| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
isarubine

Del.icio.us
|
Geplaatst: Do Apr 19, 2007 8:44 pm Onderwerp: |
|
|
de onze beginnen al kuren te krijgen wat betreft hun schoenen! Isaline wil perse enkel roze schoentjes en ruben wil alleen sandalen! we hebben hem gelukkig kunnen overtuigen om ook voor dezelfde maar gesloten schoentjes te gaan voor het tussenseizoen.
_________________ groetjes,
Isabel;mama van Isaline en Ruben 05-01-2005 en Nicolas 21-11-2007
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
katreseke

Del.icio.us
|
Geplaatst: Vr Apr 20, 2007 9:23 am Onderwerp: |
|
|
Mijn meisjes zijn gelukkig nog te klein om kuren te krijgen i.v.m. kleren.
Ik heb wel veel 2 keer hetzelfde gekregen en ik was daar meestal blij mee. Ik schrijf "meestal" omdat een aantal mensen 2 keer hetzelfde kopen, maar dan van een andere maat! Ik weet ook wel dat ons Klara wat kleiner en slanker is, maar ze dragen wel dezelfde maat hoor! Zoveel verschil zit er niet tussen.
Voila, deze frustratie wou ik even kwijt!
|
 |
Kristel

Del.icio.us
|
Geplaatst: Vr Apr 20, 2007 11:57 am Onderwerp: |
|
|
hihi Katreske, ik snap het maar ja, we kunnen het hen ook niet kwalijk nemen hé
_________________ mama van Dagmar & Greg
19 maart 2003 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
katreseke

Del.icio.us
|
Geplaatst: Vr Apr 20, 2007 12:14 pm Onderwerp: |
|
|
nee, dat weet ik hoor. En trouwens: hoe meer cadeau's, hoe beter !!! Zelfs al zijn het spulletjes van verschillende maten!
|
 |
Saskia

Del.icio.us
|
Geplaatst: Ma Apr 23, 2007 9:49 am Onderwerp: |
|
|
Ik had ook zo een stelletje gekregen en niet 1 maat, maar 2 maten verschil (winterkleertjes en een pakje in 1 stuk). De kleinste maat heb ik kunnen gebruiken. Toen de grootste paste was het volop zomer en de hittegolf van juli 2006. Ik snap dus heel goed wat je bedoelt.
_________________ Saskia, mama van Amaryllis en Camille (20/07/2005) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
gyt

Geregistreerd op: 06 Feb 2006 Berichten: 3914 Woonplaats: vlaams brabant
Del.icio.us
|
Geplaatst: Ma Apr 23, 2007 10:11 am Onderwerp: |
|
|
maar het is dus wel door al die cadeautjes van identieke of hetzelfde in twee kleuren-pakjes dat ik mijn jongens zo ben beginnen kleden hé... Oorspronkelijk had ik allemaal verschillende dingetjes gekocht, dus eigenlijk is dat 'hetzelfde dragen' pas begonnen toen ze in maatje 56 en vooral 62 pasten (omdat dat de maatjes waren die ik hoofdzakelijk cadeau kreeg). Ik heb zo van die superleuke spulletjes die ze niet of zo net één keertje hebben gedragen... zonde hé?
_________________ (meestal) trotse mama van Line (30 aug 2003), Pieter en Lennart (10 okt 2005) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
katreseke

Del.icio.us
|
Geplaatst: Ma Apr 23, 2007 9:13 pm Onderwerp: |
|
|
Ik had voornamelijk maatje 62 en 68 veel te veel kleren gekregen. Ik heb dan met pijn in mijn hart direct wat zaken opzij gelegd die ze dus nooit gedragen hebben. Wat ik van Zwitserse mensen teveel gekregen heb, heb ik aan mijn ouders gegeven. Die geven dat als cadeau als er iemand in hun vriendenkring weer eens een kleinkind krijgt. Wat ik van Belgische mensen teveel gekregen heb, geef ik hier in Zwitserland weg als cadeau.
Goedkope cadeaus en niemand op zijn tenen getrapt want ze weten het niet!
|
 |
|