| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
L

Geregistreerd op: 22 Dec 2006 Berichten: 622 Woonplaats: affligem - vlaams brabant
Del.icio.us
|
Geplaatst: Di Jul 03, 2007 2:34 pm Onderwerp: |
|
|
wij hebben hier van de creche een serieuze korting (plus directe belastingsvermindering) gekregen omdat we met drie kids in de creche zitten
al een chance, anders ging ik gewoon stoppen met werken! k ga echt niet 600 euro creche betalen voor drie kids voor drie dagen in de week. zou beetje te gek voor woorden zijn he
|
 |
sundance

Geregistreerd op: 31 Jul 2005 Berichten: 2839 Woonplaats: Deurne bij Antwerpen
Del.icio.us
|
Geplaatst: Di Jul 03, 2007 2:51 pm Onderwerp: |
|
|
Ik ben ook thuis gebleven omdat het voor ons anders duurder zou uitkomen, ik zou heel mijn pree afgeven aan de creche. Nu is het beter nu gaan ze naar school maar tijdens het verlof moet ik ook steeds iemand vinden om hen bij te houden.
_________________ Sunny, mama van:
Joey(06/01/2000) en Sarah (23/04/2002)- Axel en Maxim(03/01/2004)
url=http://www.imageposter.com/uploads/get/483524] [/url]
bestellen bij muzemans |
|
| Terug naar boven |
|
 |
L

Geregistreerd op: 22 Dec 2006 Berichten: 622 Woonplaats: affligem - vlaams brabant
Del.icio.us
|
Geplaatst: Di Jul 03, 2007 3:01 pm Onderwerp: |
|
|
k hoop nu wel oprecht dat ze zich niet vergist hebben in de creche, dat ze ons een verkeerde prijs hebben doorgegeven of zo? anders zouden we wel dik in de troubles zitten!!
enfin, we zien wel
we moesten een papier van nieuwe gezinssamenstelling doorfaxen naar de creche organisatie en we zien wel he
ze hadden ons ook al beloofd dat we de goedkopere prijs krijgen als Yerko gaat (ook al gaan de twins nog niet de eerste vijf maand)
vind ik wel superlief zenne
|
 |
muzemans

Del.icio.us
|
Geplaatst: Di Jul 03, 2007 3:50 pm Onderwerp: |
|
|
stan zat in een peutertuin van stad gent, en daar wordt je bijdrage berekend afhankelijk van je loon en van hoeveel kinderen er zijn (onafhankelijk of die in de opvang zitten of niet). Er was zelfs een extra korting voor een meerling.
Ook nu nog in de opvang voor van school hebben we 25% korting!
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
Jessie

Geregistreerd op: 31 Jul 2005 Berichten: 1644 Woonplaats: Herent - Vlaams Brabant
Del.icio.us
|
Geplaatst: Di Jul 03, 2007 5:06 pm Onderwerp: |
|
|
kinderbijslag heeft Michel aangevraagd, maar ik krijg het gestort.
Kinderen staan ten laste van Michel (hij wordt hier al broodwinner aanzien - dat heb je als je meer verdient dan je vrouwtje)
Creche wij betalen rond de 600 euro per maand voor de 2 hoor, alles in - behalve pampers. Ook medicijnen inbegrepen!
_________________ Jessie - mama van Kaat en Tess - "mijn 2 engeltjes" (07/09/05) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
gyt

Geregistreerd op: 06 Feb 2006 Berichten: 3952 Woonplaats: vlaams brabant
Del.icio.us
|
Geplaatst: Di Jul 03, 2007 6:37 pm Onderwerp: |
|
|
da's gewoon klassiek: de kids bij de man ten laste zetten... Hier is dat ook zo, al verdien ik meer dan Jim.
Het enige nadeel aan onze creche (mini-creche) is idd het feit dat deze geen korting geven voor meerlingen of als je meerdere kids bij hen hebt. Kan ook bijna niet, anders zouden ze er bij ons niet maar aan uit kunnen: op 14 ŕ 15 kids momenteel hebben ze drie tweelingen! Dus tja, dat was dus een extra stimulans om de jongens tot hun tien maanden thuis te houden, anders hadden we gedurende een half jaar dus elke maand 1200 euro moeten betalen aan de creche. Nu is het nog maandelijks 800 euro, maar eerlijk gezegd zitten ze er ook elke dag van half acht meestal tot 17 uur Hopelijk ziet het uurrooster van Jim er volgend jaar mooier uit, zodat we hen iets minder vroeg moeten afzetten.
_________________ (meestal) trotse mama van Line (30 aug 2003), Pieter en Lennart (10 okt 2005) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
L

Del.icio.us
|
Geplaatst: Di Jul 03, 2007 6:49 pm Onderwerp: |
|
|
Als we beiden gaan werken zitten de kids ook lang op de creche, we zetten ze tegen vijf voor zeven af en halen ze op tussen vijf uur (als ik vroeg kan stoppen en neit teveel verkeerslast heb) en kwart voor zes ten laatste
lange dagen dus maar ja, gelukkig vinden ze t daar fijn!
allé, Yerko toch... nu nog hopen dat de twins het in december ook ok vinden!
|
 |
|