icio.us
|
Geplaatst: Wo Apr 18, 2007 12:21 pm Onderwerp: |
|
|
Hihi Muze ik kan het mij al voorstellen.
Ik heb geluk dat ik veel pyjama's heb gekregen en dus zijn ze hier ook altijd verschillend.
_________________ mama van Dagmar & Greg
19 maart 2003 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
isa

Del.icio.us
|
Geplaatst: Do Apr 19, 2007 9:48 am Onderwerp: |
|
|
hoi allemaal,
bij ons soms dezelfde soms verschillend.
geld ook voor kleertjes,soms hebben ze niet 2x hetzelfde van dezelfde maat,dan zoek ik iets dat erop lijkt.
en ik vind dat het ook niet altijd moet hoor.het zijn toch 2 verschilleden kinderen.
groetjes isa
|
 |
Saskia

Del.icio.us
|
Geplaatst: Do Apr 19, 2007 10:03 am Onderwerp: |
|
|
Meestal zoek ik wel verschillende dingen uit. Maar voor pyjama's vind ik dat niet zo erg dat ze dezelfde hebben.
_________________ Saskia, mama van Amaryllis en Camille (20/07/2005) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|