| |

Isarubines blog sundance's blog San's blog L's blog gyt's blog muze's blog Jipenjanneke's blog katreseke's blog pedro's blog twinneke's blog
|
|
|
| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
katreseke

Geregistreerd op: 22 Jan 2007 Berichten: 1143 Woonplaats: Zwitserland
Del.icio.us
|
Geplaatst: Wo Jul 01, 2009 8:33 am Onderwerp: |
|
|
Zwitserland wordt ook in de zon gebakken op het moment. Deze ochtend om 6 uur was het al volle zon en 27 graden in de schaduw
Is dus niets voor mij. Wij leven op het moment vooral in de schaduw. Op ons appartement is de ene kant in de zon in de voormiddag en daar gaan de rolluiken bijna volledig dicht. In de namiddag moet ik alles aan de andere kant dichtdoen. Zo blijft het nog te doen, ook al slapen ze op het moment ook heel slecht. Wat hier toch redelijk helpt is ze in bed nog een paar keer goed laten drinken (we hebben lekker fris water van de kraan, kouder dan kamertemperatuur, maar toch niet zo koud als uit de frigo). Iets frissers drinken doet afkoelen.
en wat overdag betreft: zo vroeg mogelijk 's morgens even een wandelingetje gaan doen. En in de namiddag leven wij in het plonsbadje op ons terras (gelukkig goede zonnewering, dus we zitten wel in de schaduw).
Verluchten doen we tegenwoordig enkel 's nachts en in de vroege ochtend (ok, als we in de namiddag op het terras zitten, staat de terrasdeur ook open hé).
|
 |
muzemans

Del.icio.us
|
Geplaatst: Wo Jul 01, 2009 11:22 am Onderwerp: |
|
|
|
wij hebben ene airco en die laat ik ook een uur of drie woor ze gaan slapen de kamer afkoelen. (heb ik gekocht toen ik zwanger was van ante en kobe, in de verschrikkelijk hete zomer van 2003..)
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
gyt

Geregistreerd op: 06 Feb 2006 Berichten: 5019 Woonplaats: vlaams brabant
Del.icio.us
|
Geplaatst: Wo Jul 01, 2009 3:27 pm Onderwerp: |
|
|
had ik beter ook gedaan in die zomer muze! Line is die zomer geboren op 30 augustus... afgezien dat we hebben die zomer!!! Ik ging toen werken om zes uur 's morgens om tegen 14h terug naar huis te kunnen, en dan languit op de tegelvloer gaan liggen om af te koelen...
_________________ (meestal) trotse mama van Line (30 aug 2003), Pieter en Lennart (10 okt 2005) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
neske

Del.icio.us
|
Geplaatst: Wo Jul 01, 2009 6:30 pm Onderwerp: |
|
|
Hier ook systeem met de rolluiken. De kinderkamer ligt hier ook op het zuiden (niet aan gedacht bij het inrichten van de kamers ), maar overdag blijven de rolluiken dicht om warmte zoveel mogelijk buiten te houden. En eens het frisser wordt gaat alles open.
Ventilator zou ik ook niet zetten, geeft enkel wind en maakt het op termijn zelfs nog warmer. Ik vind het idee van de koelelementen super, ga ik morgen proberen!
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
|
|
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum Je mag niet stemmen in polls in dit subforum
|
Forumcategoriën
Zwangerschap, bevalling en kraamtijd Opvoeding Opvoeding Opvoeding Opvoeding Opvoeding Stel jezelf even voor Infomap Dagdagelijkse activiteiten Dagdagelijkse activiteiten Dagdagelijkse activiteiten Dagdagelijkse activiteiten Koffieklets Meetings en Data Dagdagelijkse activiteiten Zorg voor jezelf en je relatie Gewiste Posts Belangrijke momenten Papahoekje Engeltjes Links Het Grote Meerlingen Fotoboek Te Koop / Gezocht Nieuwsbrieven Huishouden Beheerdersmap Borstvoeding of Flesvoeding Geldzaken en meerlingen Op reis met een meerling Medische vragen omtrent meerlingen Geboortekaartjes, doopsuiker, meter- en peterschap Praktische vragen, uitzet en administratie
Meerlingenbibliotheek
Bezoek onze online meerlingenbibliotheek
Wat te doen bij luizen Hersenvliesontsteking Griep Eczeem Wat te doen bij diarree of buikgriep? Wat te doen bij darmkrampjes? Wat te doen bij astma? Wat te doen bij een allergie? Wat te doen bij verstikking? Wat te doen bij vergiftiging?
Bezoek ook eens Vermageren-lijnen-en-afvallen.org
|
|